התקנת אינטרקום לעסק

לקבלת הצעת מחיר להתקנת אינטרקום לעסק

כיום, התקנת אינטרקום לעסק הוא משהו בסיסי שכמעט כל עסק צריך. איך תדעו לבחור את מערכת האינטרקום שמתאימה לעסק שלכם, איך לבחור מתקין אינטרקום וממה צריך להיזהר בהתקנת אינטרקום לעסק. על כל השאלות האלה ויותר מזה, ננסה לענות לכם כאן.

 

איך התקנת אינטרקום לעסק תעזור לכם?

התקנת אינטרקום לעסק תעזור לכם לפקח על דלת הכניסה של העסק, לזהות מי נכנס ויוצא ותעזור לכם למנוע מאנשים לא רצויים להיכנס לעסק. בנוסף בחלק ממערכות האינטרקום תוכלו לשלוט בכניסה לעסק שלכם באמצעות הסמאטרפון וכך למעשה גם כאשר אתם לא נמצאים בעסק, אתם תוכלו לשלוט על מי יוכל להיכנס, מה שייתן לכם שקט רב, במיוחד בתקופה הנוכחית.

 

באילו מצבים צריך להתקין אינטרקום בעסק?

  • אתם רוצים לפקח על מי שנכנס בדלת הראשית של העסק/משרד שלכם.
  • יש לכם בעסק מחסן שאתם רוצים להגן עליו.
  • אם יש לכם טכנולוגיה סודית או דברים מסווגים שאתם עובדים עליהם, תוכלו להגן על החדר "המסווג" ולהגביל אליו את הגישה באמצעות אינטרקום.

אישה לוחצת על האינטרקום

 

סוגי מערכות אינטרקום לעסק

אינטרקום עם מצלמה

אינטרקום זה מותקן עם מצלמה אלחוטית שתאפשר לכם לראות מי נמצא בכניסה לעסק ולשלוט על הכל מרחוק דרך הסמארטפון. מגניב, כבר אמרנו?

אינטרקום וידאו

בשונה מאינטרקום עם מצלמה אלחוטית רגילה, אינטרקום וידאו יוכל להקליט לכם את הנצפה, ובעצם משמש מצלמת אבטחה לכל דבר, שתעזור לכם מאוד במקרה של פריצה.

אינטרקום עם קודן

התקנת קודן לדלת משולב אינטרקום מאפשר לפתוח את הדלת באמצעות הקשת קוד, כך למעשה כל מי שיודע את הקוד יוכל להיכנס אל העסק/משרד.

אינטרקום טביעת אצבע

אינטרקום עם טביעת אצבע, עובד על ידי זיהוי ביומטרי ויאפשר לכם לשלוט מראש מי ייכנס לעסק שלכם. מה שתצטרכו לעשות הוא להגדיר מראש את טביעות האצבע של העובדים (וכל מי שתרצו לתת לו גישה קבועה) ובכך תקבלו שליטה מוחלטת על מי רשאי להיכנס.

אינטרקום עם מתאם טלפוני

אינטרקום זה יכול להתחבר אל מרכזיית הטלפונים של המשרד ולענות לצלצולי האינטרקום על ידי מכשיר טלפון. בנוסף תוכלו להעביר את הצלצולים בין שלוחות ותוכלו להתקשר מהטלפון אל האינטרקום החיצוני ולמעשה לפתוח באמצעותו את הדלת.

 

איך לבחור מערכת אינטרקום שמתאימה לכם?

קודם כל חשבו מה הם הצרכים שלכם ושל העסק. הרי, התקנת אינטרקום לעסק בעל חנות פיזית יהיה שונה מהתקנת אינטרקום למשרדים.

אלו הדברים החשובים שאתם צריכים לקחת בחשבון בהתקנת אינטרקום לעסק:

  • אינטרקום אלחוטי או קוויאינטרקום אלחוטי אינו מצריך חיווט נוסף מעבר לחיבור לחשמל ולכן הוא מתאים בעיקר במצבים בהם לא ניתן לקדוח בקירות או שאין תשתית מתאימה להתקנת אינטרקום קווי.
  • מי הולך להשתמש באינטרקום? האם האינטרקום צריך להיות נגיש לבעלי מוגבלויות? זה צורך חשוב שכדאי ליידע מראש את המתקין בו.
  • אילו פיצ'רים חשובים לכם? בבקרות הכניסה החדשניות ישנם לא מעט פיצ'רים שיכולים להקל עליכם רבות. בין אם זה אינטרקום עם מצלמה או אינטרקום עם שליטה מהנייד, חשוב שתבדקו אילו פיצ'רים חשובים לכם במערכת האינטרקום.
  • עיצוב מערכת האינטרקום – בשנת 2020 אנחנו יכולים להגיד שאנשים רבים לוקחים בחשיבות את עיצוב המערכת ונראותה. אם זה חשוב לכם בדקו מראש עם המתקין לגבי עיצוב המערכת, צבע הפנאל, סוג המסך וכו'.

 

בחירת מתקין אינטרקום לעסק

ההחלטה על בחירת בעל מקצוע שיתקין לכם את האינטרקום בעסק, חשובה לא פחות ממערכת האינטרקום עצמה. נסביר, למתקין האינטרקום אחריות רבה בתקינות המערכת, הוא זה שילווה אותכם בתהליך ויצטרך להיות זמין אליכם גם לאחר ההתקנה לכל בעיה/תקלה שתהיה לכם. אנחנו ממליצים לכם לשוחח עם המתקין טרם התקנת האינטרקום, לוודא שהוא בעל ניסיון בעבודות דומות, תבקשו לראות תמונות של עבודות שונות שהוא ביצע ואפילו המלצות וחוות דעת מלקוחות. כך תוכלו לוודא שבעל המקצוע שאיתו אתם עובדים הוא אמין ומקצועי. רוצים לקבל הצעת מחיר להתקנת אינטרקום לעסק? השאירו פרטים כאן ומתקין אינטרקום יחזור אליכם בהקדם.

אז מה היה לנו עד עכשיו

דרגו את הכתבה
לקבלת הצעת מחיר להתקנת אינטרקום לעסק השאירו פרטים בטופס
לייעוץ חינם ובדיקת זמינות להתקנת אינטרקום לעסק השאירו פרטים ונחזור בהקדם

הביטחון שלכם חשוב לנו

השאירו פרטים וקבלו ייעוץ חינם למערכת אבטחה לבית