אינטרקום אלחוטי WIFI

לקבלת הצעת מחיר לאינטרקום אלחוטי WIFI

את האינטרקום כולנו מכירים. אבל כשמנסים להבין איזה סוג אינטרקום כדאי להתקין, הבעיה מתחילה… אינטרקום קולי או עם מצלמה? האם כדאי לשלב בו קודן או מפתח? ומה עם החיבור – אלחוטי או קווי?

מהו אינטרקום אלחוטי ואיך הוא עובד?

אינטרקום אלחוטי WIFI נפוץ לאחרונה בקרב המתקינים והמשתמשים, מכמה סיבות טובות: הוא דורש התקנה פשוטה ללא חיווט, הוא מתחבר לניידים של תושבי הבית, והוא מכיל ים של אופציות והרחבות שימושיות במיוחד שיהפכו אותו מסתם מכשיר לאמצעי הגנה מתוחכם וקל לשימוש. בניגוד לאינטרקום קווי, אינטרקום אלחוטי צריך להתחבר רק לחשמל (כשבמכשירים רבים מדובר בסוללה פשוטה) ולכן חוסך את החיווט עד הבית. הקודן שמותקן מחוץ לבית מתחבר לרשת ה-WiFi (ולפעמים גם לבלוטות') ובכך מאפשר לו להצטרף לרשת מכשירי החשמל הביתיים, בניגוד לאינטרקום קווי שנשאר מנותק מכל דבר שאינו מכשיר הקצה הביתי. אם קיים חשש שהווי-פיי לא יגיע עד לקודן ובעיות קליטה ימנעו ממנו לעבוד כמו שצריך, ניתן לחבר אותו בכבל רשת למוקד האינטרנט הביתי. כך הוא אמנם "קווי" אבל מאפשר להשתמש בכל האופציות שדורשות חיבור לרשת. שווה.

 

פיצ'רים נוספים של אינטרקום אלחוטי

  • קודם כל, שימו לב לפיצ'ר המרכזי בגללו משתלם להשקיע באינטרקום אלחוטי טוב: פאנל האינטרקום יוכל להתחבר בעזרת אפליקציה ייעודית ל-8 טלפונים חכמים! כל בני המשפחה יוכלו לקבל קריאות מפתח הבית היישר לנייד ולפתוח את הדלת מרחוק.
  • הפאנלים יאפשרו לכם להרגיש בטוחים יותר: הם בנויים כמערכת אנטי-ונדל ומוגנים היטב מפני השחתה, ניתוק ופריצה.
  • רבים מסוגי מכשירי האינטרקום האלחוטיים מציעים לא רק שיחה קולית באיכות מעולה, אלא גם שיחת וידאו לשני הצדדים. תוכלו לנהל דיון עם מי שעומד בשער בשדה ראייה של 120-160 מעלות ובאיכות של כ-1080P ומעלה לכל מכשיר.
  • רוצים להקליט את המתרחש מול המצלמה לפני הצלצול או במהלך השיחה? רבים מהפאנלים תומכים באפשרות ההקלטה, עם תיעוד ושמירת הנתונים באחסון ענן. ברוב המקרים הפיצ'ר הזה יינתן ברכישת מנוי להרחבה המתאימה.
  • חלק מהמצלמות מציעות שימוש בגלאי תנועה, שישגיח על מה שקורה מול השער, יבדוק מתי התנועה היא של מכונית או חיה ויתעורר כשיזהה פנייה של אדם.
  • כחלק מהפיצ'ר הקודם, ניתן להוסיף למכשיר גם אפשרות לזיהוי פנים – כדי שתקבלו לטלפון קריאה בסגנון "סבתא נחמה רוצה להיכנס" ותוכלו לייעל את תהליך ההסתכלות באינטרקום ופתיחת השער.
  • ולבסוף, מכשירי האינטרקום האלחוטיים יכולים להתחבר למערכת הביתית שלכם כדי להצטרף למערכת הבית החכם ולחסוך לכם עבודה. רבים מהמכשירים תומכים בחיבור לאלקסה ולעוזרות אישיות נוספות, כדי שבמקרה הצורך תוכלו להכריז "אלקסה, הציגי לי את מי שנמצא בשער" ולפתוח אותו בלי לקום מהכיסא.

 

שליח לוחץ על אינטרקום

 

מתי כדאי לבחור אינטרקום אלחוטי עם קודן?

הבחירה באינטרקום אלחוטי עם קודן תלויה בעיקר בסוג הדירה שלכם, ובאנשים שמשתמשים באינטרקום:

  • אם אתם חיים בדירה שאתם לא רוצים להוסיף לה תשתית מיוחדת, הבחירה באינטרקום אלחוטי תאפשר לכם להתקין מערכת אינטרקום שלמה שמתבססת על חיבור אחד: החיבור לוויי-פיי, לאינטרנט אלחוטי. כך גם אם מישהו מנסה לפרוץ אליכם הביתה, חס ושלום, הוא לא יכול לחבל בכבלים כדי למנוע מהאינטרקום לעבוד – האינטרקום פועל דרך חיבור אינטרנטי קבוע.
  • הבחירה בקודן תאפשר למשתמשים להיכנס הביתה בקלות, בלי לסחוב איתם מפתח, על ידי הכנסת קוד בלבד. כך תשיגו כמה דברים: קודם כל, תוכלו לספר לאנשים שצריכים להיכנס לבית מה הקוד, בלי לזכור לתת להם מפתח לשער. שנית, תשיגו מערכת אבטחה אמינה מאוד, שמאפשרת לכם לסנן את כל מי שאתם לא רוצים שייכנס לבית. ולבסוף, אי אפשר לגנוב מכם מפתח כדי להיכנס בשער – הקוד תלוי אך ורק בזיכרון שלכם.
  • באילו מצבים לא כדאי לבחור באינטרקום אלחוטי עם קודן? כאשר חיבור האינטרנט בבית לא יציב, או כאשר המשתמשים במערכת הם אנשים מבוגרים או ילדים, שעלולים לשכוח את הקוד ולהיתקע בחוץ.

 

מתי כדאי לבחור אינטרקום אלחוטי עם מצלמה?

גם כאן, אם אתם לא רוצים לטרוח ולהתקין תשתית אינטרקום מאפס ו"להנות" מכבלים לכל אורך הבית והחצר, כדאי לכם לבחור באינטרקום אלחוטי עם מצלמה שפועל על בסיס חיבור אינטרנט ותו לא, ומאפשר לכם לשנע אותו בקלות במקרה הצורך. אינטרקום אלחוטי עם מצלמה מתאים במיוחד למשתמשים שרוצים לצפות בשטח שמחוץ לשער הבית.

מצלמה חיצונית מאפשרת לכם לדבר עם מי שמחכה מחוץ לבית בקלות – תוכלו למשל להורות לשליח להניח את החבילה מחוץ לשער וללכת, בלי להכניס אותו בכלל לחצר, או לזהות ילד קטן שמנסה להיכנס ולפתוח לו את השער גם כשהוא מסתבך עם הצלצול של האינטרקום. אם אתם אוהבים לצפות במה שקורה מסביב, מחפשים אופציה לדיבור דו או חד כיווני עם הצד השני, ומעוניינים לממשק את האינטרקום עם מערכת הבית החכם שלכם – אינטרקום אלחוטי עם מצלמה הוא אופציה מצוינת עבורכם. העתיד כבר כאן 😉 בנוסף, סקרנו עבורכם שלושה אינטרקומים מומלצים.

אז מה היה לנו עד עכשיו

דרגו את הכתבה
לקבלת הצעת מחיר לאינטרקום אלחוטי WIFI השאירו פרטים בטופס
לייעוץ חינם ובדיקת זמינות לאינטרקום אלחוטי WIFI השאירו פרטים ונחזור בהקדם

הביטחון שלכם חשוב לנו

השאירו פרטים וקבלו ייעוץ חינם למערכת אבטחה לבית