קודן לבית

לקבלת הצעת מחיר לקודן לבית

כמו תמיד, המומחים של סייפטי ירדו לשטח כדי לחקור את השוק, וחזרו עם טיפים ורעיונות טובים עבורכם לתכנון מראש.

קודן לבית – זול, אסתטי ונעים

בואו נתחיל מההתחלה. בשביל מה בכלל צריך להתקין קודן לדלת בדירה או בעסק? מצלמות אבטחה לא מספיק טובות למרות כל ההשקעה וההמלצות? אז התשובה היא שכן, אבל לא במאת האחוזים. בכתבות אחרות שלנו הסברנו את חשיבותן של המצלמות לביטחון הבית והמשפחה ולשקט הנפשי שלכם.

מערכות אבטחה הן לגמרי חיוניות אבל יחד עם זאת, הקודן הוא אמצעי משלים וחשוב למערכות האלה. לדוגמה, אם יש לכם מצלמות משוכללות אבל כל מי שעובר ברחוב יכול להיכנס אליכם לבית בלי בעיה, אתם תהיו בצרה צרורה. במקרה הטוב מתרימים ממיליון ארגונים שונים ידפקו לכם על הדלת וישגעו אתכם, ובמקרה הרע השמועה על הבניין או העסק הפתוח שלכם תתפשט ודרי רחוב או פורצים יתחילו להגיע אליכם. אז הכי טוב למנוע מראש את עוגמת הנפש ובמאמץ קטן תחסכו לעצמכם הרבה בלגן.

סוגים ומחירי קודנים

קצת נלחצתם? אל דאגה, יש לנו חדשות טובות בשבילכם! קודם כל, מחירי קודנים נוטים להיות זולים ונעים בין 100-300 ₪ למכשיר עצמו, תלוי בסוג הקודן ובתחכום שלו, עם סכום של עוד 100-300 שקלים להתקנה – בסך הכל, השקעה של עד אלף שקלים שבהחלט שווה את זה.

קודן עם נעילה אלקטרו-מגנטית יעלה לפחות 50% יותר מהמקביל החשמלי שלו – קודן עם מנעול חשמלי יעבוד מעולה אבל במקרה של הפסקת חשמל לא תוכלו לפתוח אותו מבחוץ.

קודן עם מנעול אלקטרו-מגנטי מגיב לאות מגנטי ויישאר פתוח במקרה של הפסקת חשמל. אנחנו ממליצים לקנות את המנעול החשמל כי עדיף לכם לשמור על הבטיחות ולא להסתכן בפרצה שייקח זמן לתקן אותה.

לשומרי המסורת שבקרב הקוראים, מומלץ באופן חד משמעי המנעול החשמלי. את המנעול החשמלי אפשר לפתוח עם מפתח מיוחד וככה לשמור על קדושת השבת והחג. אם יש לכם צורך ספציפי בנעילה אלקטרו-מגנטית, כדאי להתייעץ עם מומחה לפני שמשקיעים יותר.

 

כפתורים וחומרים

בנוסף, קיימים בשוק כמה סוגי קודנים, ואנחנו רוצים לעשות לכם סדר כדי שתבחרו מה הכי מתאים בדיוק בשבילכם. הסוג הראשון הוא הקודנים מפלסטיק, אבל הם לא הכי כדאיים.

הסיבה לכך היא שהם אמנם מאוד זולים אבל בגלל זה נשברים בקלות ולא תמיד מגיבים ללחיצות. חוץ מזה, קודנים כאלה נשחקים במהירות, וככה כל מי שירצה להיכנס יראה את הכפתורים הכהים יותר מן השאר ויצליח במשימה במהרה.

סוג הקודן המומלץ כיום בשוק מכונה קודן אנטי-ונדל. היתרון המשמעותי שלו הוא עמידותו.

בגלל שהקודן הזה מיוצר מברזל כחתיכה אחת, החסינות שלו גבוהה מפני ניסיונות השחתה או שבירה. בנוסף, קודנים כאלה מאוד קלים לתפעול ויעזרו לכם למנוע הפרעות חיצוניות.

לקוחות רבים קונים אינטרקום שמחובר לקודן, וככה נוספת שכבה חשובה להגנת הבית.

לא רק שמי שבדלת יצטרך לדעת את הקוד, הוא גם יצטרך לקבל אישור מאחד הדיירים כדי להיכנס.

התקנת אינטרקום תעלה כמה מאות שקלים בהתחשב במורכבותו, ואנחנו ממליצים לכם לעשות זאת. על ידי ביצוע הבחירה הזאת השקעתם פעם אחת, וקיבלתם שקט להרבה זמן.

קודן לבית מעלה את רמת החיים

כמו שאמרנו קודם, קודנים לבתים הם אמצעי אבטחה משלימים.

  • הם מאפשרים שליטה בכמות האנשים שנכנסים ויוצאים מהבית או הדירה שלכם כל יום. זאת פונקציה חשובה שמצלמת אבטחה, טובה ככל שתהיה, לא מעניקה.
  • בנוסף, היתרון של קודן הוא שניתן להתקין אותו בכל דלת כמעט וככה אין צורך בתחזוקה מסובכת.
  • חוץ מזה, קודן מעניק רמת נוחות גבוהה: במקום להסתבך עם איבוד מפתח או עם בעיה במנעול, קודן יפתור את העניין. כל מה שצריך לעשות הוא להכניס את הסיסמה הנכונה ואפשר להיכנס פנימה בשקט ובשלווה.
  • לאוהבי העיצוב מביניכם, קודן אלגנטי ופשוט נראה הרבה יותר טוב ממנעול חלוד או דלת כבדה.

טיפים להתקנת קודנים ולמציאת מחירי קודנים אטרקטיביים

  • כמו תמיד, גם היום אנחנו ממליצים לשכור רק איש מקצוע עם תעודה והסמכה. בכל מה שקשור לביטחון הבית והסביבה אתם רוצים להיות בטוחים שאתם בידיים טובות. מתקין אינטרקום יידע להתקין גם קודן, אבל כדאי לוודא איתו את זה מראש כדי שהוא לא יעשה חלילה חצי עבודה.
  • דבר חשוב נוסף – תיזהרו מחברות סיניות. אם החלטתם לקנות סמארטפון זול כי גם ככה אתם מפילים אותו הרבה, זה בסדר גמור. השוק הוא רחב והאפשרויות הן רבות. אך בניגוד לטלפונים ניידים, קודן לא מחליפים כל כמה שנים ולכן כדאי להשקיע במוצר איכותי שבאמת יהיה שווה לכם את ההשקעה. חברות מומלצות בשוק הקודנים הן Urmet ו-Palwintec למשל.
  • אז איך כן מוצאים מחירי קודנים טובים? מחפשים קודן בטווח המחירים של 100-300 ש"ח ששייכים לחברות מומלצות, בודקים אם הוא מתאים לצרכים שלכם (קודן מגנטי או קודן חשמלי) ואז מבקשים ממתקין הקודן מספר טלפון של בעלי בית בו הוא התקין קודן זהה, כדי לבקש את חוות דעתם על תפקוד הקודן לאורך זמן.
  • מעוניינים להתקין קודן בעצמכם? עם ידיים טובות וחוש טכני מפותח זה בהחלט אפשרי וגם זול, רק אל תשכחו לבצע סליקה של החיבורים סביב שער הכניסה כדי שלא יפרצו אליכם הביתה באמצעות חיתוך הכבלים של הקודן.
  • התקנתם קודן בבית או בכניסה לדירה והילדים שכחו את הסיסמה? אין בעיה, גם לכך יש פתרון. אפשר לתת לילדים צ'יפ קטן שאותו מצמידים לקודן והוא פותח את הדלת. מומלץ כמובן לוודא שהם לא מאבדים אותו או מעבירים אותו לגורמים פחות סימפטיים.
  • דבר אחרון – תכתבו מהר את הסיסמה ואת הוראות השינוי בטלפון. ככה לא תצטרכו להפוך חצי בית אם שכחתם מהי הסיסמה של הקודן.

צריכים ייעוץ? יש לכם שאלה על קודנים ובכלל? המומחים שלנו תמיד כאן בשבילכם!

אז מה היה לנו עד עכשיו

5/5 - (1 vote)
לקבלת הצעת מחיר לקודן לבית השאירו פרטים בטופס

הביטחון שלכם חשוב לנו

השאירו פרטים וקבלו ייעוץ חינם למערכת אבטחה לבית