מצלמות אבטחה ביתיות – איך לבחור

לקבלת הצעת מחיר למצלמות אבטחה ביתיות – איך לבחור

בואו נתחיל משאלה בסיסית – למה שתתקינו מצלמות אבטחה בבית? אה, טוב ששאלתם! קודם כל, אם אתם עובדים מהבית או משאירים בו דברים יקרים, כדאי להגן עליו עם הציוד המתאים.

בשנים האחרונות אנחנו לצערנו עדים לגלי פריצות ברחבי המדינה. הפורצים נהיים מתוחכמים ומשוכללים ככל שעובר הזמן, ומשאירים לאזרחים המסכנים הרבה נזק ובלגן.

מצלמות אבטחה ביתיות ואיכותיות יכולות לספק לכם פתרונות ולהרגיע עבורכם לפחות חלק מן הדאגות.

אבל איך עושים את זה עם כל כך הרבה מוצרים וחברות? איך מתכננים פריסה מושלמת ומותאמת שתענה לכם על כל הצרכים והתנאים?

כמו תמיד – המומחים של סייפטי ירדו לשטח לבדוק ושמחים להגיש לכם את המדריך המלא והמקיף לבחירת מצלמות אבטחה ביתיות מופלאות. 

סוגים שונים של מצלמות אבטחה ביתיות – לשימושים שונים:

שוק מצלמות האבטחה הוא גדול ומסחרר, ולכן נרצה קודם כל לעשות לכם קצת סדר. כל מערכת אבטחה מורכבת ממספר חלקים, כשהחלק הכי חשוב הוא כמובן המצלמות עצמן.

את המצלמות מחברים למכשיר מקליט פיזי או לתוכנת מחשב. ישנם שני סוגי מצלמות אבטחה לבית, שההבדל המרכזי ביניהם הוא צורת החיבור – הסוג הראשון הוא קווי והשני אלחוטי.

בנוסף, יש הבדל בשימוש של המערכות. החיצונית, כשמה היא, מצלמת את השטח המוגדר מבחוץ, והפנימית מצלמת רק מבפנים ולא תצליח לעמוד בתנאים קשים כמו גשמים ורוחות.

המצלמות הקוויות מתחלקות ל3 סוגים שונים – אנלוגיות רגילות, אנלוגיות באיכות HD וכאלה שהן דיגיטליות ומכונות מצלמות IP.

לפני הכל כדאי להחליט מראש מה הצרכים שלכם – האם אתם רוצים מערכת חיצונית או מעדיפים גם מערכת פנימית וגם חיצונית.

אם אתם רוצים לשמור לא רק על התמונה אלא גם על הסאונד, כדאי לכם להתקין מקליטי DVR כולל שמע, או להתקין מערכת אלחוטית עם אחסון קול ותמונה בענן.

בכל מקרה, מומלץ להתייעץ עם מתקין מצלמות אבטחה שיגיע עד אליכם ויתאים את כל המערכת במיוחד לבית שלכם.

מצלמות אבטחה ביתיות – חיצוני, פנימי, דיגיטלי וקווי

הפער במחיר בין סוגי המצלמות השונות הצטמצם, מה שמאפשר לכם לקבל מוצר מהמם! לדוגמה, במצלמות אבטחה חיצוניות, משולבים אמצעים לראיית לילה וכך תשתפר רמת האבטחה באופן משמעותי.

אנחנו ממליצים להתקין גם מערכת חיצונית כדי שתתריע אם גורם זר חלילה הסתנן לסביבה הביתית. כדאי גם לתכנן מה מספר המצלמות שאתם רוצים ובאיזה חדרים. ככה תוכלו להתחיל להתמגן, ובמידת הצורך להוסיף עוד מצלמות במחיר הוגן.

נכון שמצלמה אלחוטית בלי כבלים נשמעת ממש להיט? אז זהו, לגמרי לא בטוח. אם אתם גרים במקום מדהים ושקט ויכולים לשאת קפיצות פה ושם – הרווחתם. תקנו את מערכת המצלמות האלחוטית הדיגיטלית ותיהנו מהשלווה הפסטורלית.

אבל אם אתם כמו רובנו חיים במקומות בהם לפעמים יש בהם בעיות, תחשבו פעמיים למרות שהרשת מפתה. היא נוצצת וקלילה אבל יש לה נקודת תורפה משמעותית:

טכנולוגיה בעירבון מוגבל

ברגע שתהיה לכם בעיה אינטרנט קטנה, תשכחו מתיעוד. המצלמה שלכם די מהר תצא לשנת צהריים נחמדה וקלילה. מה לעשות – היא תלויה ברשת האינטרנט, וכשזו קורסת, אי אפשר לעשות כלום.

בנוסף, מצלמה אלחוטית מופעלת כמובן באמצעות סוללות. לכן במקרה שאלו נגמרו, אתם תהיו בצרות.

יש הרבה אנשים שנורא מתלהבים ממצלמת IP משוכללת, כי היא מאפשרת להם לראות מה שקורה מכל מחשב עם רשת. אנחנו מבינים את ההתלהבות מהטכנולוגיה אבל מעדיפים להציע לכם פתרון מצוין שהוא לא על תנאי.

חשוב להבין: קיימות מערכות אלחוטיות אמינות ויעילות למדי, אבל הן רלוונטיות רק אם אתם מוכנים להסתמך על רשת האינטרנט ואם יש לכם ראוטר יציב.

כיום ה-wifi הוא מצרך חיוני שבלעדיו אנחנו מרגישים כאילו חזרנו לראשית ההיסטוריה. אבל מה לעשות, להסתמך עליו בלבד זה לא רף מספיק גבוה לכולם, כשהוא יותר מדי חשוף לתקלות שונות או כשהתשתיות חלשות, כמו שקורה בהרבה מקומות.

איכות התמונה ממצלמה קווית טובה כמו מקבילתה האלחוטית ואפשר אפילו לשדרג אותה אם רוצים השלמה עוצמתית.

בשל הסיבות האלה כדאי מאוד לקנות מערכת מרכזית, קווית ומקצועית. תוכלו להרחיב חלק ממנה עם מצלמות אלחוטיות, ולוודא שהאבטחה עבור הבית שלכם עומדת ברמות הכי גבוהות שיש ולא עושות פשרות.

יעילות ועלות

טווח המחירים למצלמות אבטחה ביתיות הוא די גדול, ונע בין 100-500 ₪ למצלמה אחת, עם סכום גבוה נוסף להתקנה וליצירת תשתית מתאימה.

לכן נציע לכם כמה קריטריונים לבחירת המערכת הכי טובה בשבילכם: הדבר ראשון שכדאי לקחת בחשבון הוא עוצמת התאורה שקיימת אצלכם בשכונה או בסביבה הקרובה.

אם אתם גרים באזור חשוך, רכיב אינפרה אדום ישדרג אתכם מאוד. אם הבית נמצא במקום מואר אין צורך להוסיף חיישן.

כדי לשמור על המצלמות ממזיקים ובעיות נוספות, אפשר לשים עליהן שכבת הגנה ולהוריד מהראש את הדאגה. חשוב גם לזכור שמערכת חיצונית מצריכה מקור חשמלי, ולוודא שהמתקין מודע לכך ומכין את התשתית הרצויה.

טיפים מנצחים בדרך למערכת מצלמות ביתית

כמו תמיד אנחנו אתכם יד ביד עד ההתקנה ונשמח לעזור לכם בכל שאלה! הנה כמה דברים אותם מומלץ מאוד לבדוק. קודם כל, תבקשו מהמתקין שמגיע אליכם הדגמה ואל תתביישו גם לעשות שינויים.

מצלמה שמותקנת גבוה עלולה לפספס פרטים קטנים, ומצלמה נמוכה מדי תגיע תחסום לכם את שדה הראייה. שתי הטעויות האלו ימנעו מכם את האפשרויות לנקוט בצעדים מתאימים במקרי חירום.

במידה ובחרתם כמו שהמלצנו במערכת חיצונית וקווית, אפשר לתחזק אותה בצורה שוטפת ומינימלית יחסית. כדאי להימנע מכך שהיא תירטב, תבקשו מהמתקין לכסות את החיבור החשמלי עם אוטם פלסטיק ייעודי.

ההגנה הזו דורשת מעט מאוד מאמץ, ותבטיח למצלמה חיים ארוכים ויעילים. חשוב לזכור: אתם משקיעים במערכת הזאת סכום מכובד, ואתם ממש לא רוצים שיפלו עליכם צרות בדיעבד.

בתום תהליך ההתקנה תוודאו שקיבלתם תעודת אחריות כדי שתדעו שיש לכם על מי לסמוך. אותו מתקין אמין גם יידע להמליץ לכם אם להסתיר את המצלמה או לקבע אותה בגובה או ובחוזקה, כדי שפורצים פוטנציאליים לא יעשו לה משהו רע.

סייפטי – כאן בשבילכם! רוצים לקבל הצעת משתלמת להתקנת מצלמות אבטחה ביתיות? השאירו פרטים.

אז מה היה לנו עד עכשיו

דרגו את הכתבה
לקבלת הצעת מחיר למצלמות אבטחה ביתיות – איך לבחור השאירו פרטים בטופס
לייעוץ חינם ובדיקת זמינות למצלמות אבטחה ביתיות – איך לבחור השאירו פרטים ונחזור בהקדם

הביטחון שלכם חשוב לנו

השאירו פרטים וקבלו ייעוץ חינם למערכת אבטחה לבית