אזעקה אלחוטית ויסוניק

לקבלת הצעת מחיר לאזעקה אלחוטית ויסוניק

מערכת אזעקה שומרת על הבית או העסק במשך כל שעות היממה ללא הפסקה, ומאפשרת לכם להתפנות לעיסוקיכם בלי לחשוש שמשהו יקרה מאחורי גבכם.

שני הסוגים העיקריים של מערכות האזעקה הם מערכת אזעקה אלחוטית ומערכת אזעקה קווית, והן מיוצרות על ידי מגוון חברות שונות בישראל ובעולם. במאמר זה נסקור את מרכיבי מערכות האזעקה האלחוטיות של חברת ויסוניק.

מאחר וקיימים בשוק מגוון סוגים שונים של מערכות אזעקה מתקדמות ומשוכללות שמשלבות בין רכיבים אלחוטיים לרכיבים קוויים, לא פשוט לבחור מתוך המבחר את האופציה שהכי תתאים עבור כל מקום ושימוש.

לכן חשוב מאד לשים לב ולהתייחס לכל תכונה בנפרד וכך לוודא שבוחרים את המערכת הכי טובה, נכונה ומתאימה, מבית חברה אמינה בעלת שירות מצוין.

מערכת אזעקה מתאימה שנבחרה על פי המאפיינים שלה תיתן הרבה מאד שקט נפשי לבעליה והם יוכלו לישון בשקט כשהם יודעים שיש מי שפוקח עין על המרחב שלהם גם כשהם לא נמצאים שם ובעיקר בשעות הלילה.

 

מערכת אזעקה ויסוניק

ויסוניק היא חברה מוכרת ומובילה בעולם ההשגחה והשמירה, הן על בתים פרטיים והן על בתי עסק. החברה מייצרת סוגים ודגמים שונים של מערכות אזעקה, כמו גם אביזרים נלווים שיכולים לשדרג או לשפר את הביצועים של מערכות קיימות. כל חלקי מערכות האזעקה המתקדמות של החברה נמצאים בחוד החנית של הטכנולוגיה העדכנית בתחום ולא בכדי חברות, תאגידים ובתי עסק גדולים בוחרים במוצרי החברה כדי לרשת את המרחבים שלהם ולדעת שיש מי ששומר על המחסנים, השבילים והחניונים שלהם. בעזרת בחירת מיקומים חכמים לכל חיישן ולכל פריט מתקבלת רשת הגנה ושמירה שמתאימה לכל מבנה או אזור וכך ניתן להיות בטוחים שלא תתקבל שום פרצה.

אזעקה לבית

 

למה דווקא ויסוניק ומה חשוב לדעת על מוצרי החברה?

באופן כללי, כל מערכות האזעקה של ויסוניק מצוידות בכל הרכיבים המהותיים שמעגל השמירה זקוק להם והם תורמים, כל אחד, את תרומתו:

  • גלאים גלאי האזעקה האלחוטיים תוצרת ויסוניק מצוידים בחיישנים מתקדמים והם יכולים לאתר תזוזה או שינוי במרחב ברזולוציה גבוהה מאד וגם ממרחקים שונים. חלקם גלויים וחלקם נסתרים כך שהם יתאימו למאפיינים שונים שחשובים לכל לקוח ולקוח. בין סוגי הגלאים שבסונק מציעה קיימים כאלה שמותקנים על החלון או הווילון, כאלה שמשדרים קרני לייזר בוהקות ונראות או כאלה שמבוססים על תנועה.
  • מרכז בקרה – הגלאים האלחוטיים של ויסוניק אינם עומדים בפני עצמם, ויעילים ומתקדמים ככל שיהיו – הם חייבים להעביר את הנתונים אל מרכז, שם יתקבלו התרעות במידה ויש תנועה חשודה או כאשר המערכת מזהה חריגה מההגדרות שהגדיר הלקוח. ייתכן שמרכז הבקרה יגובה גם במערכת טלוויזיה במעגל סגור על פי בחירתו ונוחיותו.
  • סירנות – לבחירתו של הלקוח עומדות אפשרויות של אזעקה אלחוטית רועשת או שקטה שייבחרו על פי המיקום הגאוגרפי וסוג השימוש באזור.
  • מגבירי רשת אלחוטית – מערכות אזעקה אלחוטיות של ויסוניק מבוססות על תקשורת אינטרנט ומכיוון שאין בהן שימוש בכבלים יש צורך בווידוא שהרשת האלחוטית המקומית מגיעה לכל מקום שבו נדרשים הרכיבים לפעול באמצעותה. מגבירי טווח הרשת של ויסוניק יעילים ויכולים להגיע גם למרחקים גדולים ממרכז הבקרה או ממיקום שרת האינטרנט המקומי.
  • חיישני בטיחות – המערכת מסוגלת לגלות ולאתר גם מפגעי בטיחות שעלולים לסכן חיי אדם או רכוש – עשן, שריפה, הצפה של מים או חריגה של טמפרטורה בחללים או אזורים רגישים.
  • לוח מקשיםמערכת אזעקה אלחוטית של ויסוניק מצוידת בלוח מקשים שממוקם בהישג יד לצורך נטרול מהיר וכיבוי סירנה או שידור התרעה למרכז בקרה. סקירת לוחות המקשים של ויסוניק מעלה תוצאות משביעות רצון: הם  איכותיים, יפים ועמידים, קל וברור להתמצא בהם ולדעת בדיוק על מה צריך ללחוץ ומה צריך לעשות.

 

מחירה של מערכת אזעקה אלחוטית ויסוניק

נושא מחיר התקנת מערכת אזעקה אלחוטית של ויסוניק קשור לכך שההתקנה מציידת אותנו לא רק בפתרון פשוט, אלא באביזרים טכנולוגיים מתקדמים במיוחד שיוכלו לעמוד בפני עצמם לאחר מעשה ולעבור ממקום למקום, כלומר – במערכת שהולכת להמשיך איתנו לאורך שנים, ללא תלות במיקום. לכן, כל מי שחשוב לו לשמור על המרחבים הפיזיים שלו מפני פולשים, ומצטייד במערכת אזעקה ויסוניק, למעשה מבטח את עצמו לאורך שנים מפני נזקים.

ברכישת מערכת אזעקה אלחוטית חשוב להיערך לקראת הוצאה כספית של כמה מאות שקלים ולכן חשוב מאד לבחון בסיוע של איש מקצוע את המקום ולדעת בדיוק אילו רכיבים אלקטרוניים ייקחו חלק במערכת. מכאן החשיבות של התאמה אישית עבור כל לקוח, כל בית, כל משפחה או כל בית עסק. באופן כללי מערכת אזעקה אלחוטית בסיסית של ויסוניק הכוללת שני גלאים, לוח מקשים, סירנה וחייגן תעלה כ- 3000 ₪, כשעל סכום זה יש להוסיף תשלום עבור התקנה. מערכת אלחוטית מתקדמת יותר הכוללת גם גלאי נסתר תעלה כ- 4000 ₪. חשוב להתאים את המערכת אישית לפי בחינה של המקום על מנת לקבוע אילו רכיבים נדרשים ואילו לא.

אז מה היה לנו עד עכשיו

דרגו את הכתבה
לקבלת הצעת מחיר לאזעקה אלחוטית ויסוניק השאירו פרטים בטופס
לייעוץ חינם ובדיקת זמינות לאזעקה אלחוטית ויסוניק השאירו פרטים ונחזור בהקדם

הביטחון שלכם חשוב לנו

השאירו פרטים וקבלו ייעוץ חינם למערכת אבטחה לבית