4 טיפים להתקנת מערכת אזעקה למחסן

לקבלת הצעת מחיר ל4 טיפים להתקנת מערכת אזעקה למחסן

התקנת מערכת אזעקה למחסן הוא כלי יעיל ביותר לשמירה על החפצים החשובים שלנו, בין אם אתם צריכים אזעקה לבית או לעסק מערכת אזעקה יכולה לספק לכם פתרון מעולה ולהרתיע מפורצים לפרוץ למחסן שלכם.

 

בחירת מערכת אזעקה למחסן

השלב הראשוני בהתקנת אזעקה למחסן הוא כמובן בחירת סוג המערכת. באפשרותכם שני אופציות: אזעקה קווית או אזעקה אלחוטית.

מערכת אזעקה קווית היא לרוב אמינה יותר ופחותה בתקלות, אך החיסרון המרכזי שהיא דורשת חיבור קווי ולעתים כאשר אין יכולת להעביר תשתית מתאימה יהיה קשה מאוד להתקין מערכת קווית בצורה לא מסורבלת.

לכן, ברוב המקרים של התקנת מערכת אזעקה למחסן, אנחנו נמליץ לשלב מערכת אזעקה אלחוטית שתאפשר לכם להיות הרבה יותר גמישים במיקום שבו תרצו להתקין את האזעקה.

 

בחירת גלאי אזעקה

בחירת גלאי אזעקה שמתאים למטרה שלנו הוא אחד הפרמטרים החשובים ביותר בבחירת מערכת האזעקה. לכן, כדאי שתכירו את סוגי גלאי האזעקה השונים. חשוב שתבינו, כל גלאי אזעקה הוא בעל ייעוד שונה ועונה על צרכים שונים.

כשאנחנו מדברים על התקנת מערכת אזעקה למחסן לרוב אלה הגלאים שאנחנו נשתמש בהם:

  • גלאי נפח חיצוני – גלאי זה מיועד לזהות תנועה בחצר הבית או בשטח חיצוני כלשהו, הגלאי עמיד בפני כל מזג אוויר, הוא יודע להבדיל בין תנועה של בעלי חיים לבני אדם ויכולת הזיהוי שלו היא עד כ-12 מטר.
  • גלאי נפח פנימי – במידה והמחסן שלנו גדול יחסית ונרצה לאבטחה אותו גם מבפנים אנחנו נתקין גלאי נפח פנימי שמטרתו לזהות תנועה בתוך המחסן ולהפעיל את האזעקה במידה וזיהה תנועה חשודה.
  • גלאי תיקרתי – זהו גלאי שמותקן על תקרת המחסן ולמעשה מזהה תנועה בתוכו בזווית של 360 מעלות, כמובן שגלאי זה מתאים בעיקר למחסני ציוד גדולים שבהם לא ניתן להתקין גלאי נפח פנימי.

בנוסף, נמליץ לכם להתייעץ עם בעל המקצוע שיוכל לראות את השטח ולהחליט איזה גלאי יהיה יעיל ביותר לדעתו.

חיבור האזעקה למוקד

אופציה מומלצת נוספת במידה ובמחסן שלכם ישנו ציוד יקר ערך הוא חיבור של מערכת האזעקה למוקד אבטחה שישמור 24/7 על המחסן שלכם.

המוקד למעשה מחובר למערכת האזעקה ולמצלמות אבטחה (במידה ויש לכם) וכאשר המוקד יזהה תנועה חשודה או שהאזעקה תופעל הוא יקפיץ למקום סיירים שיבדקו את חשד הפריצה ואף יפעלו בשביל לסכל אותו.

ככה שאם יש יש לכם במחסן ציוד יקר נמליץ להשתמש בשירותי מוקד אבטחה.

בחירת מתקין אזעקות

לא פעם אנחנו נדרשים למצוא בעל מקצוע, בין אם זה דרך חיפוש באינטרנט, בפייסבוק או דרך המלצות, עליכם לוודא שבעל המקצוע הוא אמין, ישר וכמובן מקצועי.

כמובן שהתהליך הזה יכול להיות לעתים מתיש ולכן, חסכנו לכם את מאמץ החיפושים ומצאנו בשבילכם מתקין מערכות אזעקה מומלץ. תוכלו להשאיר לנו פרטים לקבלת שיחת ייעוץ חינם.

אז מה היה לנו עד עכשיו

דרגו את הכתבה
לקבלת הצעת מחיר ל4 טיפים להתקנת מערכת אזעקה למחסן השאירו פרטים בטופס
לייעוץ חינם ובדיקת זמינות ל4 טיפים להתקנת מערכת אזעקה למחסן השאירו פרטים ונחזור בהקדם

הביטחון שלכם חשוב לנו

השאירו פרטים וקבלו ייעוץ חינם למערכת אבטחה לבית