התקנת מצלמות אבטחה בבניין משותף

לקבלת הצעת מחיר להתקנת מצלמות אבטחה בבניין משותף

אינטרקום בבניין משותף יכול למנוע בעיות רבות, אך הוא לא תמיד יוכל למנוע פריצה או נזק שיתרחשו מחוץ לבניין, ופעמים רבות למרות המאמצים הפורצים מוצאים דרך להשיג את הקוד ולהיכנס. התקנת מצלמות אבטחה בבניין יעזרו במידה ניכרת למנוע פריצה ולחקור מקרים בעייתיים לאחר מעשה. לקחתם עליכם את התפקיד? קבלו כמה דגשים חשובים, שכדאי לדעת בתהליך התקנת מצלמות אבטחה בבניין משותף.

בדקו את החוק מצלמות אבטחה בבית משותף

כל הדיירים בבניין נמצאים בסירה הזו ביחד – לטוב ולרע – וכולם צריכים לשתף פעולה בנושא הזה. חשוב להשיג אישור של דיירי הבניין לפני התקנת המצלמות: לא רק בשביל לכסות את התקציב שהתהליך דורש, אלא גם כדי לוודא שלאף דייר אין התנגדות להתקנת מצלמה באזור שיחדור לפרטיות שלו.

לפי החוק, אם שכן מתנגד להתקנת מצלמות בבניין שתגרום להפרת פרטיותו באזור מסוים – לא תוכלו להתקין אותה. במקרה זה יש להשיג את הסכמת רוב הדיירים ואז להתקין מצלמות שצופות רק על אזור בו עוברים כלל הדיירים. הקפידו להחתים אותם מראש על מסמך הסכמה לתהליך. לעוד פרטים על חוק מצלמות אבטחה בבניין משותף לחצו כאן.

 

תקציב

השיגו הצעת מחיר והציגו אותה לדיירים מראש עם פירוט של המצלמות, השירותים והאחריות שיינתנו עם הרכישה. כאשר הדיירים יראו מחיר סופי מול העיניים הצורך בהשקעה כספית יהיה ברור יותר. לחצו כאן למחירי מצלמות אבטחה.

 

איפה יציבו את המצלמות?

הכינו מראש רשימה של מקומות בבניין שחשוב לכם לאבטח: לובי, מבואה חיצונית, מסדרון, מדרגות, חדר כושר, חצר, מעלית, מחסן… במסמך עליו חותמים הדיירים הדגישו את המקומות הללו כדי לוודא שאף אחד לא יאמר מאוחר יותר "אבל לא ידעתי ששמתם מצלמות בחדר הכושר, פאדיחות!". איך מחליטים באילו מקומות התקנת המצלמות בבניין יהיו היעילות ביותר? בשלב זה רצוי להתייעץ עם הדיירים ועם מתקין המצלמות, לסמן מקומות בהם יש חשד לנזק ולבדוק עם המתקין כמה מצלמות נדרשות כדי לכסות את האזור.

 

שימו שלט

כסו את עצמכם גם מבחינה חוקית וגם מבחינה הרתעתית. הציבו בכניסה לבניין ובלובי שלטים שמכריזים על קיומן של מצלמות אבטחה, ובכך גם תרתיעו פורצים עתידיים וגם תדאגו לכך שכל דייר בבניין יידע איפה הוא מצולם ואיפה לא.

קיימות שתי אופציות: מצלמות קוויות ומצלמות אלחוטיות. שימו לב שבבניין גדול רשת מצלמות אלחוטית עלולה לסבול מבעיות קליטה שנובעות מהמרחק. בחרו במצלמות קוויות, או התייעצו עם המתקין שלכם כדי לבחור בסוג איכותי של מצלמות אלחוטיות.

 

שאלות ותשובות מצלמות אבטחה לבניין משותף

כמה עולה התקנת מצלמות אבטחה לבניין?
טווח המחירים של התקנת מצלמות אבטחה בבניין הוא רחב מאוד ונע מ-3000 ש"ח להתקנת מצלמות אבטחה פשוטות ועד אלפי שקלים למערכות מורכבות יותר.
מהו חוק התקנת מצלמות בבניין משותף?
החוק למעשה הוא חלק מחוק הגנת הפרטיות אשר אומר כי אין לפגוע בפרטיותו של בן אדם ללא הסכמתו. לעוד פרטים כנסו לאתר.
מה ניתן לעשות אם שכן מתנגד להתקנת מצלמות בבניין?
לפי חוק הגנת הפרטיות אסור לכם להתקין מצלמות אבטחה בניין ללא אישור כלל הדיירים. לכן לא כדאי להסתכן משפטית ולהיות חשופים לתביעה.

אז מה היה לנו עד עכשיו

דרגו את הכתבה
לקבלת הצעת מחיר להתקנת מצלמות אבטחה בבניין משותף השאירו פרטים בטופס
לייעוץ חינם ובדיקת זמינות להתקנת מצלמות אבטחה בבניין משותף השאירו פרטים ונחזור בהקדם

הביטחון שלכם חשוב לנו

השאירו פרטים וקבלו ייעוץ חינם למערכת אבטחה לבית