מיגון הבית לתינוק – 7 מוצרי בטיחות שישמרו על התינוק שלכם

לקבלת הצעת מחיר למיגון הבית לתינוק – 7 מוצרי בטיחות שישמרו על התינוק שלכם

בשלבי ההתפתחות של התינוק, עד שהוא יהפוך לילד שיבין מה מסוכן ומה לא, קיים השלב בו הוא כבר מסוגל לנוע ברחבי הבית בכוחות עצמו אבל עוד לא מבין אילו חפצים עלולים לפגוע בו. בתור הורים חשוב לנו לשמור על בטיחות התינוקות שלנו בכל מחיר ולכן לפני שהתינוק מתחיל להסתובב בבית חשוב לבצע סדרת שיפורים קטנים שימנעו תקלות מצערות. בואו נכיר כמה ממוצרי מיגון הבית לתינוקות שיהפכו את השהות הביתית היומיומית למשימה הרבה יותר נעימה ורגועה.

נועל ארונות לתינוקות

כשאתה תינוק, אין דבר נחמד יותר מאשר לפתוח את ארונות המטבח ולהתחיל לשלוף דברים ולעשות בלגן. מה זה, סיר? ומה זה, סכין? כדי לוודא שהילד שלכם יישאר רחוק ממוצרי מטבח שעלולים לסכן אותו, וכדי לשמור על המטבח שלכם מסודר ונקי למרות היצור הקטן שמנסה להחריב אותו, כדאי שתצטיידו בפטנט קטן ומבריק: נעילת תינוקות. מדובר במנגנון פלסטיק פשוט שמורכב על ידיות הארונות. בעוד כל מבוגר יצליח לפתוח אותו בקלות, לתינוק המשימה מסובכת מדי ולכן הארונות שלכם יישארו מחוץ להישג ידיו הקטנטנות.

מוניטור לתינוק

מוצר חשוב שיעזור לכם להגיע במהירות כשמשהו לא בסדר בעריסת התינוק ולמנוע מקרים מסכני חיים. דגמי המוניטורים לתינוקות המודרניים משוכללים במיוחד: הם מכילים רמקולים רגישים, חיישני תנועה ולעתים אפילו מצלמת אבטחה עם מסך שתצלם את התינוק בכל עת ותשמור על השלווה הנפשית שלכם.

שערי בטיחות למדרגות

מדרגות הן האויב של הורים לבני חצי שנה עד שלוש: ילדים קטנים אוהבים לעלות ולרדת במדרגות בכוחות עצמם, ואנחנו רק רואים אותם מתנדנדים וזוחלים וכבר יכולים לחזות את האסון שעלול לקרות. כדי למנוע מהקטנטנים לטייל לעבר המדרגות לפני שהם יודעים להשתמש בהן מומלץ בחום להתקין שערי בטיחות מפלסטיק בכניסה לכל גרם מדרגות ובכך להבטיח שהם יעלו וירדו רק כשאתם רוצים בכך.

מגיני פינות

כמעט ואין כמעט פציעה לא נעימה כמו זרת שמתנגשת בפינת החדר או השולחן, ועבור תינוק מדובר בפציעה שעלולה להיות חמורה. תינוק שנופל על פינת רהיט בזווית לא מוצלחת עלול להיפגע אנושות בראשו הרך, בפנים או בבטן. מניעת אסונות היא פשוטה במיוחד בשימוש במגני פינות: מוצרי פלסטיק רכים שמוצמדים לקצוות הרהיטים החדים ושומרים עליכם ועל הילדים במקרה של נפילה.

מגן לשקעים

לא כדאי לדחוף אצבעות לשקע – אבל איך מונעים מהתינוק התמים שלכם לנסות? זה הזמן להכניס כיסויי שקעים הביתה: מכסי פלסטיק נפתחים שיהפכו את הגישה לשקע לבלתי אפשרית עבור התינוק. כדאי.

מערכת למניעת שכחת ילדים ברכב

השארת תינוקות ברכב היא טרגדיה איומה אך לצערנו תינוקות נפטרים כך מדי שנה. כדי למנוע את המצב מומלץ להצטייד במכשיר פשוט וגאוני: משטח שמודד משקל תחת כיסא התינוק ומתריע במקרה של שהייה ממושכת.

מעצורי דלת

גם עליכם צעקו במשך כל הילדות "לא לשחק עם הדלת!"? החרדה מדלתות טבועה בנו עמוק כהורים, ובצדק – דלק נטרקת עשויה לשלוח אותנו לחדר מיון בהיסטריה עם ידיים פגועות ונזקים רפואיים בלתי הפיכים. מה עושים? זה פשוט: נערכים מראש עם מעצורי דלתות ייעודיים בכל חדר. תוקעים את פיסת הגומי בקצה הדלת, מלמדים את בני הבית להשתמש בה בכל פתיחה, וישנים הרבה יותר טוב בלילה 🙂

אז מה היה לנו עד עכשיו

דרגו את הכתבה
לקבלת הצעת מחיר למיגון הבית לתינוק – 7 מוצרי בטיחות שישמרו על התינוק שלכם השאירו פרטים בטופס
לייעוץ חינם ובדיקת זמינות למיגון הבית לתינוק – 7 מוצרי בטיחות שישמרו על התינוק שלכם השאירו פרטים ונחזור בהקדם

הביטחון שלכם חשוב לנו

השאירו פרטים וקבלו ייעוץ חינם למערכת אבטחה לבית