סקירה: מערכת אינטרקום תדאור

לקבלת הצעת מחיר לסקירה: מערכת אינטרקום תדאור

תדאור: חברת אינטרקום שהיא גאווה ישראלית. מדובר בחברה שהוקמה בשנת 1992 וקידמה מאז מגוון טכנולוגיות אינטרקום לבית, מערכות טלפונים ומערכות תקשורת סגורות. כיום היא בהחלט ניצבת בשורה הראשונה של מערכות האינטרקום המומלצות בישראל, ומתקינים רבים בכל רחבי הארץ (וגם בעולם) מציבים אותה בבתים שלנו. חברת תדאור ממשיכה להוציא מוצרים חדשים לשוק ולעדכן פיצ'רים ותוספות מעניינות למערכות האינטרקום של תדאור. מהם המאפיינים הייחודיים של מערכת אינטרקום מבית תדאור, אילו מערכות שונות תוכלו למצוא ומה עוד חשוב לדעת כדי לבחור מערכת אינטרקום של תדאור שתתאים במדויק לבית שלכם? בואו נרד לפרטים.

 

אביזרי מערכות האינטרקום של תדאור:

מסכי אינטרקום

מסך אינטרקום לבית פרטי יוצב בתוך הבית ויאפשר לבני הבית לצפות באנשים המתקרבים. האפשרויות שמעניקה מערכת אינטרקום תדאור משתנות כתלות בסוג הדגם שתבחרו: חיבור המסך לוויפיי כדי להעניק גישה לאפליקציה שתציג את המבקרים דרך הנייד, שמירת צילומי המבקרים בזיכרון המסך, דיבור לעבר שלוחת הקודן, התאמת צלצולים, מסך משולב שפופרת ומסך משולב דיבורית.

שפופרת דיבור לאינטרקום

במידה ולא תרצו לשלב מסך בתוך הבית עם מערכת אינטרקום תדאור מציעים את האופציה המסורתית המוכרת לכולנו: מערכת אינטרקום קולית בלבד. יותקן פאנל דיבור, שפופרת או דיבורית, בתוך הבית – ודרכו תדברו עם המבקרים ותוכלו לפתוח את השער מרחוק בלחיצה.  

פאנלי לחיצה לאינטרקום

פאנלים חיצוניים שניצבים בשער הבית ומאפשרים למבקר להקיש קוד כניסה או ללחוץ ולהמתין לתשובת בעלי הבית. כאן מציעה חברת תדאור מגוון סוגי פאנלים: בעלי חיווט ישן (5 גידים) או חדש (2 גידים), בעלי מצלמה או ללא מצלמה, בעלי חיפוי מתכת קשיח למניעת ונדליזם ויכולת הטמעה בבטון, בעלי תאורה פנימית, בעלי רמקול דו כיווני ועוד.

אינטרקום  

פאנלים לאינטרקום בעלי זיהוי פנים או טביעת אצבע

פאנלים שמבצעים את אותה פעולה: זיהוי והכנסת אורחים לבית, אך הפעם הכנסת תושבים ידועים לבית מתבצעת במערכת האינטרקום של תדאור על ידי זיהוי טביעת אצבע או זיהוי פנים ולא על ידי הכנסת קוד. פיצ'רים נוספים: חיישני קרבה שידליקו את המערכת כשמישהו מתקרב, יכולת דיבור דו כיוונית או קודן לדלת בנוסף ליכולת זיהוי פנים או טביעת אצבע.  

אינטרקום של תדאור לבניין משותף

את כל האביזרים עליהם פירטנו עד כה, אותם ניתן להתקין בבית פרטי, תוכלו לרכוש תוצרת תדאור בגרסת בית משותף. מערכות אינטרקום לבניין משותף של תדאור מאפשרות לחלק את הפאנל החיצוני למספר דירות שונות, כאשר בכל דירה יחובר פאנל פנימי תואם – בעל מסך או בעל שפופרת תקשורת קולית בלבד.  

מחיר מערכת אינטרקום תדאור

המחיר הכולל של מערכת האינטרקום מבית תדאור יכלול את מחיר הרכיבים השונים בהם בחרתם, בנוסף למחיר התקנת האינטרקום שייקח המתקין. באופן כללי טווחי המחירים הם כאלו:

מסך אינטרקום: 700-1,500 ש"ח בהתאם לרמת המסך ולאופציות השונות שהוא מעניק לשליטה בנכנסים לבית.

שלוחת אינטרקום פנימית קולית במקום מסך: 100-300 ש"ח. שפופרת, פנל דיבור וכו'.

פנל לחיצה עם מצלמה (מתאים למסך אינטרקום): 900-3,000 ש"ח, בהתאם לכמות השלוחות אליהן יפנה הפנל (שלוחה אחת לבית פרטי או רבות לבניין משותף) ולמורכבות המערכת.

פנל לחיצה ללא מצלמה: 300-900 ש"ח בהתאם לכמות השלוחות.

מחיר הפנלים ישתנה גם בהתאם לסוג החיווט הקיים בבית (5 גידים או שני גידים, ישן או חדש) ולרמתו.

 
 

ומה אנחנו חושבים?

לאחר התנסות עם כמה מערכות אינטרקום של תדאור ואיסוף מידע וביקורות גולשים, אנחנו ממליצים על מוצרי האינטרקום של תדאור למי שמעוניין במערכת אינטרקום קווית בסיסית ויסודית, ומעדיף לסמוך על חברה ותיקה ומוכרת בשוק במקום לשלם פחות ולהמר על חברה זולה ולא מוכרת. תדאור בעלת שירות לקוחות פעיל ואלפי מתקינים שמכירים היטב את מוצריה, אלמנטים שבהחלט משפיעים על אורך חיי מערכת האינטרקום לטווח הארוך.

מערכות האינטרקום של תדאור לא מכילות חיבור אלחוטי מגוון (אלא רק אופציה לחיבור לאפליקציה כהמשך לתקשורת הקווית של המערכת) במקום זאת הן מתמקדות בשירות הקווי הבסיסי הנדרש עבור רוב מערכות האינטרקום היסודיות בארץ, ועושות זאת היטב.

בקיצור, במידה ואתם מחפשים מערכת אינטרקום קווית איכותית, בין אם לבניין מגורים או בין אם לבית פרטי, ורוצים להנות משירות לקוחות מקומי, ממשק עברית מפותח ומאחריות של חברה ישראלית ותיקה – לכו על מערכת אינטרקום של תדאור.

אז מה היה לנו עד עכשיו

דרגו את הכתבה
לקבלת הצעת מחיר לסקירה: מערכת אינטרקום תדאור השאירו פרטים בטופס
לייעוץ חינם ובדיקת זמינות לסקירה: מערכת אינטרקום תדאור השאירו פרטים ונחזור בהקדם

הביטחון שלכם חשוב לנו

השאירו פרטים וקבלו ייעוץ חינם למערכת אבטחה לבית