מתקיני מצלמות אבטחה בראשון לציון

לקבלת הצעת מחיר למתקיני מצלמות אבטחה בראשון לציון

ראשון לציון היא העיר הרביעית בגודל האוכלוסייה בישראל. היא נמצאת באזור מישור החוף הדרומי ובאזור הצפון של שפלת יהודה.

בשנים האחרונות העיר התפתחה מאוד ואפשר למצוא בה שפע של משרדים, אזורי תעסוקה נרחבים, שטחי מסחר מרובים וגם אטרקציות מגוונות כמו הסינמה סיטי, הסופרלנד ומוזיאונים.

העיר הוקמה תחילה כמושבה ציונית בשנת 1882, ובהמשך בשנת 1950 הוכרזה כעיר. בראשון לציון מתגוררים יותר מ-254 אלף תושבים, ולכן ישנו ביקוש רב לאנשי מקצוע כמו מתקיני מצלמות אבטחה.

תפקידם של מתקיני מצלמות אבטחה הוא להתקין מצלמות בבתים או במשרדים, זאת על מנת למנוע פריצות, להגביר את האבטחה במקום ולהגן על בני אדם ורכוש מפני פורצים.

אם גם אתם זקוקים למתקיני מצלמות אבטחה בראשון לציון, הנה כמה דברים שכדאי לשים לב אליהם.

טיפים לבחירת מתקיני מצלמות אבטחה בראשון לציון

בדיקת חוות דעת והמלצות על מתקיני מצלמות אבטחה

חשוב מאוד לערוך מחקר אודות חברת מתקיני מצלמות אבטחה לפני שאתם מזמינים את שירותיה. חפשו עליה ביקורות והמלצות ברחבי הרשת – הריצו חיפוש בגוגל ובדקו אילו חוות דעת נכתבו עליה.

אם החברה קיבלה ציון של פחות מארבעה כוכבים, הדבר צריך להדליק לכם נורה אדומה לגבי השירות והמקצועיות שלה. בנוסף, מומלץ לחפש חוות דעת על חברת מתקיני מצלמות אבטחה בפייסבוק.

ברשת החברתית תוכלו למצוא שפע של קבוצות העוסקות במצלמות אבטחה או בטכנאים ומתקינים, שם תוכלו לבקש המלצות על מתקינים ואף לחפש חוות דעת על חברה מסוימת.

כדאי גם להיכנס לקבוצות בפייסבוק בנושא ראשון לציון, כדי לחפש המלצות על החברות המעניקות שירותים בעיר.

לצד אפשרויות אלו, תשמחו לדעת שאצלנו ב-Safety תוכלו לקבל חוות דעת על מגוון רחב של מתקיני מצלמות אבטחה, וכך למצוא את איש המקצוע המתאים ביותר?

מתקין מצלמות אבטחה

ערכו השוואת מחירים 

כאשר אתם משוחחים עם מתקיני מצלמות אבטחה בראשון לציון, חשוב מאוד להבין מה כוללת הצעת המחיר של המתקין.

הצעת המחיר צריכה לכלול תמחור של כל אחת ממצלמות האבטחה (בדקו מהי חברת המצלמות), תמחור של שירות מתיחת הכבלים בין מצלמה ומצלמה, תמחור להסלקת הכבלים בקיר אם תרצו להסתיר אותם, תמחור של מערכת הבקרה וההקלטה של מצלמות האבטחה, מחיר על תוספת כמו מצלמות עם רמקולים ומצלמות עמידות למים, הדרכה על שימוש במערכת לאחר התקנתה, תמחור על תוספת סיכון אם יש צורך להתקין את המצלמה במקום גבוה, נסיעות ומע"מ.

לאחר שקיבלתם הצעת מחיר להתקנת מצלמות אבטחה ממתקין אחד, אל תסתפקו בכך. הקפידו לערוך השוואת מחירים בין לפחות שלושה מתקיני מצלמות אבטחה בראשון לציון.

המחיר הבסיסי של התקנת מצלמות אבטחה הוא בין 3,500 ל-4,500 שקלים בממוצע, וישנם גורמים רבים שעשויים לייקר את המחיר כמו גודל הבית (ככל שהבית גדול יותר כך תצטרכו להתקין יותר מצלמות), סוג המצלמה, הרזולוציה של המצלמה, מורכבות העבודה ועוד.

בדקו את הניסיון הקודם של מתקיני מצלמות אבטחה בראשון לציון

חשוב לבדוק מה הרקע של מתקיני מצלמות האבטחה ומה הוותק שלהם. בקשו לצפות בתמונות ו/או סרטונים המתעדים את מצלמות האבטחה שהמתקינים התקינו בעבר, על מנת להתרשם מאיכות ההתקנה.

בנוסף, כדאי לבקש טלפונים של לקוחות קודמים כדי לבדוק את שביעות הרצון שלהם מהשירות של המתקין.

באיזו מצלמה לבחור – מצלמות אבטחה אנולוגיות או מצלמות אבטחה דיגיטליות?

ישנם סוגים רבים של מצלמות אבטחה, אך ניתן לחלק את המצלמות לשני סוגים עיקריים: מצלמות אנלוגיות ומצלמות דיגיטליות (IP). מצלמות אבטחה אנלוגיות הן מצלמות שמעבירות אותות וידאו על ידי כבל תקשורת ישיר למערכת הקלטת DVR.

מצלמות אבטחה דיגיטליות הן מצלמות הפועלות בתשתית של כבלי רשת ומתחרות למערכת הקלטה הנקראת NVR. לכל סוג של מצלמה ישנם היתרונות והחסרונות שלה.

למצלמות דיגיטליות יש איכות תמונה טובה יותר ממצלמות אנלוגיות – מצלמת אבטחה דיגיטלית משדרת את התמונה ב-HD ובאיכות חדה וברורה פי כמה ממצלמה אנלוגית.

מצלמה אנלוגית מצריכה חיבור של כל אחת מהמצלמות לכבל קואקסיאלי למערכת ההקלטה, בעוד שמצלמות דיגיטליות ניתנות לחיבור על ידי כבל אחד ואף מאפשרות חיבור אלחוטי ל- WiFi, כך שניתן לחסוך בעלויות התקנת מצלמות האבטחה הדיגיטליות.

לצד היתרונות האלו, למצלמות אבטחה דיגיטליות קיימים גם חסרונות: מצלמות אבטחה דיגיטליות יקרות יותר ממצלמות אנלוגיות ואף עשויות לעלות פי שלושה ממצלמה אנלוגית.

מצלמה אנלוגית מגיעה בדרך כלל עם ראיית לילה מובנית, בעוד שבמצלמה דיגיטלית תרצו לשלם תוספת יקרה על ראיית לילה.

בנוסף, במצלמות אבטחה אנלוגיות ניתן להשתמש בכמה מצלמות של יצרנים שונים, ואילו במצלמת אבטחה דיגיטלית כל המצלמות חייבות להיות של אותו יצרן.

אם אתם מתלבטים לגבי איזו מצלמה לבחור, מומלץ להתייעץ עם מתקיני מצלמות אבטחה בראשון לציון שידעו להתאים עבורכם את מצלמת האבטחה הטובה ביותר לצרכים שלכם וגם להתקין אותה באופן חלק ומקצועי.

אז מה היה לנו עד עכשיו

דרגו את הכתבה
לקבלת הצעת מחיר למתקיני מצלמות אבטחה בראשון לציון השאירו פרטים בטופס
לייעוץ חינם ובדיקת זמינות למתקיני מצלמות אבטחה בראשון לציון השאירו פרטים ונחזור בהקדם

הביטחון שלכם חשוב לנו

השאירו פרטים וקבלו ייעוץ חינם למערכת אבטחה לבית