מחפשים מצלמות אבטחה בזול? מצאנו לכם 6 מצלמות אבטחה זולות בפחות מ-200 שקל

לקבלת הצעת מחיר למחפשים מצלמות אבטחה בזול? מצאנו לכם 6 מצלמות אבטחה זולות בפחות מ-200 שקל

לכל אלה שמחפשים פתרון פשוט וזול למצלמות אבטחה ביתיות מצאנו לכם את המוצרים שיתאימו לכם. 6 מצלמות אבטחה זולות שיתנו לכם את רוב הפתרונות שאתם צריכים.

 

האם כדאי לקנות מצלמת אבטחה בזול או להשקיע במצלמה איכותית יותר?

התשובה לשאלה זו תלויה אך ורק בצרכים ובתקציב שלכם. אתם צריכים לחשוב מהי המטרה שלשמה אתם רוצים להתקין מצלמות אבטחה, היכן אתם רוצים להתקין את המצלמה, כמה מצלמות אתם צריכים וכו'.

לאחר שתדעו מה הם הצרכים שלכם, חשבו מהו התקציב שאתם מוכנים להשקיע. אם אינכם מוכנים להשקיע יותר מכמה מאות שקלים למצלמת אבטחה, תוכלו להסתפק באחת ממצלמות האבטחה המעולות שאספנו בשבילכם כאן.

מצלמת אבטחה בבית

 

מצלמות אבטחה זולות

הציון שלנו
4.3/5
מצלמת אבטחה שיאומי

מצלמת אבטחה אלחוטית שיאומי

179 ש"ח

הציון שלנו
4.8/5
מצלמת אבטחה אלחוטית TP LINK

מצלמת אבטחה אלחוטית TP LINK

159 ש"ח

הציון שלנו
4.9/5
מצלמת אבטחה שיאומי בייסיק

מצלמת אבטחה אלחוטית שיאומי בייסיק

149 ש"ח

הציון שלנו
3.9/5
מצלמת אבטחה Blurams Dome

מצלמת אבטחה אלחוטית Blurams Dome

199 ש"ח

הציון שלנו
3.9/5
מצלמת אבטחה אלחוטית חיצונית GUUDGO

מצלמת אבטחה חיצונית אלחוטית

33 דולר

הציון שלנו
3.6/5
מצלמת אבטחה אלחוטית CES

מצלמת אבטחה אלחוטית CES

26 דולר

 

איפה כדאי לרכוש מצלמות אבטחה זולות?

שוק מצלמות האבטחה בישראל ובעולם רווי בסוגים שונים של מצלמות ומערכות, אם הגעתם לדף הזה כנראה שאתם מחפשים מצלמות אבטחה בזול שייתנו לכם את המענה שאתם צריכים.

אך חשוב מאוד שתשימו לב שאינכם רוכשים מצלמת אבטחה באתר מפוקפק או מחברה שלא תיתן לכם אחריות. לכן, אנחנו נמליץ לכם לרכוש מצלמת אבטחה מחברה או אתר אונליין מוכר שייתנו לכם מענה ואחריות אם תהיה בעיה כלשהי במצלמה.

המצלמות שאנו מציגים כאן הם דרך אתרים מוכרים אשר ייתנו לכם מענה ואחריות על כל מוצר שתרכשו דרכם. אם הבנתם שאתם צריכים מצלמות אבטחה איכותיות יותר היכנסו למחירון מצלמות האבטחה המלא שלנו.

 

החלטתם לקנות מצלמה אבטחה זולה? שימו לב לדברים הבאים

בשוק מצלמות האבטחה ישנם המון מצלמות אבטחה זולות ואיכותיות שייתנו לכם את המענה הנדרש, אך שימו לב, אלו הדברים שאתם צריכים לוודא לפני שאתם רוכשים מצלמת אבטחה במחיר זול:

  • איכות המצלמה – רוב מצלמות האבטחה הזולות כיום, הם באיכות צפייה של לפחות 1080P, לכן נמליץ לכם לשים לב שאתם רוכשים מצלמה עם האיכות הזאת לפחות.
  • שליטה מהנייד –  שליטה רחוקה על המצלמה וצפייה מהנייד בעזרת אפליקציה הם פיצ'רים בסיסיים במצלמת אבטחה אלחוטית. בדקו אילו פיצ'רים קיימים באפליקציה והאם הם עונים על הצרכים שלכם.
  • אחריות – ודאו כי אתם רוכשים את המצלמה באתר מוכר, ושאכן ישנה אחריות כלשהי על המצלמה. ברוב המצלמות צריכה להיות אחריות של לפחות שנה.
  • זיכרון – דבר חשוב נוסף הוא הזיכרון במצלמה. כלומר, כמה זמן אם בכלל המצלמה תשמור את הצילומים. ישנם מצלמות שניתן לשמור את הצילומים על ענן באמצעות האפליקציה, ישנם מצלמות עם כרטיס זיכרון שמוחק אוטומטית תצלומים לאחר 24 שעות וכו'. לכן, חשוב שתבינו מהו הצורך שלכם ותוודאו שרמת הזיכרון המתאימה לכם נמצאת במצלמה.

מקווים שעזרנו, שהיה בהצלחה! אה, ואם יש לכם עוד שאלה אתם מוזמנים לשאול בתגובות ונשמח לעזור.

אז מה היה לנו עד עכשיו

דרגו את הכתבה
לקבלת הצעת מחיר למחפשים מצלמות אבטחה בזול? מצאנו לכם 6 מצלמות אבטחה זולות בפחות מ-200 שקל השאירו פרטים בטופס
לייעוץ חינם ובדיקת זמינות למחפשים מצלמות אבטחה בזול? מצאנו לכם 6 מצלמות אבטחה זולות בפחות מ-200 שקל השאירו פרטים ונחזור בהקדם

הביטחון שלכם חשוב לנו

השאירו פרטים וקבלו ייעוץ חינם למערכת אבטחה לבית