התקנת מצלמות אבטחה לחצר הבית – מה אתם צריכים לדעת וממה להיזהר

לקבלת הצעת מחיר להתקנת מצלמות אבטחה לחצר הבית – מה אתם צריכים לדעת וממה להיזהר

באילו מצבים כדאי להתקין מצלמות אבטחה לחצר הבית?

5,441 זהו מספר התיקים שנפתחו במשטרת ישראל בנושא פריצות לבתים ודירות.

ותנחשו מה? רוב הפריצות מתרחשות דרך דלת הכניסה או דלת אחורית שדרכם הפורץ נכנס לבית. אז מה אנחנו מנסים להגיד? התקנת מצלמות יכולה לעזור לכל אחד, במיוחד בבתים פרטיים לשמור טוב יותר על הבית שלו בטוח מפני פורצים באמצעות התקנת מצלמות אבטחה לחצר הבית.

אך בכל זאת, ישנם מספר מצבים שבהם כדאי במיוחד שתתקינו מצלמות אבטחה לגינה:

  • יש לכם מחסן בחצר הבית עם ציוד שלא תרצו שיגנב.
  • יש לכם חניה פרטית שתרצו לשמור עליה.
  • יש באזור שלכם פריצות לבתים רבים.
  • אתם רוצים לחזק את תחושת הביטחון שלכם.

כמה מצלמות אבטחה אני צריך?

לרוב שני מצלמות אבטחה חיצוניות יעשו את העבודה להגנה על הבית שלכם. מצלמה אחת שמכסה את האזור הקדמי ומצלמה נוספת לאזור האחורי.

אם הבית שלכם גדול יותר מבית ממוצע או שיש לכם חנייה או מחסן, יכול להיות שתרצו להוסיף מצלמה או שתיים. בנוסף אם יש חשש בשכונה שלכם מפריצות אנחנו נמליץ לכם לשקול התקנת אזעקה לבית שלכם.

כמה טובה הראייה של מצלמות האבטחה בחצר?

טכנולוגיית ראיית הלילה במצלמות אבטחה נעזרות לרוב באינפרא אדום על מנת להאיר מקומות חשוכים וכדי לעזור לכם לראות מה קורה בשדה הראייה.

מרבית מצלמות האבטחה בעלות ראיית לילה מעולה, אך זה הוא פיצ'ר שכדאי מאוד שתבדקו שקיים במצלמת האבטחה שאתם מתקינים.

אם אתם מחפשים מצלמת אבטחה עם ראיית לילה מעולה כדאי שתבדקו את המצלמות של חברת פרוויז'ן.

האם מצלמות אבטחה חיצוניות עמידות למזג אוויר קשה?

רוב מצלמות האבטחה הם בעלות איטום בדירוג של ip56. מדד זה למעשה אומר כמה מצלמת האבטחה אטומה ויכולה לעמוד בתנאי מזג אוויר קיצוניים.

מצלמות האבטחה שונות בתנאי ההישרדות שלהם במזגי אוויר קיצוניים, אך באופן כללי כל מצלמה עם דירוג מעל ip56 תהיה טובה מספיק.

אילו מצלמות אבטחה מתאימות לחצר?

אז הגענו לשאלה, איזו מצלמת אבטחה לחצר הבית כדאי לבחור? שתתאים לצרכים שלנו ותיתן לנו את הפתרון המלא. ישנם כמה מותגי מצלמות אבטחה מומלצות עם פתרונות מתאימים למצלמות אבטחה לחצר. פרוויז'ן, דאווה והיקוויז'ן. לכולם יש את הפתרון של מצלמות אבטחה חיצוניות שעומדות בכל מזג אוויר.

ישנם כמה פיצ'רים נוספים שכדאי שתבדקו לפני שאתם רוכשים מערכת מצלמות אבטחה לחצר:

  • גודל העדשה של מצלמה האבטחה – גודל העדשה של המצלמה הוא קריטי ביותר וייקבע מהו שדה הראייה שהמצלמה תוכל לראות. בגלל שאנחנו מדברים פה על מצלמות אבטחה לחצר אנחנו נרצה להתקין מצלמות אבטחה עם עדשה רחבה שתתפוס שטח רחב.
  • איכות הווידאו – בעוד שמצלמות אבטחה סטנדרטיות לבית לרוב יהיו בעלות איכות של 2 מגה פיקסל, לחצר לרוב, אנחנו נרצה מצלמות עם איכות טובה יותר ולפחות 4 מגה פיקסל. לכן חשוב שתבררו מה היא איכות המצלמות לפני שאתם רוכשים אותם.
  • מצלמות אבטחה עם אפליקציה – אפליקציה לשליטה מרחוק על מערכת המצלמות היא פיצ'ר די בסיסי כיום שקיים כמעט בכל מצלמות האבטחה השונות. האפליקציה תאפשר לכם לצפות מרחוק במתרחש, לצפות בהקלטות ועוד.
  • יכולות הקלטה – מערכת מצלמות אבטחה כוללת מערכת הקלטה DVR שמטרתה היא להקליט את המתרחש ולמחוק אוטומטית את האירועים הישנים ביותר. לכן כדאי שתבדקו מראש מה היא כמות המידע שניתן לשמור במערכת ההקלטה ולכמה זמן היא נשמרת.
  • נראות המצלמות – ליותר ויותר אנשים כיום חשוב מאוד גם נראות המצלמות והכוונה היא שהם ישתלבו עיצוב הבית. ישנם אין ספור סוגי מצלמות אבטחה בצורות ועיצובים שונים. תוכלו מראש לבקש מהמתקין תמונות של מצלמות האבטחה השונות ולבחור בעצמכם.

ממה צריך להיזהר בהתקנת מצלמות אבטחה בחצר הבית?

לפי חוק הגנת הפרטיות, אסור לצלם אדם במצלמת אבטחה ללא הסכמתו. לכן, כדאי שתוודאו שמצלמת האבטחה לא מצלמת בטעות אנשים או בתים אחרים ותשאיר אותכם חשופים לתביעה משפטית.

בחירת איש מקצוע להתקנת המצלמות

התקנת מצלמות אבטחה לחצר היא לא עסק פשוט ומצריכה ידע רב וניסיון. באתר סייפטי אנחנו משתפים פעולה עם אנשי מקצוע שנבדקו ונבחרו על בסיס המלצות וחוות דעת.

רוצים לקבל הצעת מחיר להתקנת מצלמות אבטחה לחצר? השאירו פרטים ומתקין מצלמות אבטחה יחזור אליכם בהקדם.

אז מה היה לנו עד עכשיו

דרגו את הכתבה
לקבלת הצעת מחיר להתקנת מצלמות אבטחה לחצר הבית – מה אתם צריכים לדעת וממה להיזהר השאירו פרטים בטופס
לייעוץ חינם ובדיקת זמינות להתקנת מצלמות אבטחה לחצר הבית – מה אתם צריכים לדעת וממה להיזהר השאירו פרטים ונחזור בהקדם

הביטחון שלכם חשוב לנו

השאירו פרטים וקבלו ייעוץ חינם למערכת אבטחה לבית