מתקין אינטרקום לבית – למה צריך לשים לב לפני הזמנה

לקבלת הצעת מחיר למתקין אינטרקום לבית – למה צריך לשים לב לפני הזמנה

ברגע שהחלטתם להתקין אינטרקום לבית שלכם אתם עשויים לעמוד אובדי עצות מול המבחר הקיים בשוק: כל כך הרבה חברות שונות, מכשירי אינטרקום עם פיצ'רים שונים ומשונים וים של מתקינים שישמחו לקחת סכום כסף נכבד כדי לטפל לכם במערכת. ואתם – בסך הכל רוצים לשמור על פתח הבית ולדאוג לסביבה מוגנת ונעימה… מה עושים? בואו נבדוק מהם המאפיינים העיקריים שחשוב לשים אליהם לב לפני שמתקין האינטרקום מגיע.

 

קודם כל, בדקו את תשתית הבית הקיימת ובררו האם:

  • קיימת בבית תשתית אינטרקום בה נעשה שימוש בעבר? אם כן, תיחסך למתקין עבודת התקנת התשתית ואתם תשלמו הרבה פחות. אם לא, תצטרכו להזמין מתקין אינטרקום בשביל תשתית ולא רק בשביל המכשירים עצמם.
  • האם שער הבית או דלת הכניסה, כאשר הם נעולים, מגנים מפני כניסה של אנשים? אם כן, זהו מקום טוב להתקין בו את האינטרקום. אם לא, בדקו אופציות נוספות בהן ישתלם לשים מנעול.

 

כעת אתם רוצים לבצע הזמנת מתקין אינטרקום הביתה. מה לחפש?

ראשית, אספו כמה המלצות מחברים או מהאינטרנט על מתקיני אינטרקום טובים והגונים. בדקו את ההמלצות שאנשים אחרים ברשת כתבו עליהם: מה היחס לזמנים? איך הם מתנהלים במהלך ההתקנה? מה טווח המחירים?

לאחר מכן התקשרו לכמה מהם ובדקו את הפרמטרים הבאים:

  • האם המתקין מקשיב לתיאור הבית שלכם מראש, שואל שאלות ולאחר מכן נותן הצעת מחיר הוגנת? חבל להיגרר לביקור בית לפני שתהיה בידכם הצעה מסודרת.
  • האם המתקין כולל מראש התייחסות למקרה של אי פתרון הבעיה בשל תנאי השטח, או מתייחס לצורך בהרכבת תשתית? במידה ובביתכם קיימת תשתית – המחיר אמור לרדת באופן דרסטי שכן זה המרכיב העיקרי בתהליך התקנת אינטרקום.
  • מה כוללת מערכת אינטרקום שמתקין האינטרקום מציע לכם? במערכת קווית סטנדרטית אמורים להיכלל שני פאנלים לשני צדי הקו, מנעול לדלת, חיבור למנעול, חיווט למערכת ושנאי שיתאים את כוח החשמל למערכת. במערכת אינטרקום אלחוטית ייכללו פחות רכיבים אך יידרש חיבור לרשת האינטרנט הביתי והתקנת האפליקציה המתאימה.
  • האם המתקין נותן לכם מראש אחריות של למעלה משנה על ההתקנה, ואחריות של החברה על המכשיר?
  • שימו לב שסיכמתם מראש על תוספות: חיישנים, מסכים, חיפוי חוטים או התאמה לילדים ולקשישים.
  • בקשו ממנו לכלול את הליך שינוי הקוד והכנת המכשיר לפעולה בתוך תהליך ההתקנה.

מחירי התקנת אינטרקום על מערכת חיווט קיימת ינועו לרוב סביב 400-1,000 ש"ח, עם תוספות לאינטרקום מורכב יותר. מחיר התקנת אינטרקום עם תשתית יגיע לכמה אלפי שקלים, 1,000-4,000 לפי סוג האינטרקום הרצוי.

מחפשים מומחים שיסייעו לכם בבחירת אינטרקום איכותי ובהתקנה יסודית שלו, כולל ייעוץ מסביר פנים ומחיר הוגן עם אחריות לטווח ארוך? נשמח לעזור לכם במציאת איש מקצוע!

אז מה היה לנו עד עכשיו

דרגו את הכתבה
לקבלת הצעת מחיר למתקין אינטרקום לבית – למה צריך לשים לב לפני הזמנה השאירו פרטים בטופס
לייעוץ חינם ובדיקת זמינות למתקין אינטרקום לבית – למה צריך לשים לב לפני הזמנה השאירו פרטים ונחזור בהקדם

הביטחון שלכם חשוב לנו

השאירו פרטים וקבלו ייעוץ חינם למערכת אבטחה לבית