בדקנו ומצאנו: מהם מחירי החלפת צילינדר לדלת? | כל המותגים

לקבלת הצעת מחיר לבדקנו ומצאנו: מהם מחירי החלפת צילינדר לדלת? | כל המותגים

מדי כמה שנים כל דלת דורשת החלפת צילינדר: כאשר מתקינים דלת חדשה לבית ובוחרים מנעול, כאשר עוברים דירה לדירה חדשה ורוצים לוודא שאין מפתחות שמסתובבים אי שם אצל דיירים קודמים שיוכלו לפרוץ לדירה, כאשר הצילינדר הקודם מתחיל לחרוק ולהתאמץ בכל פעם שמסובבים את המפתח, כאשר הדלת עברה ניסיון פריצה, כאשר נאבדו המפתחות לדלת, כאשר הצילינדר נשבר או כדי לרענן את מערך האבטחה הביתי שלכם… לא משנה מהי הסיבה להחלפת צילינדר לדלת, מדובר בפעולה שכדאי לעשות. תשמחו לשמוע שלמרות שמדובר באמצעי אבטחה משמעותי, כל הפרוצדורה אפילו לא תעלה לכם יותר מדי – מדובר בסך הכל בהוצאת גליל הצילינדר הקודם (בלי לפרק את המנעול כולו), הכנסת צילינדר חדש ובדיקה שהכל פועל כראוי.

 

ממה מורכב מחיר החלפת צילינדר לדלת?

מחיר החלפת צילינדר לדלת מורכב משלושה רכיבים עיקריים: מחיר הצילינדר עצמו (שגובהו ישתנה לפי איכותו והחברה שמייצרת אותו. את הצילינדר לרוב תוכלו לקנות ישירות מהמנעולן והוא ייכלל במחיר הסופי, ויחד איתו תקבלו בין שלושה לחמישה מפתחות תואמים וכרטיס שכפול. אם תצטרכו לרכוש צילינדר למנעול דלת שיוצר על ידי חברה אחרת, שאין למנעולן, תצטרכו לתאם איתו מראש), מחיר זמן העבודה של המנעולן (לרוב פרוצדורת החלפת צילינדר לדלת לא תארוך יותר מחצי שעה עד שעה, אלא אם יש לכם דלת מיוחדת או שקיימת תקלה במנגנון) ומחיר פירוק הצילינדר הישן שהיה בדלת, פרוצדורה שלרוב תיכלל בזמן העבודה ובמחיר הנקוב מראש.

תוספות למחיר החלפת הצילינדר:

  • פריצה: במידה והצילינדר הקודם נעול ואין לכם מפתח מתאים, ולכן עליכם להחליף את הצילינדר כדי להצליח להיכנס הביתה – למחיר העבודה יתווסף מחיר חלקי על פריצת הדלת. אחרי פריצת הצילינדר הקודם תהיה למנעולן גישה לשני צדדי הדלת והוא יוכל להתקין את מנגנון הצילינדר החדש.
  • זמנים: במידה ואתם צריכים את שירות החלפת הצילינדר בשעות חריגות, כמו אמצע הלילה או באמצע חגים, יתווסף למחיר השירות גם תעריף לזמנים חריגים.

צילינדר לדלת

 

מחיר צילינדר רב בריח

חברת רב בריח היא חברה ישראלית שצמחה בעשרות השנים האחרונות והפכה לאחת מהחברות המובילות בארץ בתחום המנעולים והאבטחה. צילינדרי רב בריח מחזיקים במנגנונים משוכללים למניעת פריצה – ועם זאת, הם נפוצים למדי בארץ ולכן אין 100% ביטחון גם איתם (בכל זאת, גם הפורצים מכירים אותם). מחיר צילינדר רב בריח חדש כולל התקנה ינוע בין 250 ש"ח ל-500 ש"ח.

 

מחיר צילינדר אווה

מחפשים מנעול בליגה אחרת לגמרי, ויש לכם תקציב גבוה לשלם תמורתו? ייתכן והפתרון המושלם עבורכם הוא ללכת על צילינדר אווה. מדובר בחברת מנעולים אירופאית יוקרתית ומובילה שמייצרת מנעולים שמגיעים לארץ עם יבואן מורשה יחיד. הצילינדרים אינם זולים, אבל הטכנולוגיה שלהם מקשה מאוד על פריצה ותאפשר לכם להרגיש בטוחים במיוחד. מחיר צילינדר אווה כולל התקנה ינוע בין 800 ש"ח ל-2,000 ש"ח.

 

צילינדר לדלת

 

מחיר צילינדר לוקסיס

צילינדר לוקסיס הוא שם הצילינדר המתקדם ביותר של חברת רב בריח. מנגנון צילינדר לוקסיס מכיל כמות גבוהה של פינים וכך מקשה על הפורצים לפתוח את הדלת, ושכפול מפתח לצילינדר לוקסיס יכול להתבצע רק על ידי מי שמחזיק בכרטיס שכפול ולכן הוא מוגן יותר. מחיר צילינדר לוקסיס כולל התקנה נע בין 250 ש"ח ל-450 ש"ח.

 

מחיר צילינדר Mt5

צילינדר ששייך לחברת מולטילוק ומוכר בתור אחד מסוגי הצילינדרים האיכותיים המוצעים בארץ. צילינדר MT5 בנוי לפי פטנט ייחודי וכולל פין אלפא שחוסם את אפשרות הפריצה בטכניקת דגדוג. מחיר צילינדר MT5 כולל התקנה נע בין 400 ש"ח ל-700 ש"ח.

 

מחיר צילינדר פלדלת

דלתות פלדלת הן דלתות פלדה ידועות ונפוצות בישראל – הן חוסמות את האפשרות של שבירת הדלת כדי לפרוץ הביתה ומעניקות לכם ביטחון כשאתם בתוך הבית ומחוצה לו. לדלת פלדלת ניתן להתקין כמעט כל סוג צילינדר של החברות המובילות בארץ ובעולם, כולל צילינדר רב בריח ומולטילוק. כך מחיר צילינדר פלדלת ינוע בין 350 ש"ח ל-700 ש"ח כולל התקנה, ברוב סוגי הצילינדרים.

 

צילינדר לדלת

 

מחיר צילינדר מולטילוק

חברת מולטילוק היא חברה ותיקה וידועה בארץ שמייצרת צילינדרים איכותיים במחירים בינוניים. רוב הצילינדרים של מולטילוק לא ניתנים לשכפול ללא כרטיס ויש לרובם מנגנון מניעת פריצה בפטנט ייחודי. מחיר צילינדר מולטילוק כולל התקנה ישתנה מדגם לדגם אך באופן כללי ינוע בין 250 ש"ח ל-700 ש"ח. כשאתם שוקלים לבצע החלפת צילינדר לדלת נמליץ לעיין בקטלוג מחירי הצילינדרים של מומחי סייפטי ולבחור בצילינדר שמצד אחד יעניק לכם הגנה טובה מפני פריצה וביטחון נפשי, ומצד שני לא ידרוש מכם הוצאה שעולה על התקציב שהקדשתם לדבר מראש. נשמח לעמוד לרשותכם!

אז מה היה לנו עד עכשיו

דרגו את הכתבה
לקבלת הצעת מחיר לבדקנו ומצאנו: מהם מחירי החלפת צילינדר לדלת? | כל המותגים השאירו פרטים בטופס

הביטחון שלכם חשוב לנו

השאירו פרטים וקבלו ייעוץ חינם למערכת אבטחה לבית