התקנת מצלמות אבטחה לתחנות דלק

לקבלת הצעת מחיר להתקנת מצלמות אבטחה לתחנות דלק

תחנות דלק מעניקות שירות 24/7 ולכן הרבה פעמים הן מועדות לפורענות, בעיקר בשעות הקטנות של הלילה – בין אם מדובר על מעשי ונדליזם של צעירים שתויים ובין אם על פריצות.

התקנת מצלמות אבטחה בתחנות דלק משמשת לצרכי הרתעה והגנה על העובדים והלקוחות – על כך במאמר הבא.

 

החשיבות של מצלמות אבטחה בתחנות דלק

אומנם ברוב תחנות הדלק ישנן מצלמות אם כי ישנות. על אף זאת בתחנות דלק חדשות מומלץ להתקין מצלמות איכותיות שיכולות לתעד את כל המתרחש במתחם בכל שעה ביממה.

מעבר להגנה על עובדי התחנה ושמירה על הבטיחות, התפקיד של המצלמות הוא לשדר בכל שעה למסך כל זווית בתחנה בהתאם למיקום המצלמות.

בצורה כזו ניתן למנוע פריצות, שוד, מעשי ונדליזם, פיגוע טרור וכד'. כפי שרואים פעמים רבות בחדשות כשמתרחש אירוע בטחוני או פשע המצלמות מתעדות וניתן לצפות בסרטונים ולהסיק מסקנות.

אך חשוב יותר למנוע אירועים כאשר צופים במעגל סגור בזמן אמת. בנוסף, נהגים הממלאים דלק ולא מבצעים תשלום מתועדים במצלמות ביחד עם מספר הרכב וניתן להגיע אליהם בקלות.

כך גם במידה ולקוחות לא משלמים בחנות הממוקמת בתחנת הדלק וכיוצא בזה.

 

מצלמות חדישות להגנה מקסימלית

כיום המצלמות המומלצות להתקנה בתחנות הדלק הן מצלמות משוכללות ואלחוטיות שמסוגלות לשדר למכשירים הניידים ולמחשבים בדיוק מה שמשודר בטלוויזיה במעגל סגור.

ההבדלים הם שהתמונה חדה וברורה יותר, הצילום איכותי יותר ורואים הכל דרך הסמארטפון. בנוסף, מכשיר מסוג DVR ישפר את התיעוד במצלמת IP.

ככל שהמצלמה תהיה איכותית יותר כך תתאפשר ראייה רחבה יותר בתחנה. מעבר לכל אלו חשוב שלמצלמה יהיה פיצ'ר המאפשר ראיית לילה על מנת שהצילום יהיה איכותי גם בשעות אלו.

תחנת דלק

 

כמה עולה התקנת מצלמות אבטחה לתחנת דלק?

העלויות של מצלמות אבטחה לתחנות דלק משתנות מחברה לחברה בהתאם לסוג המצלמה, הדגם והאיכות שלה.

למשל, מצלמה עם DVR, ראיית לילה וחיבור לסמארטפון תעלה כ-3,500 ₪. לעומת זאת, מצלמה פשוטה יותר יכולה להגיע גם ל-1,500 ₪.

כאשר מתלבטים איזה סוג של מצלמות כדאי לרכוש לתחנת הדלק הפקטור המנחה יהיה האיכות ולא המחיר על מנת שהתוצאות יהיו אפקטיביות.

ההבדל בין המצלמות משמעותי בעיקר באזורי מפתח כאשר יש צורך להתמקד בלוחות רישוי שלא היו נקלטים במצלמות ישנות או פשוטות יותר.

 

התקנת מצלמות מקצועית

על מנת שתחנת הדלק תהיה מרושתת כמו שצריך מומלץ להתייעץ עם חברת מצלמות האבטחה לגבי מספר המצלמות שיש להתקין.

אומנם ההתקנה יכולה להיעשות באופן עצמאי, אך עדיף לשלם עוד קצת על התקנה מקצועית על מנת שהמצלמות לא יינזקו.

חוץ מזה מדובר על שטח ציבורי די נרחב ולא מכונית בה מתקינים מצלמת אבטחה לבד. מלבד זאת, המתקין המקצועי בודק את הטווחים של העדשות במצלמות, את החיבור לרשת ולמכשירי הקלטה וכד'.

בסיכומו של דבר יש צורך בידע ובניסיון טכני שלא כל אדם מוסמך אליו. לפני שרוכשים מצלמות אבטחה לתחנת הדלק מומלץ לבדוק מספר הצעות מחיר בחברות שונות ולקרוא תכנים באתרי החברות וחוות דעת של לקוחות מרוצים.

ככל שתאספו יותר מידע על איכות חברת האבטחה ואיכות המצלמות, כך תוכלו להגדיר את הצרכים שלכם לפני רכישת המצלמות. 

אחת החברות המובילות בשוק היא חברת סייפטי הום שמעניקה שירותי אבטחה בפריסה ארצית ובאחריות.

לסיכום, אל תהססו להחליף את המצלמות בתחנת הדלק ולהתקין מצלמות חדישות שיסייעו לכם לתעד את כל האירועים בתחנה, לבצע מעקב שוטף על לקוחות ועובדים ובמיוחד להעניק לעובדי התחנה ביטחון.

אז מה היה לנו עד עכשיו

דרגו את הכתבה
לקבלת הצעת מחיר להתקנת מצלמות אבטחה לתחנות דלק השאירו פרטים בטופס
לייעוץ חינם ובדיקת זמינות להתקנת מצלמות אבטחה לתחנות דלק השאירו פרטים ונחזור בהקדם

הביטחון שלכם חשוב לנו

השאירו פרטים וקבלו ייעוץ חינם למערכת אבטחה לבית