התקנת מצלמות אבטחה למטפלות

לקבלת הצעת מחיר להתקנת מצלמות אבטחה למטפלות

לא מעט הורים שוכרים מטפלות או מטפלים שישמרו על התינוקות שלהם, בזמן שהם בעבודה, כאשר המטרה הינה להפקיד את ילדיהם הפעוטים בידיים אמינות וטובות.

אולם, המציאות מראה כי לא פעם ולא פעמיים נחשפו מצבים של התעללות בפעוטות מצד המטפלות, במהלך השמירה עליהם.

ניכר כי מצבי התעללות כאלה לרוב נחשפים באמצעות מצלמות אבטחה שמותקנות במקום בו המטפלת שוהה עם הפעוט.

מסיבה זו, התקנת מצלמות אבטחה למטפלות הפכה לחשובה ביותר ואף להכרחית בכדי לאפשר להורים רבים לפקח על המתרחש במהלך השהות של המטפלות עם ילדיהם הפעוטים.

 

סוגי מצלמות אבטחה שנהוג להתקין 

התקנת מצלמות אבטחה למטפלות עשויה לאפשר פיקוח ושליטה על התנהלות המטפלת, בזמן שנמצאת עם הפעוט ולרוב, ניתן לפקח על המתרחש גם בצפייה מרחוק (אונליין).

לרוב, צפייה בתיעוד מצלמות האבטחה מתבצעת דרך טלפון נייד או דרך מחשב, כך שהורה יכול לפקח על המתרחש  גם כשהוא נמצא בעבודה או בכל מקום אחר.  

אם תהיתם איזה סוג מצלמת אבטחה נהוג להתקין, בכדי לצפות במטפלות, ניתן לומר כי מצלמות אבטחה למטפלות בד"כ כוללות שני סוגים:

מצלמות אבטחה גלויות – נהוג להציבן בכמה נקודות, בתוך המקום שבו שוהה המטפלת עם הפעוט, באופן כזה שהמטפלת מודעת לתיעוד המצלמות. המטרה בהצבת מצלמות אבטחה גלויות הינה להרתיע את המטפלת מהתנהגות לא נאותה כלפי הפעוט. 

מצלמות אבטחה סמויות – כשמן, הן למעשה בלתי גלויות, כאשר המטרה הינה להסתירן מפניה של המטפלת ובאופן שה, לתעד את התנהגותה האמיתית של המטפלת, במהלך השמירה על הפעוט. 

לעיתים, נהוג להתקין את שני סוגי המצלמות במקום בו נמצאת המטפלת עם הפעוט ובאופן זה, לרשת ככל הניתן את המקום ולתעד בצורה מקסימאלית את המתרחש במהלך השמירה שלה על הפעוט. 

במידה וחשבתם להתקין מצלמות אבטחה למטפלות, ההמלצה הינה לפנות לבעלי מקצוע בתחום, כדי לקבל ייעוץ והכוונה נכונים בבחירת סוגי מצלמות האבטחה שיוכלו להתאים למטרותיכם. 

התקנת מצלמת אבטחה למטפלות בילדים

 

האם התקנת מצלמות אבטחה למטפלות חוקית?

ניתן לחשוב כי התקנת מצלמות אבטחה למטפלות עשויה להתברר כמנוגדת לחוק, בשל החוק שאוסר על האזנה בסתר.

יחד עם זאת, לא מעט הורים מתעקשים על התקנת מצלמות אבטחה למטפלות, שכן, בדרך זו הם יכולים לעקוב אחר המתרחש במהלך שמירת המטפלות על ילדיהם. 

בבחינת סוג המצלמה אותה מעדיפים הורים להתקין, ניכר כי בד"כ יבחרו הם במצלמות אבטחה סמויות וזאת בכדי לצפות בהתנהגות אותנטית של המטפלת.

במידה והמטפלת תדע על מצלמות האבטחה שמתעדות את פעילותה, היא עלולה להתנהג באופן מלאכותי, מול המצלמות, כך שלא בהכרח יהיה ניתן לצפות בהתנהגות האמתית שלה כלפי הפעוט, כשאינה מול המצלמות. 

 

האם התקנת מצלמות אבטחה למטפלות תביא לאפקט הרתעה או לאפקט תשומת לב?

התקנת מצלמות אבטחה עשויה לגרור תגובות שונות וזאת בעיקר בהתאם לסוג המצלמה שבה בוחרים. במידה ותבחרו להתקין מצלמת אבטחה גלויה, המטפלת תדע על כך ותירתע מלהתנהג באופן לא ראוי כלפי הפעוט.

מצד שני, הידיעה בנוגע לנוכחות המצלמה, עשויה לגרום למטפלת להתנהג באופן מלאכותי, מול המצלמות ובאופן אמיתי, כשאינה תעמוד מול המצלמות.

דבר זה עלול לגרום להתנהגות לא נאותה של המטפלת כלפי הפעוט, תוך הסתתרות מעדשת המצלמות.

לפיכך, השאלה בנוגע לאפקטיביות נוכחות מצלמת האבטחה הינה מעט מורכבת, אך יחד עם זאת, ניתן לומר כי פעולת התקנת מצלמות אבטחה למטפלות היא כדאית ואף הכרחית.

 

כמה עולה התקנת מצלמות אבטחה למטפלות?

טווח מחירי התקנת מצלמות אבטחה למטפלות עשוי להשתנות בהתאם לסוג המלצה ובהתאם לרכיבים שנכללים בה.

טווח המחירים נע בין 5,000 – 3,000 ומעבר לכך, בד"כ ישנו תשלום נוסף של כ 250 ₪ עבור שירות של המתקין. 

 

לסיכום

התקנת מצלמות אבטחה למטפלות נועדה לפקח ולהגן על פעוטות ופעוטים, במהלך שהותם עם המטפלות וכיום, נהוג להתקין מצלמות אבטחה גלויות או נסתרות. 

חברת סייפטי הום תוכל להציע עבורכם שירות מקצועי בתחום התקנת מצלמות אבטחה, במגוון סוגים ובמחירים משתלמים.

אז מה היה לנו עד עכשיו

דרגו את הכתבה
לקבלת הצעת מחיר להתקנת מצלמות אבטחה למטפלות השאירו פרטים בטופס
לייעוץ חינם ובדיקת זמינות להתקנת מצלמות אבטחה למטפלות השאירו פרטים ונחזור בהקדם

הביטחון שלכם חשוב לנו

השאירו פרטים וקבלו ייעוץ חינם למערכת אבטחה לבית