התקנת מצלמות אבטחה IP

לקבלת הצעת מחיר להתקנת מצלמות אבטחה IP

מחפשים אחר סוג מצלמות האבטחה שיתאים עבורכם, ולא בטוחים במה כדאי לבחור? המונח "מצלמות IP" לא ברור לכם? בכתבה הזו נפרט על מה מדובר, כולל היתרונות והחסרונות של מצלמות אבטחה IP.

 

מצלמות אבטחה IP

הסוג הוותיק והמוכר של מצלמות האבטחה הוא מערכות מצלמות שפועלות במעגל סגור. כלומר – מספר מצלמות שמחוברות למכשיר הקלטה באופן קווי. מערכת מצלמות כזו ידועה כמערכת אמינה, חזקה וזולה, משום שהיא מחוברת בעזרת כבלים שמוטמעים בקירות. אבל – לא לכולם מערכת כזו תתאים, בעיקר מכיוון שהטמעת קווי המערכת לאחר שהבית בנוי היא פרוצדורה יקרה ומסורבלת. אם כן, במידה ואתם מחפשים מערכת שניתן להטמיע בקלות בבית לאחר בנייתו, מצלמת IP היא אופציה מעניינת.

מצלמות אבטחה IP פועלת באחת משתי צורות: מצלמה קווית (שמחוברת בחוט אחד בלבד, ולכן לא דורשת את הטמעת המערכת המלאה כמו מערכת מצלמות אבטחה במעגל סגור) או מצלמה אלחוטית לחלוטין. הרעיון שעומד בבסיס המצלמות הוא שניתן להפעיל אותן ולתקשר איתן דרך תקשורת רשת האינטרנט במקום במעגל סגור משלהן. התוצאה מרחיקת הלכת היא מערכת מצלמות שניתן לצפות בצילומים שלה מכל מכשיר בעל גישה לאינטרנט (אפליקציה ייעודית, גישה מהדפדפן וכו'), בזמן אמת – דרישה שרובנו נצפה לה כמובן מאליו במערכת המצלמות שלנו.

למצלמה תינתן עם חיבורה כתובת IP חדשה משלה, שתאפשר לה את החיבור לרשת, ולכן קוראים לה מצלמת אבטחה IP.

מצלמות אבטחה IP

 

איפה מוקלטים הצילומים של מצלמת ה-IP?

גם כאן התשובה מתחלקת לשני סוגים. למצלמות שאינן מבוזרות יש לחבר מכשיר הקלטה פיזי שישמור את הצילומים (שיטה מיושנת יותר, אך עדיין יעילה) בעוד במצלמות המבוזרות ישולב על פי רוב כרטיס זיכרון או חיבור לאחסון ענן כדי לחסוך את הצורך במכשיר הקלטה ולגבות את הצילומים בקלות ברשת.

 

למה כדאי להתקין מצלמות אבטחה IP?

היתרונות של התקנת מצלמות אבטחה מסוג IP רבים: קודם כל, הן מאפשרות לגשת לתכני המצלמה, ואפילו לשנות את ההגדרות שלה, מכל מקום – דבר שיכול לשנות לטובה מצב של פריצה או למנוע פריצה בזמן אמת.

שנית, המצלמה קלה בהרבה להתקנה מאשר מערכת מצלמות אבטחה במעגל סגור. בנוסף, מחיר התקנת מצלמות אבטחה מסוג IP נמוך משמעותית.

בנוסף, תוכן הצילומים מאובטח במיוחד, מאחר והוא עובר בתקשורת רשתית תוך שימוש בפרוטוקולי אבטחה מוכרים ולא תלוי בהתקן פיזי.

ולבסוף, המערכת פשוטה מאוד וקל לטפל בה, להתקין אותה, לאתר ולתקן בעיות.

 

מצלמות IP חסרונות ויתרונות

כמו לכל מכשיר בעולם, גם למצלמות IP יש חסרונות וחשוב להכיר אותם כדי להתאים עבורכם את מערכת המצלמות המתאימה. מאחר ומצלמות IP מבוססות רק על תקשורת רשתית או על כבל אחד בלבד, הן עשויות להיות פגיעות יותר לתקלות פיזיות מאשר מערכת מצלמות סגורה. ולכן, אם אתם מתקינים מערכת גדולה בעלת מרכיבים רבים – ייתכן ותעדיפו שימוש במערכת מצלמות קווית וסגורה.

בנוסף, מצלמות IP (בעיקר האלחוטיות) נסמכות על תקשורת ווי-פיי, ולכן במקרה בו הקליטה חלשה או שהשידור הפסיק לעבוד, הדבר ישפיע על המצלמות – סיכון שרבים יעדיפו לא לקחת.

שוקלים להתקין מצלמות אבטחה IP? נמליץ לעיין בנתונים אלו ולבנות את המערכת בעזרת איש מקצוע לפי הצרכים המדויקים שלכם. התוצאה תגרום לכם להרגיש בטוחים יותר מאי פעם!

 

רוצים לקבל ייעוץ חינם? השאירו פרטים כאן ונחזור אליכם בהקדם:

אז מה היה לנו עד עכשיו

דרגו את הכתבה
לקבלת הצעת מחיר להתקנת מצלמות אבטחה IP השאירו פרטים בטופס
לייעוץ חינם ובדיקת זמינות להתקנת מצלמות אבטחה IP השאירו פרטים ונחזור בהקדם

הביטחון שלכם חשוב לנו

השאירו פרטים וקבלו ייעוץ חינם למערכת אבטחה לבית