החלפת צילינדר לדלת

לקבלת הצעת מחיר להחלפת צילינדר לדלת

גם אם אתם לא יודעים את זה – אתם מוקפים בצילינדרים! כל מנעול דלת מכיל בתוכו את המנגנון המרכזי. הוא אחראי על סיבוב המפתח במנעול שגורם לפתיחת הדלת.

המנגנון הזה נקרא צילינדר, וכל עוד אתם לא מחזיקים בדלת כניסה אוטומטית או בקורא טביעות אצבעות – צילינדר חזק ואמין הוא הכלי האולטימטיבי לשמירה על בטיחות הבית שלכם.

 

מהו צילינדר לדלת?

הצילינדר הוא החלק הפנימי של מנעולי הדלתות, והוא זה שבעצם קובע את מידת המורכבות של המנעול ויוצר את הייחודיות שלו.

הצילינדר הוא הגליל הפנימי אליו מוחדר המפתח בכניסה לבית, והוא מוגדר מראש בסידור מסוים של זיזים כך שרק המפתח המתאים יוכל להזיז אותם, להגיע לסיבוב של הצילינדר ובכך להסיט את מערכת זיזי הפלדה שהוחדרו למשקוף וגרמו לנעילת הדלת.

כאשר אתם זקוקים להחלפת מנעול, משמעות הדבר היא החלפת צילינדר – וכך שינוי סוג המפתח שיפתח את הדלת וחידוש ביטחון הבית.

את ההחלפה הזו כדאי לבצע בעזרת מנעולן מקצועי ומנוסה, שיידע להמליץ לכם על סוגי מנעול וצילינדר מומלצים.

 

צילינדרים מומלצים

אז מה כדאי לבחור כאשר אנחנו צריכים החלפת צילינדר לדלת, ואיך נבחר צילינדר שיעשה את העבודה היטב ויגרום לפורצים להירתע מפריצת הדלת שלכם?

קבלו את שבעת הצילינדרים האהובים על המומחים שלנו, בצירוף היכרות עם היתרונות והחסרונות של כל צילינדר.

החלפת צילינדר בדלת כניסה לבית

 

צילינדר MT5 של חברת מולטילוק

בין הצילינדרים המוכרים והאהובים בישראל – ובצדק. צילינדר MT5 של מולטילוק מתאפיין במערכת מורכבת של פינים טלסקופיים, מפתח פטנט מוגן ופין אלפא (שמונע פריצה בשיטת דגדוג לחלוטין) שהופכים אותו לצילינדר לא פשוט לפריצה.

בנוסף לכל המחיר שלו לא יקר מאוד ביחס למנעול משוכלל. שכפול המפתח מתבצע בעזרת כרטיס. החיסרון: מוכר לפורצים עקב השכיחות שלו בארץ.

 

צילינדר לוקסיס של חברת רב בריח

הצילינדר הכי מומלץ וידוע של רב בריח, חברה ישראלית ידועה.

מדובר בצילינדר שנמכר במחיר ידידותי לכל כיס, ועם זאת שומר על רמת בטחון גבוהה בזכות כרטיס שכפול ומנגנון אנטי פריצה שיאפשר לכם להיכנס לבית גם אם הצילינדר נפגם.

 

צילינדר דינאמיק של חברת רב בריח

אופציה נוספת מבית רב בריח. צילינדר דינאמיק הוא זול מאוד ועם זאת לא פשטני מדי, והוא מאפשר משחק עם מגוון קומבינציות בזכות סגירת ברגים בחלקו התחתון.

החיסרון – פשוט יחסית למנגנונים אחרים ולכן מוכר יותר לפורצים.

 

צילינדרים של חברת קאבה

חברת קאבה פחות מוכרת בארץ, דבר שמהווה גם יתרון וגם חיסרון – מצד אחד, קשה יותר להשיג אותם ולהתקין אותם, ומצד שני – הם לא מוכרים לפורצים כמו צילינדרים פופולריים אחרים.

מחירי הצילינדרים לדלת של קאבה גבוהים מעט מהרגיל אך הם בטוחים, חזקים ויעילים לטווח הארוך.

 

צילינדר EPS של חברת אווה

חברת אווה הממוקמת באוסטריה ידועה כחברת המנעולים החזקה ביותר בשוק הצילינדרים הנפוצים לבית.

הצילינדר הזה מתאים לדלתות ביטחון והוא מופץ באמצעות נציגים מורשים בלבד, כשהמפתח משוכפל רק בוינה.

החיסרון: מחיר גבוה ביחס לצילינדרים מוכרים אחרים.

 

צילינדר MCS של חברת אווה

אותם יתרונות של החברה האוסטרית, והפעם בצילינדר שנחשב לצילינדר הטוב בעולם.

הצילינדר פועל בטכנולוגיה מגנטית ולכן לא ניתן להעתיק את המפתחות שלו בשום דרך. גם כאן, החיסרון הוא רק המחיר היקר.

 

צילינדר אינטרקאקטיב של חברת מולטילוק

עוד צילינדר של מולטילוק הידידותית למשתמש הממוצע: צילינדר עמיד בפני פריצה כוחנית שמשוכפל בכרטיס מגנטי. צילינדר טוב ושימושי, אך ללא מערכות הגנה כפולות.

 

מתי צריך להחליף צילינדר לדלת?

ביטחון הבית שלכם תלוי בדלת הכניסה שלכם וביכולתה לשמור עליכם מוגנים ושמורים היטב. לכן, כל מאורע שקשור למנעול הדלת עשוי להפר את היכולת הזו ולפתוח אפשרויות פריצה.

במקרה בו איבדתם את המפתח לבית, ואם חוששים שהוא נמצא בידיים לא רצויות שישתמשו בו לפריצה, רצוי להחליף את הצילינדר ובכך לוודא שאין מפתח עדכני של הבית בשום מקום חוץ מבידיכם.

במקרה בו כבר נערך ניסיון פריצה הביתה (או התרחשה פריצה קודמת) ואתם חשים לא בטוחים ורוצים לוודא שזה לא יקרה שנית – רצוי להחליף את הצילינדר ולהישאר בטוחים.

במקרה בו הצילינדר הקודם שלכם מתחיל לעשות בעיות – המפתח נתקע בחור המנעול, המנגנון חורק, דברים מתפרקים… רצוי להחליף את הצילינדר לפני שתיתקעו מחוץ לבית.

אם נתקעתם מחוץ לבית ללא מפתח, המנעולן שיפתח לכם את הדלת עשוי לפרוץ אותה בשיטה שתפגע בצילינדר הקיים (תלוי בסוג המנעול וברמת המורכבות שלו) ולכן תצטרכו להחליף צילינדר.

החלפת צילינדר לדלת, כיום, היא לא סיפור גדול וגם לא עולה הרבה: המנעולן יוכל להביא לכם צילינדר ולבצע את ההחלפה תוך פחות משעה, בתעריף נגיש לכל כיס.

 

איך תבחרו מנעולן להחלפת צילינדר?

כמו בכל תחום מקצועי, את הבחירה של המנעולן רצוי להתחיל בשני מקומות: אצל חברים ובאינטרנט. גלו את הבעיה וסמנו לכם מנעולנים שנראים אמינים ומנוסים.

כנסו לפייסבוק ובדקו מהן ההמלצות שלקוחותיהם כתבו – תוכלו ללמוד מכך המון על כישוריו של המנעולן.

בנוסף, פנו למכרים וחברים מהסביבה ובקשו מהם המלצה. לרוב, אנשים ישמחו לעזור לכם ולהפנות עבודה למנעולן שעשה אצלם עבודה מצוינת בהחלפת צילינדר או בפריצת דלת.

לאחר מכן, דברו עם המנעולן בטלפון. שאלו אותו מתי הוא יוכל להגיע ומהי שיטת ההתקנה שלו. במידה ומדובר בשעת לילה – נסו להסב אותה ליום עד כמה שתוכלו, כדי להימנע מתעריף גבוה של שעות חריגות.

כאשר המנעולן יגיע לביתכם, שימו לב לכמה דברים:

  • בקשו לראות תעודת מנעולן מוסמך ואישור מהמשטרה, כדי לוודא שמדובר על בעל מקצוע אמין ולא על פורץ בהסוואה.
  • שימו לב שהמנעולן מקפיד לבקש תעודות שיעידו על כך שאתם אכן גרים בבית.
  • כאשר המנעולן מוציא את הצילינדר החדש, בקשו לראות את העטיפה כדי לוודא שהוא לא נפתח מעולם ושאכן מדובר במנעול יחיד במינו בלי עותקים במקום אחר.

המאמר באדיבות סיקרט מערכות אשר מספקים שירותי מנעולן 24/7.

אז מה היה לנו עד עכשיו

2.7/5 - (17 votes)
לקבלת הצעת מחיר להחלפת צילינדר לדלת השאירו פרטים בטופס

הביטחון שלכם חשוב לנו

השאירו פרטים וקבלו ייעוץ חינם למערכת אבטחה לבית