שירותי מוקד אבטחה

לקבלת הצעת מחיר לשירותי מוקד אבטחה

שירות של מוקד אבטחה לבית או לעסק שלכם יכול לתת לכם הרבה שקט נפשי בכך שאתם יודעים שיש מישהו ששומר על הבית או העסק שלכם 24/7 ויגיע למקום אם יהיה חשד כלשהו לפריצה או פגיעה במקום. אז, איך תדעו אם אתם צריכים להשתמש בשירותי מוקד אבטחה? וכיצד תדעו לבחור את מוקד האבטחה המתאים לדרישות שלכם? המומחים שלנו סיכמו לכם בכתבה אחת את כל מה שאתם צריכים לדעת על בחירת שירותי מוקד אבטחה.

 

מספרים שאולי יעזרו לכם עם ההתלבטות

שתבינו קצת את המספרים.. לפי נתוני הלמ"ס בשנת 2019, משטרת ישראל דיווחה על יותר מ-12,000 דירות מגורים ובתים, ויותר מ-5,000 בתי עסק וחנויות שנפרצו, רק בשנת 2019! אנו יכולים להעיד כי בשנים האחרונות, צפינו במאות מקרי פריצה שנכשלו בזכות שימוש במוקד אבטחה שהגן על המקום.

 

איך תדעו אם אתם צריכים שירותי מוקד אבטחה לעסק או לבית שלכם?

יש לכם ביטוח דירה או ביטוח בעסק שלכם: יש סיכוי לא רע שבנוסף להתקנת מערכות אבטחה, אתם תחויבו על ידי חברת הביטוח להשתמש בשירותי מוקד ביטחון.

אתם מרגישים חשש כלשהו לבית או לעסק שלכם: בין אם לאחרונה פרצו לבתים או עסקים באזור שלכם ובין אם אתם סתם מרגישים חשש מפריצה באזור בו אתם נמצאים, תשקלו להשתמש בשירותי מוקד אבטחה ולהישאר עם ראש שקט בידיעה שיש תמיד מי ששומר על המקום ועליכם.

אתם נוסעים הרבה לחו"ל והבית נשאר ריק: אם אתם מרבים לנסוע לחו"ל, לחופשות ארוכות או לעבודה תשקלו להשתמש בשירותי מוקד אבטחה שישמרו על הבית שלכם בכל זמן, ובמיוחד שאתם לא נמצאים בו.

יש לכם עסק או חנות פיזית: שימוש במוקד אבטחה בעסק פיזי הוא כמעט בגדר חובה היום. יכולים לקרות יותר מדי דברים לא נעימים, אם יפרצו לכם לעסק. בין אם זה גניבת כסף, גניבת סחורה או הריסה של החנות, אתם לא רוצים להגיע למצב הזה ולכן נמליץ לכם להשקיע כמה מאות שקלים בחודש ולהשתמש בשירותי מוקד אבטחה לעסק שלכם.

מוקד אבטחה

 

אז מה מוקד אבטחה בכלל מספק?

ישנם בארץ המון מוקדי אבטחה וחברות שמירה שונות שיכולות לספק לכם את המענה הנדרש. לכל מוקד יש התמחות מסוימת. חלקן מתמתחות בשמירה על בתים, חלקן בשמירה על עסקים, ישנם מוקדי אבטחה שמתמחים באבטחת אישים ואפילו כאלה שמתמחים באבטחת סייבר. אז איך בין כל אלו תבדילו מהו מוקד האבטחה שאיתו אתם צריכים לעבוד? זה פשוט. בדקו אילו שירותים מוקד האבטחה מספק, במה הוא מתמחה והאם זה עונה על הדרישות שלכם. כדי לעשות לכם סדר.

 

אלה השירותים הנפוצים שמוקדי אבטחה מספקים בדרך כלל:

שמירה ואבטחה על מבנים – כל מוקד אבטחה יוכל לספק לכם שירות של התקנת מערכות אבטחה לבית ולעסק שלכם, וגם אם כבר יש לכם מצלמות אבטחה או אזעקה, המוקד יוכל להתחבר אליהם ולשמור על המבנה שלכם 24/7 בעזרתם.

פתרונות סיור ובקרה – שמירה על הבית, על העסק או כל מקום פיזי אחר שבו תרצו לשפר את רמת האבטחה. חברת האבטחה תחבר  את מצלמות האבטחה ומערכת האזעקה שלכם לחדר הבקרה וכך תשגיח על המבנה שלכם בכל זמן, ואם יצוץ חשד כלשהו לפריצה שומרי המוקד הנקראים "סיירים" יגיעו למקום וינסו לנטרל את הפריצה או את החשש לפריצה.

מערכות גילוי עשן ואש – מרבית מוקדי האבטחה יוכלו לספק לכם מערכת לגילוי עשן ואש, כך שאם תהיה חשש לשריפה, מוקד האבטחה יקפיץ את הכוחות הרלוונטיים וינסה למנוע את השריפה בעסק שלכם.

אבטחת אישים – לא מעט מוקדי אבטחה מספקים בין היתר שירותי אבטחת אישים. אמנם זה לא מצב שגרתי, אך אם יש לכם חשש כלשהו לפגיעה בכם או בקרובים שלכם, שירות אבטחת אישים יכול להיות יעיל מאוד ולשמור עליכם.

אבטחת סייבר – בעידן הטכנולוגי בו אנו נמצאים, יש חשש גדול מפריצות למערכות של עסקים. תחשבו, כמעט לכל עסק כיום, יש מחלקה של הנהלת חשבונות שמחזיקה מידע רגיש על כספים ולקוחות. מידע שאתם יודעים שאם ייחשף עלול להזיק מאוד לעסק שלכם. לכן, ישנם מוקדי אבטחה שיספקו לכם אבטחת סייבר ויעזרו לכם להגן על פרטי הלקוחות ומידע רגיש בעסק שלכם.

 

כיצד תבחרו מוקד אבטחה?

לאחר שהבנתם את הצרכים שלכם, ואם בכלל יש לכם צורך בשירות של מוקד אבטחה, הגיע הזמן לבחור את המוקד שמתאים לכם. קודם כל בצעו סקר שוק. תבינו מה כל חברת אבטחה מציעה, מה המחירים שלה, מה היא מהירות התגובה שלהם, ומהו איכות השירות שלהם. מרבית מוקדי האבטחה בישראל נותנים שירותי אבטחה דומים, בטווח מחירים לא גדול. לכן, נמליץ לכם לבחור בחברה שקיבלתם עליה המלצות או שאתם מזהים שאיכות השירות שלהם גבוה.

בנוסף, נמליץ לכם לעבוד עם חברה גדולה ומוכרת עם שירות איכותי. בין חברות האבטחה הגדולות בישראל תוכלו למצוא חברות כמו "צוות 3", "מוקד אמון", "בן בטחון" ועוד.

לסיכום, אנו מקווים שהצלחנו לעזור לכם בבחירת מוקד אבטחה שמתאים לכם, שיהיה בהצלחה וכמובן הישארו בטוחים!

 

שאלות ותשובות מוקד אבטחה

  • כמה עולה מוקד אבטחה?

שירות בסיסי של מוקד אבטחה יכול להתחיל מ-90 שקלים בחודש ועד כ-400 שקלים בחודש לשירותי אבטחה מתקדמים יותר.

  • איך לבחור מוקד אבטחה איכותי?

בדקו המלצות, דברו עם לקוחות של חברת השמירה ושאלו אותם על טיב השירות.

  • איך מוקד אבטחה שומר על הבית או העסק?

מוקדי אבטחה משתמשים במגוון פתרונות כדי לשמור על המבנה שלכם. מערכות אבטחה, סיור וחדרי בקרה אשר פועלים 24/7 ישמרו על המבנה שלך בפני פריצה.

  • מה היתרונות בשימוש בשירותי מוקד אבטחה?

שימוש בשירותי מוקד אבטחה יכולים לתת לכם ביטחון תמידי והמון שקט נפשי שתמיד יש מי ששומר על הבית או העסק שלכם.

אז מה היה לנו עד עכשיו

4.7/5 - (3 votes)
לקבלת הצעת מחיר לשירותי מוקד אבטחה השאירו פרטים בטופס

הביטחון שלכם חשוב לנו

השאירו פרטים וקבלו ייעוץ חינם למערכת אבטחה לבית