פעמון חכם לדלת

לקבלת הצעת מחיר לפעמון חכם לדלת

בשנים האחרונות יוצאים לשוק מערכות האבטחה עוד ועוד מוצרים שמבטיחים כי הם יהיו הפתרון המושלם לאבטחת הבית שלנו. הפעם בפינתנו "השוואות מוצרים" נבחן האם פעמון חכם לדלת כדאי ויכול לעזור לכם וגם נשווה בין שני פעמונים חכמים מומלצים, בואו נתחיל.

 

פעמון דלת חכם – מה זה אומר בכלל?

פעמון דלת חכם הוא מוצר חדשני ששואף להחליף את מערכת האינטרקום המסורתית ומציע שלל פתרונות טכנולוגיים שיעזרו לכם לבקר בצורה טובה יותר מי נכנס ויוצא מהבית שלכם. רוב הפעמונים החכמים כוללים מצלמת אבטחה שמתחברת לנייד ומאפשרת לכם לראות בכל רגע מי עומד מחוץ לדלת שלכם. רוב המערכות כוללות התראות כאשר מישהו זר עומד מחוץ לדלת, התאמות מיוחדים לילדים קטנים, יכולת דיבור דו כיוונית עם הבן אדם שנמצא בחוץ, ועוד המון פיצ'רים לא רעים בכלל. בהמשך הכתבה נסקור שני פעמונים חכמים מומלצים ותוכלו לראות אילו פיצ'רים כל מערכת מציעה.

 

למי מתאים פעמון חכם לדלת?

האמת, פעמון חכם לדלת יכול להוות פתרון לא רע בכלל לבתים פרטיים, דירות ועסקים. אם ברצונכם להתקין מערכת אינטרקום ואתם לא מעוניינים להשקיע מעבר לכמה מאות שקלים, פעמון חכם לדלת יכול להוות בשבילכם פתרון מעולה. אך חשוב שתשימו לב כי פעמון חכם לדלת יעבוד לרוב על הוויפי הביתי שלכם. לכן הוא לא מתאים למי שחיבור האינטרנט שלו (המודם) רחוק מדלת הכניסה. בנוסף, ידוע שאינטרנט לא יציב ב-100 אחוז ולכן כאשר לא יהיה אינטרנט בבית, הפעמון למעשה לא יעבוד.

פעמון חכם לדלת

 

אז מה תכל'ס עדיף, פעמון חכם או מערכת אינטרקום?

מערכת אינטרקום ביתי היא הרבה יותר יציבה, נתונה פחות לתקלות ויכולה להישמר לאורך שנים. אך כמובן, התקנת אינטרקום יקרה בהרבה מפעמון חכם לדלת ויכולה להגיע למחירים של אלפי שקלים. אם אתם מחפשים מערכת יציבה ואיכותית שתתן לכם פתרון לאורך זמן, אין ספק שנמליץ להשקיע במערכת אינטרקום איכותית. אך, אם ברשותכם תקציב נמוך גם פעמון חכם לדלת יכול להוות אחלה פתרון.

 

פעמונים חכמים מומלצים

 

פעמון חכם לדלת Xiaomi Zero AI

שיאומי ידועה כחברת טכנולוגיה עם מוצרים מדהימים ולאחרונה הם הוציאו לשוק את הפעמון החכם שלהם שבנוי על טכנלוגיית AI (בינה מלאכותית). הפעמון יודע להבדיל האם הבן אדם שנמצא מחוץ לדלת הוא איש זר או קרוב משפחה, מגניב נכון? בואו נראה אילו עוד פיצ'רים הפעמון החכם של שיאומי מציע:

זיהוי AI חכם – המערכת תזהה כל זר שיהיה במרחק של עד 3 מטרים ובהתאם לכך היא תתריע לכם ישירות לנייד עם תמונה של האיש שנמצא מחוץ לדלת.

"מצב ילדים" – באפשרותכם להשתמש במצב ילדים שבו כאשר ילדה קטנה למשל נשארת לבד בבית, היא תדבר באינטרקום עם בן אדם שנמצא בחוץ והקול שלה יישמע כקול של איש מבוגר. יעיל או מוזר? נשאיר לכם להחליט..

משמש כאינטרקום אלחוטי – המערכת מגיעה עם רמקול המיועד להשמיע את צלצול הפעמון ולמעשה לשמש כאינטרקום אלחוטי עד למרחק של כ-50 מטרים.

סוללה – המצלמה והאינטרקום עובדים על סוללות נטענות אשר מחזיקות כ-6 חודשים.

רוזולוציית המצלמה – המצלמה היא באיכות HD 720P.

אחסון – כל תמונה שתצלם תישמר בקלאוד של שיאומי בשימוש חינמי.

 

פעמון חכם לדלת RING

חברת רינג היא החברה המובילה בתחום הפעמונים החכמים לדלת, יש לה מספר דגמים ואנחנו נציג כיום את הדגם החדש ביותר שנקרא "video doorbell 3". הפעמון החכם של רינג עמיד מאוד לכל מזג אוויר ומתאים גם להתקנה בחוץ, בנוסף המערכת יכולה להתחבר לחשמל ובכך להבטיח שהיא תמשיך לעבוד בכל זמן ללא תלות בסוללות.

עוד כמה פיצ'רים שרינג מציעים:

התראות לנייד – בכל רגע תוכלו להתחבר לאפליקצייה ולצפות מי נמצא מחוץ לדלת שלכם וכמובן תקבלו התראות לנייד כאשר מישהו מצלצל בפעמון.

משתמשים משותפים – באפשרותכם להשתמש מספר אנשים בו זמנית באינטרקום, לדבר ביחד בזמן אמת עם הבן אדם שמחוץ לדלת, ולצפות בהקלטות.

אחסון – למכשיר אין אופציה לכרטיס זיכרון ולכן תהיו חייבים לרכוש חבילת אחסון בקלאוד של רינג.

סוללה – המערכת מאפשרת חיבור של סוללות נטענות ובנוסף חיבור לחשמל.

רוזולוציית המצלמה – המצלמה באיכות של HD1080P עם ראיית לילה ושליטה מלאה של המצלמה דרך הנייד.

לסיכום פעמון חכם לדלת הוא פתרון לא רע למי שמחפש פתרון יחסית זול. צריכים ייעוץ לגבי מערכת אינטרקום לבית? השאירו פרטים כאן ואחד המומחים שלנו יחזור אליכם בהקדם.

אז מה היה לנו עד עכשיו

דרגו את הכתבה
לקבלת הצעת מחיר לפעמון חכם לדלת השאירו פרטים בטופס

הביטחון שלכם חשוב לנו

השאירו פרטים וקבלו ייעוץ חינם למערכת אבטחה לבית