מנעול טביעת אצבע לדלת

לקבלת הצעת מחיר למנעול טביעת אצבע לדלת

אנחנו רגילים לפתוח את הנעילה של הטלפון הנייד עם טביעת אצבע. שבריר שנייה, ואנחנו בפנים – פעולה שהפכה לכל כך טבעית ושגרתית עבור רובנו. מה אתם אומרים על היכולת לפתוח גם דברים אחרים בעזרת טביעת אצבע? מנעול טביעת אצבע, למשל? ברוכים הבאים לעולם המנעולים הביומטריים. המנעולים הביומטריים שייכים לעולם המנעולים החכמים – מנעולים מסוגים שונים שבמקום לפעול באופן מכני בלבד, על בסיס צילינדר שיש צורך מפתח מתאים כדי לפתוח אותו, פועלים בעזרת מנגנון חשמלי שיפתח את הדלת בהתאם לאות חשמלי מסוים.

 

סוגים שונים של מנעולים חכמים

בין המנעולים החכמים השונים תמצאו: מנעולים שפועלים על בסיס חיישן קרבה שיגרום לפתיחת הדלת כשהחיישן נמצא פיזית במרחק מוגדר מראש מהמנעול. מנעול חכם שנפתח בעקבות הקשת קוד. מנעולים שפועלים על ידי חיבור למערכת בית חכם ויפעלו כתוצאה מאוטומציות מוגדרות מראש. מנעולים שייפתחו על ידי פקודה מרחוק, מאפליקציה ייעודית או דרך שלט. מנעולים חכמים שנפתחים על ידי זיהוי טביעת אצבע ואפילו מנעולים שנפתחים בעקבות זיהוי פנים או זיהוי רשתית. ברוב הפעמים, מנעול חכם יכלול כמה מהאופציות המוצעות מעלה: לדוגמה, מנעול קוד שנפתח גם על ידי חיישן קרבה וגם על ידי פקודה מהאפליקציה, או מנעול ביומטרי שיפעל גם בעזרת מנגנון מכני לגיבוי – אופציה שמתאימה לשומרי שבת שרוצים להשתמש במנעול טביעת אצבע.

 

איך פועל מנעול חכם?

המנעול החכם מתבסס על מערכת נעילה חשמלית. הצילינדר מסתובב או שלשונית הדלת משתחררת כאשר פקודה מסוימת נקלטת במערכת החשמלית של המנעול. פעמים רבות דלת חשמלית תוגדר כך שבמקרה של הפסקת חשמל, כשאין למנעול ספק כוח, הדלת תיפתח כברירת מחדל כדי לאפשר למי שנמצא בבניין להיחלץ. במקרה של מנעול ביומטרי יחובר למנגנון המנעול גם רכיב שמטפל בקליטת טביעת האצבע, ואם נרצה לחבר את המנעול גם למערכת בית חכם – יתווסף למנעול רכיב תקשורת לחיבור למערכת הבית החכם. הצילינדר החכם יוחדר מצדה הפנימי של הדלת כדי למנוע פריצה למערכת.

מנעול ביומטרי לדלת

 

יתרונות מנעול טביעת אצבע

  • קלות שימוש – אין צורך לחפש יותר מפתח! הגדירו את טביעות אצבעותיכם ואת טביעות אצבעות בני המשפחה בתוך המנעול החכם, והופ – אתם בפנים בכל שעה ובכל זמן. לעולם לא תצטרכו לזכור לקחת מפתח וגם לא לזכור לנעול את הדלת (היא תינעל מעצמה עם הסגירה). מעולה לשכחנים, למפוזרים, לילדים ולקשישים. צאו מהבית בלי לסחוב אתכם כלום.
  • הגנה מלאה – המנעולים הביומטריים מכילים צילינדרים חזקים ואיכותיים שישמרו על הדלת מפני פריצה. אין מפתח שהפורץ עלול למצוא או לגנוב ואין מנעול חשוף שניתן לפרוץ.
  • יש לכם גיבוי – במקום להיות תלויים בטכנולוגיה אחת (מפתח) אתם יכולים לפתוח את הדלת גם בעזרת הפלאפון, גם באמצעות קורא טביעות אצבעות וגם בעזרת מפתח חירום מכני. מה שבטוח, אתם לא הולכים להיתקע בחוץ.

 

חסרונות מנעול טביעת אצבע

  • המנעול פועל לרוב על בטריות – ולכן תידרשו להחליף אותן פעם בכמה זמן, פרוצדורה שדורשת התעסקות.
  • מנעול טביעת אצבע עולה הרבה יותר מאשר מנעול מכני, מאחר והוא משוכלל בהרבה.
  • כדי לחסוך בסוללה, המנעול הביומטרי יידלק לרוב בלחיצה ואז תוכנס טביעת האצבע. כל זה תהליך מעט יותר מסורבל מאשר זיהוי טביעת אצבע דרך הנייד.

 

מחיר מנעול ביומטרי

רוב המנעולים הביומטריים המומלצים בישראל הם גם מנעולים תוצרת כחול לבן של חברות המנעולים האיכותיות שפועלות בישראל. המחיר של מנעול טביעת אצבע איכותי בישראל ינוע לרוב בין 1,000 ל-2,000 ש"ח, ובתוספת התקנה המחיר יגיע לכ-1,500-3,000 כתלות בסוג המנעול. שימו לב: יש להתקין את המנעול בעזרת איש מקצוע מוסמך בעל רישיון התקנה כדי שהאחריות תהיה תקפה.

 

אז… כדאי להתקין מנעול ביומטרי?

אין ספק שמנעול ביומטרי הוא לוקסוס נחמד מאוד. הוא מקל על הכניסה לבית, מאפשר לכם שגרת חיים חופשיה ונינוחה יותר ומעניק לכם גמישות שאין כמוה. עם זאת, מחיר מנעול טביעת אצבע דורש השקעה כספית ולכן הוא לא מתאים לכולם. רוצים להשקיע את התקציב ולקבל פתרון נעילה מושלם? מנעול חכם יעשה את העבודה נהדר. נשמח לעזור לכם בתהליך בחירת והתקנת פתרון האבטחה המתאים עבורכם!

אז מה היה לנו עד עכשיו

דרגו את הכתבה
לקבלת הצעת מחיר למנעול טביעת אצבע לדלת השאירו פרטים בטופס

הביטחון שלכם חשוב לנו

השאירו פרטים וקבלו ייעוץ חינם למערכת אבטחה לבית