מערכות אינטרקום לבית

לקבלת הצעת מחיר למערכות אינטרקום לבית

מי צריך מערכת אינטרקום? כל אדם שמעוניין לפקח על יכולת הכניסה של אנשים למרחב הפרטי של הבית והגינה שלו. יכול להיות שיש לכם חיית מחמד בחצר, שאתם חוששים מפריצות או מעוניינים לסדר את השיער לפני שהאורחים ייכנסו. בכל מקרה, אם אתם רוצים התראה מראש בכל פעם שמגיע אדם חדש הביתה, מערכת אינטרקום לבית תעשה זאת באופן יעיל וחלק.

בשוק אבטחת הבית קיימות מערכות אינטרקום רבות עם אופציות שהולכות ומשתכללות: רוצים לתקשר עם האורחים בווידאו? לאשר כניסות דרך האפליקציה גם כשאינכם בבית? לקבל קריאות של אורחים דרך הטלפון שלכם במקום דרך שפופרת? הכל אפשרי, ותלוי בתקציב ובדרישות שלכם.

מערכות האינטרקום מתחלקות לשני סוגים עיקריים: מערכת אנלוגית ומערכת אלחוטית. מערכת אנלוגית היא המערכת המסורתית: מחוברת בכבלים, אמינה ולא מכילה שדרוגים כדוגמת חיבור לאינטרנט ולטלפון. מערכת אלחוטית תוכל לספק לכם את מגוון האפשרויות המתקדמות, אבל מועדת יותר לפורענות מאחר והיא תלויה ברשת האינטרנט. אם תבחרו במערכת אלחוטית, שווה לחפש את המערכת המומלצת ביותר, לא להסתפק במוצר זול ולרכוש אחריות ארוכת טווח.

אינטרקום לבניין משותף

התקנת מערכת אינטרקום בבניין דירות היא כבר סיפור אחר לגמרי מהתקנת אינטרקום בבית פרטי, פשוט כי מדובר בכניסה שמשמשת עשרות משפחות ולא משפחה אחת.

לבניין נכנסים הרבה אנשים מדי יום וכל אחד מהם צריך להגיע לדירה אחרת. מערכת אינטרקום איכותית תכוון כל מבקר לדירה הנכונה ללא תקלות.

גם כאן קיים מגוון אפשרויות רחב: ממערכת אנלוגית פשוטה למערכות וידאו, אפליקציות וחיבור לטלפונים.

כאשר דיירים חושבים להתקין אינטרקום לבניין משותף הם צריכים קודם כל לבצע תיאום ציפיות בין דיירי הבניין ולהחליט מה יתאים לכל הדיירים. ככל שהמערכת המותקנת משוכללת יותר, כך היא תעלה יותר לכל משפחה בבניין – תוך התחשבות בצרכים השונים של כל דייר: ברוב הפעמים דייר שרוצה עמדת קצה משוכללת ישלם עליה תוספת תשלום.

בבניינים משותפים ועד הבית יצטרך לבצע החלטות שנוגעות לשמירת שבת במערכת (האם מכבים את האינטרקום למשך כל השבת או שדיירים שומרי שבת ישתמשו במפתח כדי להיכנס?) ולפירוט אופן השימוש בה לכל הדיירים.

אל דאגה, זה רק נשמע מסובך. ברוב המוחלט של המקרים ההתקנה עוברת חלק והדיירים יתרגלו למערכת בקלות 🙂

 

מערכת אינטרקום לבית

 

אינטרקום לדלת חוטי עם פעמון ומסך 7 אינצ' XM-170638

כאשר מישהו יצלצל בפעמון מערכת האינטרקום תצלצל ומסך התצוגה יידלק. בנוסף יש אפשרות לתצוגה של המצלמה בחוץ כאשר לוחצים על כפתור "view" במערכת האינטרקום.

  • ראיית לילה הטובה ביותר
  • פעמון עם כפתור לחיצה
  • התקנה עצמאית קלה
הציון שלנו
4.6/5

אינטרקום לדלת עם פעמון ווידאו שמשודר ישירות לנייד

אינטרקום פעמון לדלת של KALGOL הוא הפתרון המושלם והזול לביטחון הבית שלכם,המערכת עובדת על רשת ה-WIFI הביתית ומתחברת באמצעות אפליקציה לפלאפון שלכם, באפליקציה תוכלו להגדיר את ההתראות שאתם מקבלים בקלות ולהפעיל את האפשרות של גיבוי התמונות בענן.

  • חסין מים וחוסך באנרגיה
  • זיהוי תנועה PIR חכם
  • קל להתקנה עצמאית
  • זיהוי תנועה PIR חכם
הציון שלנו
/5

מערכת אינטרקום לדלת JLB7Tech להתקנה עצמאית וקלה

אינטרקום JLB7Tech מספק את כל מנגנוני האבטחה שבית שלכם צריך, מערכת אינטרקום רב תכליתית עם אופציה לחיבור של עד שני מצלמות עם התקנה עצמאית קלה.

  • מסך וידאו 7 אינצ' דק 
  • מצלמה המצוידת ב- IR LED 
  • עמיד בפני כל מזג אוויר
הציון שלנו
4.3/5

 

מה חשוב לדעת לפני שקונים מערכות אינטרקום לבית או לבניין?

  1. מה זה אינטרקום אלחוטי? – מערכת אינטרקום אלחוטית היא מערכת שבמקום לפעול על בסיס רשת סגורה, מחוברת למערכת האינטרנט של הבית. מדובר בחיסכון מאחר ואין צורך להעביר חוטים למערכת נפרדת (הכל מתבצע דרך הווי-פיי) ובנוסף, שימוש במערכת כזו מאפשר חיבור של האינטרקום למכשירים נוספים, כגון הסמארטפונים של בני הבית. החיסרון במערכת אינטרקום אלחוטית הוא שבשל התלות באינטרנט של הבית, תקלות רשת ובעיות מרחק ישפיעו על תפקוד האינטרקום.
  2. מה זה כולל? – מערכת אינטרקום מכל סוג כוללת שני מרכיבים עיקריים: ממשק חיצוני – השפופרת, המסך או לוח הכפתורים שניצבים מחוץ לבית ומאפשרים למבקר לדבר עם בני הבית וממשק פנימי – שפופרת ולוח בקרה שנמצאים בתוך הבית, כאשר לחיצה על זמזם מאפשרת לדייר לפתוח את הדלת החיצונית למבקר לאחר שווידא את זהותו במערכת התקשורת. שני הממשקים מחוברים בקווי תקשורת או באופן אלחוטי.
  3. מערכת אינטרקום עם מצלמה או קולית? – רוצים שיתאפשר לכם לראות את האדם שנמצא מחוץ לבניין ולהחליט אם לאפשר לו להיכנס על סמך זיהוי פנים, או מעדיפים לתקשר עם המבקר דרך מערכת קולית? שתי האפשרויות יעילות, והבחירה תלויה בסוג המבקרים ויכולת השימוש שלהם. ילדים, לדוגמה, עלולים לא להופיע במצלמה בגלל גובהם – וקשישים עלולים להסתבך מול מערכת מתוחכמת. נסו את שני הסוגים והחליטו מה יתאים לכם יותר.
  4. עיצוב המערכת – אל מערכת האינטרקום הבסיסית ניתן להצמיד מגוון פונקציות נוספות כדי להתאים את המוצר לצרכי בני הבית. בין התוספים תוכלו לרכוש מתאם טלפוני שיגרום לצלצול להתבצע דרך הטלפון הביתי, להתקין קודן לדלת שיאפשר לכם למסור מספר למבקרים מסוימים מראש ואפילו לאפשר כניסה לפי טביעת אצבע. התייעצו עם מתקין האינטרקום ובחרו את הפונקציות המתאימות לכם.

 

איך לבחור איש מקצוע להתקנת אינטרקום?

מאחר שמערכת אינטרקום אינה מסובכת, ודורשת רק דיוק טכני בהתקנה, הכי חשוב לוודא שמתקין האינטרקום שלכם התקין מערכות רבות בעבר ללא תקלות לאורך חייהן.

כלומר – ודאו מראש עם לקוחות ותיקים של המתקין שהמערכות שלו שרדו במשך שנים ללא צורך בתיקונים חוזרים.

כאשר תיצרו קשר עם המתקין, ספרו לו על תנאי השטח (בית פרטי או בניין, צורך במצלמה, צורך באפליקציה וכו') שמעו ממנו על איזו מערכת הוא ממליץ, וחפשו עליה מידע ברשת כדי לוודא שמדובר במערכת מתאימה.

כמו כן, בדקו עם איש המקצוע שהמערכת שהוא מתקין יוצרה על ידי חברה מוכרת ויובאה דרך יבואן מורשה לארץ. מקובל לתת 1-3 שנות אחריות על המערכת, אל תוותרו על זכותכם ונצלו אותה במקרה הצורך.

כמו כן, לאחר שהמתקין סיים את עבודתו, בקשו ממנו להדגים לכם את השימוש הנכון במערכת.

 

שאלות ותשובות מערכות אינטרקום לבית

כמה עולה התקנה של אינטרקום לבית או לבניין?

עלות התקנת אינטרקום פשוט לבית יכולה להתחיל ממחיר של כ-1500 ש"ח והתקנת מערכת אינטרקום מורכבת יותר לבית או לבניין משותף יכולה להגיע למחיר של 7,000 – 12,000 ש"ח תלוי בגודל המערכת, טכנולוגיה ועוד.

האם כדאי לקנות אינטרקום באינטרנט?

קנייה של אינטרקום באינטרנט מתאימה בעיקר לבעלי בית פרטי אשר מעוניינים בהתקנת אינטרקום פשוט יחסית, להתקנת מערכת אינטרקום מורכבת יותר אנו ממליצים להתייעץ עם בעל מקצוע מוסמך.

מערכת אינטרקום אלחוטית או אנלוגית?

מערכת אינטרקום אנלוגית מצריכה העברת כבלים ותשתית בתוך קירות הבית ולרוב תשמש בבנייני מגורים משותפים, לבתים פרטיים אם אין תשתית מתאימה בקירות הבית נמליץ על אינטרקום אלחוטי.

איך לבחור מתקין מקצועי להתקנת אינטרקום?

באתר safety אנחנו משתפים פעולה עם מגוון מתקינים מקצועיים שכבר עברו את הבדיקה שלנו ונמצאו מומלצים.

אז מה היה לנו עד עכשיו

דרגו את הכתבה
לקבלת הצעת מחיר למערכות אינטרקום לבית השאירו פרטים בטופס
לייעוץ חינם ובדיקת זמינות למערכות אינטרקום לבית השאירו פרטים ונחזור בהקדם

הביטחון שלכם חשוב לנו

השאירו פרטים וקבלו ייעוץ חינם למערכת אבטחה לבית