התקנת אינטרקום: איך להתקין אינטרקום ב-4 צעדים פשוטים

לקבלת הצעת מחיר להתקנת אינטרקום: איך להתקין אינטרקום ב-4 צעדים פשוטים

אינטרקום הוא בין המכשירים היעילים ביותר לשמירה על בטיחות הבית. אינטרקום שסוגר את השער או הדלת החיצונית לבית שלכם מהווה עוד מחסום בדרך של פורצים או ונדליסטים, ומאפשר לכם לפקח מקרוב ובלי טרחה על מי שנכנס לבית.  קיימים סוגי מכשירי אינטרקום רבים, ביניהם אינטרקום עם מסך, אינטרקום בשילוב קודן, אינטרקום קווי שדורש מתיחת תשתית או אינטרקום אלחוטי שפועל על בסיס חיבור לאינטרנט הביתי.

כולם עשויים לשרת אתכם היטב – אבל אחרי שרכשתם מכשיר, איך מתקינים אותו? לפני התקנת האינטרקום, ודאו שבידיכם כלי עבודה, ערכת האינטרקום המלאה וכבלים נדרשים (לרוב יש צורך לרכוש אותם בנפרד).

 

ארבעת השלבים הפשוטים להתקנת אינטרקום ביתי

חיבור מנעול

הרכיבו את המנעול על השער או הדלת. מדובר במנעול שמקושר בחיווט למערכת האינטרקום, ונפתח כאשר לוחצים על כפתור בפנים הבית. שני סוגי המנעולים הנפוצים הם מנעול מגנטי (שמקיים מעגל סגור וכאשר לוחצים על כפתור פתיחה המעגל מתנתק והדלת נפתחת) או מנעול חשמלי (מנעול שבלחיצת כפתור מקבל פקודה לפתיחה חשמלית אקטיבית).

 

התקנת אינטרקום

 

הברגת האינטרקום

עכשיו הבריגו את תיבת האינטרקום החיצונית למקומה ליד השער או הדלת (ניתן לחצוב ריבוע מיוחד בקיר למראה "נקי" יותר), חברו אותה לחשמל (בעזרת שנאי כוח שיווסת את הזרם), ודאו שהחיבור למנעול מתקיים כהלכה, וחברו אל היחידה החיצונית כבל שנמתח לעבר ארון התקשורת הביתי. את הכבל רצוי להסתיר בחיפוי ייעודי או להכניס אותו לחציבה ברצפה ובקירות כדי לשמור עליו מחבלה. כאשר מדובר ביחידה אלחוטית, אין צורך לחווט כמובן – במקום זאת אתחלו את היחידה וחברו אותה לרשת הביתית עם כתובת IP.

 

חיווט האינטרקום

כעת מתחו את הכבלים מארון התקשורת לעבר האזור בו תרצו להתקין את היחידה הפנימית – לרוב מדובר באזור הפנימי שליד הדלת. במידה והאינטרקום אלחוטי, דלגו על כך. התקינו את היחידה הפנימית בתוך הבית וחווטו אותה בהתאם, או חברו אותה לרשת המקומית.

 

התקנת אינטרקום

 

הגדרות והפעלה

כעת האינטרקום מוכן להפעלה! אבל קודם רצוי לדאוג לכך שלא תצטרכו לגשת לדלת – כלומר, לחבר אותו לאפליקציה שתותקן בטלפונים של בני הבית. לצורך כך יש לדאוג שיש למערכת חיבור לאינטרנט. כאשר מדובר באינטרקום אלחוטי החיבור מגיע מובנה, אך כאשר האינטרקום קווי תצטרכו להעביר עוד כבל מהמערכת – הפעם לראוטר הביתי.

 

מה צריך לדעת עוד על התקנת אינטרקום

כעת תוכלו להוריד את אפליקציית האינטרקום של חברת האינטרקום ולבצע בדיקה כדי לוודא שהכל פועל כראוי ושאתם יכולים לבצע פתיחה דרך האפליקציה ודרך היחידה הפנימית. במידה ואתם מתקשים בביצוע ההתקנה או מעוניינים באחריות עליה, שתבטח אתכם ממקרים של קלקול או שבר, נמליץ לבצע את התקנת האינטרקום עם איש מקצוע.

שימו לב: אתם זכאים גם לאחריות על ההתקנה וגם לאחריות על יחידת האינטרקום עצמה, מטעם החברה שייצרה אותה.

 

התקנת אינטרקום

 

לסיכום

צריכים עזרה מאיש מקצוע? המומחים של ספייטי הום ישמחו להעניק לכם שירות! בהצלחה!

אז מה היה לנו עד עכשיו

1/5 - (1 vote)
לקבלת הצעת מחיר להתקנת אינטרקום: איך להתקין אינטרקום ב-4 צעדים פשוטים השאירו פרטים בטופס
לייעוץ חינם ובדיקת זמינות להתקנת אינטרקום: איך להתקין אינטרקום ב-4 צעדים פשוטים השאירו פרטים ונחזור בהקדם

הביטחון שלכם חשוב לנו

השאירו פרטים וקבלו ייעוץ חינם למערכת אבטחה לבית