השחלת כבל רשת

לקבלת הצעת מחיר להשחלת כבל רשת

העידן הטכנולוגי המתקדם בו אנו חיים, מבוסס בעיקרו על חיבור לתשתיות האינטרנט השונות. כדי שנוכל ליהנות מגישה לאינטרנט בבית או במשרד, נצטרך לדאוג למערך כבלים שיעבירו את מעבר הנתונים והמידע. השלב הראשון בהתקנת מערכת זו הוא, השחלת כבל רשת.

 

מהו כבל רשת?

השימוש באינטרנט הפך לחלק בלתי נפרד מחיינו, במגוון תחומים, החל מפנאי ועבודה וכלה בבריאות וביטחון.

מערכות התקשורת הללו ותשתיות האינטרנט השונות, מבוססות על מערכות כבלים, כבלי רשת או כבלי תקשורת, המאפשרות העברה של נתונים ומידע.

כבל רשת משמש למעשה גורם מקשר ונקודת חיבור בין הנתב (ראוטר), לבין המכשירים השונים אותם אנחנו מעוניינים לחבר לרשת התקשורת / אינטרנט.

ברוב המקרים, תהליך השחלת כבל רשת יבוצע דרך הקירות או מחוץ להם, באמצעות מחברים וחיפויי פלסטיק.

כבל רשת

 

באילו מקרים נצטרך להשחיל כבל רשת?

השחלת כבל רשת תתבצע בכמה מצבים, שהנפוצים מביניהם הם:

רשת קווית

התקנת רשת קווית מבוססת על כבלים שונים, המחברים את הנתב אל המכשירים הביתיים השונים. לרוב, בבתים יהיו נקודות תקשורת ובעסקים, יהיה ארון תקשורת. תהליך התקנה של רשת קווית, כולל בדרך כלל השחלת כבלי הרשת דרך הקירות ואל החדרים בהם נרצה שיהיה קיים חיבור רשת.

רשת אלחוטית

כחלק מהתפתחות הטכנולוגיה ועולם האינטרנט, ניתן כיום לגלוש ברשת גם ללא חיבור קווי, אפשרות המוכרת כגלישה ברשת אלחוטית, המוכרת גם בשמה – Wi Fi. אמנם מדובר בגלישה ללא חיבור קווי, אך גם באפשרות גלישה זו עדיין ניתן למצוא כבלי רשת, הפועלים לחיבור הנתב, בעל יכולת השידור האלחוטית (באמצעות גלי רדיו), אל המכשירים השונים. 

נקודת רשת

לעיתים, אנחנו נתקלים במקרים בהם אין לנו קליטת אינטרנט מלאה בחדרי הבית (בעיקר בחדרי ממ"ד ובחדרים הנמצאים מתחת לפני האדמה) וכדי להגביר את קליטת רשת האינטרנט, ניתן יהיה להתקין נקודת רשת בחדר הבעייתי. וכדי להתקין נקודת רשת בודדת, נצטרך להשחיל כבל רשת מארון התקשורת אל החדר המיועד.

 

אילו סוגי כבלי רשת קיימים?

לפני שמתחילים להשחיל את כבל הרשת דרך קירות הבית, כדאי לדעת כי ישנם מספר סוגים שונים של כבלי רשת, הנבדלים אחד מהשני בעיקר במהירות העברת המידע שהם יכולים לספק.

לפיכך, כאשר בוחרים להתקין כבל רשת, חשוב לוודא מה השימוש המיועד שאנחנו מתכננים לרשת ולבחור בהתאם האם ניתן יהיה להסתפק בכבל רשת פשוט או שכדאי יהיה להשקיע בכבל רשת מדגם מתקדם יותר.

 

השחלת כבל רשת – כיצד עושים זאת?

את השחלת כבל הרשת ניתן לבצע באופן עצמאי, אך כל עוד אתם לא יודעים בדיוק מה עליכם לעשות ואתם מסתמכים על סרטונים ברשת ומדריכים שונים, עדיף לפנות לחברה מקצועית ומנוסה בתחום, אשר תבצע את השחלת כבל הרשת בצורה מקצועית ומדויקת ולא פחות חשוב מכך, גם בצורה אסתטית.

כפי שהזכרנו, השחלת כבל הרשת מתבצעת לרוב בתוך קירות הבית וכל עוד יש לכם תשתית מוכנה וצינורת ייעודיים לכך, השחלת כבל הרשת תתבצע בצורה חלקה וללא צורך בשבירה של הקירות.

במידה ואין לכם את התשתית המתאימה ולא מתחשק לכם להתעסק בשבירת קירות, ניתן יהיה להעביר את הכבל באופן חיצוני – הצמדת הכבל לקיר באמצעות מחברים וחיפויים של תעלות פלסטיק.

 

השחלת כבל רשת עם טכנאי מקצועי

השחלת כבל רשת עם מתקין מקצועי, תבטיח לנו תוצאות מדויקות ואסתטיות, כמו גם התחייבות ליציבות ומהירות הגלישה ועזרה מקצועית במקרים של תקלות ובעיות שונות.

לפיכך, חשוב לבחור בחברה המתמחה בהתקנת מערכות תקשורת, בעלת ניסיון והמלצות, כך שתוכלו להבטיח לעצמכם ראש שקט לכל אורך תהליך ההתקנה וליהנות מחוויית גלישה מהירה ואופטימלית. 

אז מה היה לנו עד עכשיו

דרגו את הכתבה
לקבלת הצעת מחיר להשחלת כבל רשת השאירו פרטים בטופס

הביטחון שלכם חשוב לנו

השאירו פרטים וקבלו ייעוץ חינם למערכת אבטחה לבית