סוגי מערכות אזעקה ומה מומלץ

לקבלת הצעת מחיר לסוגי מערכות אזעקה ומה מומלץ

בשוק מערכות האזעקה ישנם מגוון רחב של מוצרים ושירותים שונים, איך תדעו מה לבחור ומה נכון בשבילכם? המשיכו לקרוא. בחירות, בחירות, כל החיים שלנו מלאים בהן – לא רק בפוליטיקה אלא גם ברצף ההחלטות היומיומי. מה בא לי לאכול היום? האם יש לי כוח לעשות כושר הערב? לתת לילדה סוכריה או עגבנייה?

כשהבחירות מגיעות לבית שלנו הן מקבלות משמעות יתרה מאחר ומדובר במקום הכי מושקע בחיינו. אנחנו מקדישים זמן, משאבים ומאמץ כדי להפוך כל חלק בבית למושלם ולכן כל החלטה צריכה להיעשות בכובד ראש. בהתקנת מערכות אבטחה העסק נהיה אפילו יותר רציני, כי תפקוד נכון שלהן יכול להציל אתכם מאסון.

שוק האזעקות מציע לקונה המודרני מאות מערכות אזעקה שמורכבות מרכיבים שונים בעלי תפקודים מגוונים. אבל לא כולם צריכים להשתמש בכל פיצ'ר מוצע – אם תרצו לאבטח את החצר תצטרכו מערכת שונה מזו שמאבטחת את הבית, כמו שלכל לקוח יש דרישות אחרות מהמערכת במקרה חירום.

מערכות האזעקה השונות בנויות מעשרות רכיבים וגלאים אותם יש להתקין ברחבי הבית במיקומים אסטרטגיים כדי לגרום למערכת לפעול ביעילות. בואו נכיר סוגים חשובים של מערכות אזעקה המוצעות בשוק ונדייק עבורכם את המאפיינים המתאימים ביותר:

 

חיישנים חיצוניים או פנימיים בלבד?

האם הבית שלכם הוא בית פרטי או דירה בבניין? בית פרטי נגיש יותר לפריצה וחשוף יותר לרחוב, ולכן דורש מערכת אזעקה מתוחכמת שתוכל לעמוד בתנאי שטח בצד החיצוני של הבית. לעומת זאת, לדירה בבניין קיים על פי רוב שטח חיצוני מצומצם שכולל מרפסת או קיר חיצוני. גם אותם יש לאבטח עם חיישנים מתאימים, אבל הדרישות מהמערכת יהיו שונות בתכלית ולכן חשוב לאפיין את כמות השטח החיצוני של הבית ולהתאים מערכת שתענה לכך במדויק.

אזעקה לבית

 

מערכת אלחוטית או קווית?

מערכת אזעקה קווית מושתלת בקירות הבית, פועלת במערכת סגורה ואין צורך להחליף לה בטרייה. מצד שני, יש להתקין אותה מראש בתוך הקיר ולכן אם אתם לא בונים או משפצים את הבית כרגע, סביר להניח שתעדיפו מערכת אחרת. הפתרון הוא מערכת אזעקה אלחוטית: היא מחברת בין החיישנים על בסיס ווי-פיי או תדר פנימי, דורשת מעט יותר אחזקה אבל מאוד נוחה לשימוש ומומלצת לגמישים מבינכם.

 

פנייה למוקד או רק אליכם במקרה חירום?

מישהו פורץ לבית, חס ושלום! מה קורה עכשיו? המערכת הופעלה, הצפירה החלה, ואתם צריכים להחליט מראש אם תרצו לערב כעת מוקד אבטחה שיבדיל בין אזעקת שווא למקרה חירום ויזעיק כוח מתאים, או שתרצו לקבל את הפנייה לטלפון שלכם ולבדוק מה קרה בעצמכם. שתי האופציות אפשריות ומקובלות – בהתאם לצרכים שלכם.

 

מערכת גלויה לעין או נסתרת?

כאן השאלה תלויה בעיקר בסוג הבניין: בבניינים ציבוריים לרוב מערכת האזעקה תהיה מוסתרת, ובבית פרטי לרוב תרצו להציב הבהוב בולט לעין כדי ליצור הרתעה בקרב הפורץ העתידי. כדאי לחשוב על נראות הרכיבים שתתקינו כדי שעיצוב המערכת לא יהרוס לכם את הוויזואליזציה בבית. מחפשים המלצה למערכת אזעקה מוצלחת? אספנו לכם את כמה מהחביבות עלינו כאן. שמרו על עצמכם!

אז מה היה לנו עד עכשיו

3/5 - (1 vote)
לקבלת הצעת מחיר לסוגי מערכות אזעקה ומה מומלץ השאירו פרטים בטופס
לייעוץ חינם ובדיקת זמינות לסוגי מערכות אזעקה ומה מומלץ השאירו פרטים ונחזור בהקדם

הביטחון שלכם חשוב לנו

השאירו פרטים וקבלו ייעוץ חינם למערכת אבטחה לבית