סקירה: מערכת אזעקה ויסוניק

לקבלת הצעת מחיר לסקירה: מערכת אזעקה ויסוניק

מערכת אזעקה היא כלב השמירה הכי מדויק, ערני וממושמע בעולם… בחרתם להתקין מערכת אזעקה בבית או בעסק כדי להגן עליו מפני נזקי פריצות? מתלבטים בין השחקניות המרכזיות בשוק האזעקות הישראלי? בואו נדבר על חברת ויסוניק מערכות אזעקה ועל היתרונות והחסרונות העיקריים של מערכת אזעקה ויסוניק.

 

הסיפור של ויסוניק

בשנת 1973 הקימו שני אחים חובבי טכנולוגיה, משה ויעקב קוטליצקי, חברה שייצרה אנטנות עבור אמקור. לאחר שמערכת האזעקה בעסק התקלקלה השניים החליטו לתקן אותה בעצמם – דבר שהוביל להצלחה מפתיעה ולהסבת החברה לתחום האזעקות.

משם היא צמחה במהירות וטיפסה לממדי ענק, עם פטנטים רבים על רכיבי אזעקות ומערכות חדשות שהצליחו בשווקים רבים. ב-2011 החברה נמכרה לחברת טייקו העולמית.

היתרונות המרכזיים של מערכות האבטחה של ויסוניק טמונים בטכנולוגיה המתקדמת שלה. חיישני ויסוניק, שנמכרים גם כבודדים וגם כחלק מקיף ממערכת אזעקה ויסוניק, ידועים באיכות המתקדמת שלהם ובתפקוד החלק והאמין.

כיום החברה מעסיקה אלפי עובדים במספר משרדים ברחבי העולם עם נתח שוק עצום שפועל בקרב חברות ענק, עסקים ובתים פרטיים.

סוגי מוצרים – מערכת אזעקה ויסוניק 

כדי להדגים את המבחר והאפשרויות של מערכת אזעקה ויסוניק נציג לפניכם כמה מוצרים בולטים ומערכות אזעקה איכותיות מבית ויסוניק, עם היתרונות והחסרונות שלהם.

חיישני אזעקה ויסוניק: גלאי נפח, גלאי וילון פנימי, גלאי וילון חיצוני, גלאי מגנט, גלאי חיות מחמד, גלאי שבר זכוכית, גלאי תנועה עליון, גלאים קוויים ואלחוטיים.

המבחר גדול והחיישנים של ויסוניק, אף שאינם זולים, ידועים באיכות ובדיוק שלהם. התקנת החיישנים קלה והם לרוב דורשים קוד מתקין – לכן רצוי לרכוש את המערכת באופן כולל ולהיעזר במתקין מורשה של החברה.

אזעקה לבית

חיישני בטיחות ויסוניק: חיישני הצפות, גלאי עשן, גלאי טמפרטורה – ויסוניק מציעה מבחר מעניין של חיישני בטיחות שמומלץ לשלב באזורים שונים של הבית כדי להפוך את המערכת ליעילה מכמה כיוונים.

מוצרים נלווים: למערכת אזעקה ויסוניק מצטרפים מוצרים נוספים מלבד הגלאים כדי ליצור חווית משתמש שלמה ומתפקדת – מרכז בקרה, רכיבי הסירנות של מערכת האזעקה, רכיבים מגבירי ווי-פיי למערכת אזעקה אלחוטית ויסוניק (למערכות מסוג Power Max, Power G וכו' שפועלות על בסיס קשר אלחוטי בין הרכיבים למרכז מערכת האזעקה), מקלדות שליטה מרחוק ומקרוב, כפתורי חירום ומודולים למערכת אזעקה קווית ויסוניק.

האם מומלץ לרכוש מערכת אזעקה ויסוניק?

ככלל אצבע אנחנו ממליצים לחלק בין צרכי בתים פרטיים לצרכיהם של עסקים. מערכות האזעקה של ויסוניק ובראשן מערכת PowerMax האיכותית, מערכת הדגל האלחוטית של החברה, ידועות בתור מערכות טובות, מקיפות ויסודיות – אך הן דורשות התקנה מקצועית ולאחר מכן מעקב של איש מקצוע שבקיא במערכות של ויסוניק כדי לשמור על תפקודה התקין של המערכת.

בנוסף, מחיר המערכת של ויסוניק גבוה יותר ממערכות האזעקה האחרות המוכרות בשוק הישראלי ולכן ייתכן ולבתים פרטיים ההשקעה לא תהיה שווה את יסודיות מערכת האזעקה של ויסוניק.

עם זאת, כאשר מדובר במערכת אזעקה לבית עסק, שרוצים להתקין באופן אלחוטי ולוודא את תקינותה, רצוי לבחור במערכת של ויסוניק שתבטיח תפקוד איכותי ויסודי, במיוחד מאחר ושוק האזעקות האלחוטיות עדיין לא אופטימלי וויסוניק מובילה אותו עם מוצרים חזקים וייחודיים. גם המערכות הקוויות של ויסוניק לבתי עסק מומלצות מאוד והיא שולטת בנתח שוק משמעותי בתחום זה.

עם זאת, רצוי להקפיד על מעקב אחר מצב המערכת יחד עם מתקין אזעקות מנוסה שמכיר לעומק את יכולותיה של המערכת. בהצלחה בבחירת מערכת האזעקה האופטימלית עבורכם!

אז מה היה לנו עד עכשיו

דרגו את הכתבה
לקבלת הצעת מחיר לסקירה: מערכת אזעקה ויסוניק השאירו פרטים בטופס
לייעוץ חינם ובדיקת זמינות לסקירה: מערכת אזעקה ויסוניק השאירו פרטים ונחזור בהקדם

הביטחון שלכם חשוב לנו

השאירו פרטים וקבלו ייעוץ חינם למערכת אבטחה לבית