התקנת מצלמות אבטחה בקופות חולים

לקבלת הצעת מחיר להתקנת מצלמות אבטחה בקופות חולים

מגפת הקורונה הזכירה לנו, לצערנו הרב, את החשיבות הרבה של היכולת לאתר נוכחים בסביבה מסוימת בשעה מסוימת.

חשיבותן של מצלמות אבטחה רבות הוכחה כאשר נדרשנו לזהות שרשראות הדבקה במהירות ומבלי להסתמך על הזיכרון האנושי המתעתע.

בקופות חולים בקהילה, בכל רחבי הארץ, נדרשים לאיתור דומה לעתים הרבה יותר קרובות. מטופלים שמגיעים לקופת החולים, חלקם מבוגרים מאוד, נמצאים לרוב בשיא מחלה, או סובלים ממחלות כרוניות.

כשחולה במחלה מדבקת מגיע לקופת החולים ויושב בחדר ההמתנה בין חולה לב לגבר בשנות השמונים לחייו – זה מקרה בו מצלמות אבטחה בקופות חולים יכולות, ממש כמשמעו, להציל חיים. כך גם במקרה של ניסיונות פריצה לגניבת ציוד רפואי ועוד

 

מה עלול לקרות בחדר האחיות?

אנחנו נוהגים להתייחס אל קופת החולים כמקום שבו ידאגו לנו אם נפצע, יטפלו בנו עם נדבק במחלה ויקפידו להעניק לנו גם טיפול מונע.

אבל אם נשנה את נקודת המבט, נגלה שיש הרבה סיבות למי שמתכנן לפרוץ אל קופת החולים: התרופות והכלים הרפואיים בחדרי הרופאים והאחיות יכולים להיות אוצר למשתמשים בסמים ולסוחרי סמים, בקופת המנהל של קופת החולים נמצא גם כסף מזומן ובמחשבים שמצויים ברחבי קופת החולים נמצא מידע רפואי סודי וחסוי על רבים מאיתנו – על כל אלה, על העובדים, על המבנה ועל הציוד אנחנו מבקשים לשמור בעזרת מצלמות אבטחה.

 

באנר התקנת מצלמות אבטחה בקופות חולים

 

סרטון האבטחה שעשוי לשנות את חייך

מצלמות אבטחה מהוות אמצעי הרתעה מעולה ופעמים רבות, מי שמתכנן לפרוץ, לגנוב או לבצע פשע אחר, יעדיף לוותר אם יבחין שהאזור מרושת במצלמות אבטחה.

במקרה כזה, הוא יודע, שיש מי שצופה במסכים בזמן אמת ויש מי שיעביר את ההקלטה שעלולה להיות מרשיעה לגורמי החוק.

סרטון ממצלמת אבטחה יכול להיות ההבדל בין האשמה של מי שביצע פשע לבין החלטה על חפותו.

גם במקרה של זיהוי חולים בסכנת הדבקות, כאמור, עשוי סרטון האבטחה להיות הדרך היחידה בה יוכלו לזהות אותך, ליידע אותך ולהעניק לך מידע וטיפול מונע בעת הצורך.

התקנת מצלמות אבטחה בתוך מחלקה של קופת חולים

 

פרטיות וסודיות רפואית

המתנגדים להתקנת מצלמות אבטחה בקופות החולים טוענים, ובצדק, שקופת חולים כמו כל מקום אחר בו מקבלים אנשים טיפול רפואי, אמור להתחשב בצורך לשמור על פרטיותם של החולים וכן לשמור על סודיות רפואית בכל האמור למצבם הרפואי.

אולם בבחירה בין שמירה על הביטחון לבין הגנה על הפרטיות, אנחנו בוחרים לשמור על הביטחון בעזרת מצלמות האבטחה ולשמור על הסודיות הרפואית, כפי שאנחנו עושים כבר עשרות בשנים, על ידי מתן אמוננו באנשי הרפואה, שיידעו לבצע את תפקידם במקצועיות הנדרשת, כולל שמירה על פרטים רפואיים, ככל שניתן.

אמון גם מאפשר לנו לקבוע שללא צורך ברור ומאושר אין מי שמורשה לצפות בהקלטות של מצלמות האבטחה.

מצלמת אבטחה בכניסה לקופת חולים

 

חייכו, אתם חלק מההיסטוריה

ברחבי העולם מצמות הרחוב הופכות לחלק בלתי נפרד מהרחוב ויכולת המשטרות המקומיות לשחזר ולפתור פשעים משתפרת בזכותן.

ההתקדמות הטכנולוגית הביאה את המצלמות אל הטלפונים הסלולריים שלנו והפכו את החיים שלנו בציבור לכאלה שעשויים להיות מתועדים כל הזמן, המגמה הזו אינה לקראת סיום וסביר שנראה עוד רשתות של מצלמות אבטחה ומצלמות מעקב שונות גם בישראל.

בינתיים אנחנו משתדלים למצוא את שביל הזהב שיאפשר מינימום פגיעה בפרטיות ובזכויות נוספות של המצולמים עם מקסימום אפשרויות להשתמש במצלמות ובחומר שצולם כדי למנוע, לחקור ולהוכיח פשעים שהתרחשו או לנתח ולטפל באירועים בריאותיים שעלולים להיות מדבקים או מסוכנים.

מצלמות אבטחה הם אחד השימושים החיוביים בטכנולוגיות של תיעוד לטובת ביטחוננו האישי.

אז מה היה לנו עד עכשיו

דרגו את הכתבה
לקבלת הצעת מחיר להתקנת מצלמות אבטחה בקופות חולים השאירו פרטים בטופס
לייעוץ חינם ובדיקת זמינות להתקנת מצלמות אבטחה בקופות חולים השאירו פרטים ונחזור בהקדם

הביטחון שלכם חשוב לנו

השאירו פרטים וקבלו ייעוץ חינם למערכת אבטחה לבית