סקירה – מצלמות אבטחה hikvision

לקבלת הצעת מחיר לסקירה – מצלמות אבטחה hikvision

בואו נדבר על עוד חברת מכשירי אבטחה סינית – היקוויז'ן! כן, שוק האבטחה מלא במוצרים סיניים ברמת מחירים בינונית ומשתלמת, ולא, זה לא חיסרון אלא דווקא יתרון.

אז מה יש לhikvision להציע לנו בתחום מצלמות האבטחה? חברת hikvision נוסדה בשנת 2001 בסין וצמחה להיות אחת מהחברות המובילות בתחום האבטחה לצד חברות שכבר ראינו כמו שיאומי ודאווה.

מדובר בחברה שמייצרת לא רק מצלמות אבטחה, אלא גם מגוון תוספות שונות בתחומים אחרים: מסכים, מערכות אזעקות, מוצרי תוכנה וחומרה, מכשירי מעקב, גאדג'טים ועוד.

בhikvision שמים דגש משמעותי על מחקר ופיתוח, כש7-8% מהכנסות החברה מוקדשים לכך.

התוצאה היא התפתחות מהירה ומוצרים שמתחדשים מדי שנה בקצב מהיר ומתחרים לא רק בחברות הסיניות המקבילות אלא גם במוצרי אבטחה של חברות מובילות בעולם המערבי.

מצלמות אבטחה hikvision

רוב מצלמות האבטחה של hikvision בנויות כמצלמות ip לשימוש במעגל סגור.

מדובר בסוג המצלמות הנפוץ והידוע כעת בעולם, בשל היכולת לחבר את המעגל לוויפיי ולשלוט בוידאו, בהתראות ובתפקוד המצלמה דרך הפלאפון או המחשב מכל מקום.

המצלמות ניתנות לחיבור פיזי, אך ניתן ומומלץ ללכת על סוגי המצלמות שמחוברות לפי כתובת ip ויוצרות מעגל סגור אלחוטי.

כך תבטיחו עמידות מול סוגי ונדליזם שונים ותמנעו העברת חוטים מיותרים ברחבי הבית ועלות התקנה גבוהה.

מצלמות האבטחה של hikvision מחולקות לסדרות שונות: סדרת DeepinView לצפייה בתמונה מורכבת במגוון טכניקות צילום שונות לזיהוי אובייקטים שונים בתמונה, סדרת ColorVu שמתמקדת בצבעים חדים ובתמונה קלה לצפייה, סדרת הפנורמות עם עדשות לכיסוי טווח צילום רחב, סדרת אולטרה שבנויה לנתוני שטח מואפלים וקשים לזיהוי, סדרת פרו לשימוש ביתי ממוצע עם מענה סביר לכל הפרמטרים ואפילו סדרה של רובוטי מצלמות מתקדמים שמשמשים עסקים או ארגונים מיוחדים.

כל סדרה אמנם מספקת מענה משמעותי בקטגוריה שלה, אך בכך גם טמונה חולשה מרכזית של hikvision: אם אתם רוצים כמה מאפיינים חזקים במצלמה אחת, סביר להניח שלא תוכלו להסתפק במצלמה של hikvision.

לקוחות מדווחים על כך שפעמים רבות יכולת הצילום המתקדמת באה על חשבון איכות הקול, ראיית הלילה נמוכה, איכות המעטפת הפיזית פוגעת בדיוק החיישנים שמתריעים על חריגה או שפשוט המצלמה חשופה בקלות לוונדליזם.

לכן הפתרון של מצלמות hikvision מתאים מאוד למשתמש הממוצע, שרוצה איכות צילום סבירה ותפקוד שגרתי ויעיל, אך לא מחפש את "הטופ של הטופ" לצרכים עסקיים קריטיים.

ברמת ההתקנה והתפקוד: קל להוסיף מצלמות חדשות למערכת, התוכנה המובנית של המצלמות נוחה באופן סביר, וחשוב במיוחד לשים לב ולרכוש מצלמה מאת יבואן מורשה שהתאים אותה לתפקוד הביתי שלכם, כדי שלא תיתקעו עם מצלמה דוברת סינית בלבד, ללא אחריות או עם חיבור לקוי.

מצלמת אבטחה IP

 

מחירי מצלמות אבטחה hikvision

מחירי מצלמות אבטחה של hikvision משקפים היטב את מה שתקבלו בפועל: הם לא זולים כמו מצלמות שיאומי החובבניות אך גם לא יקרים ובהחלט נגישים לכיס המשתמש הממוצע, עם מחירים של 300-1000 למצלמה הממוצעת בהתאם לצורך.

לכן נמליץ לכם ללכת על מערכת של מצלמות hikvision כאשר אתם מחפשים מענה נוח ואמין למערכת הביתית שלכם ורוצים ללמוד את השטח במחיר נגיש.

מה אתם חשבתם על המצלמות של hikvision? ספרו לנו!

אז מה היה לנו עד עכשיו

דרגו את הכתבה
לקבלת הצעת מחיר לסקירה – מצלמות אבטחה hikvision השאירו פרטים בטופס
לייעוץ חינם ובדיקת זמינות לסקירה – מצלמות אבטחה hikvision השאירו פרטים ונחזור בהקדם

הביטחון שלכם חשוב לנו

השאירו פרטים וקבלו ייעוץ חינם למערכת אבטחה לבית