מערכות האבטחה המתקדמות ביותר ב-2021 ומבט קצר אל העתיד

לקבלת הצעת מחיר למערכות האבטחה המתקדמות ביותר ב-2021 ומבט קצר אל העתיד

תחום האבטחה מתפתח במהירות ושנת 2020 נכנסה בגאון עם התפתחויות מרהיבות ומערכות אבטחה מתקדמות. אנחנו ממשיכים לעקוב במרץ אחרי כל חידוש בתחום, וכדי שגם אתם תיכנסו לעניינים אספנו עבורכם כמה חדשות מלהיבות.

אמנם לא כולן הגיעו לארץ אבל גם מרחוק אפשר ללמוד מהן המון 🙂 בואו נבדוק – מהן מערכות האבטחה הכי שוות של 2020, ומה צופן לנו העתיד?

 

מערכת אבטחת הבית של SimpliSafe

החברה הזו לא מבטיחה לשווא. כמו שהשם שלה מרמז, המערכת באמת פשוטה לשימוש – וגאונית בו בזמן. מדובר במערכת שמיועדת למשתמש הביתי שלא רוצה לשלם ולהתאמץ יותר מדי כדי לאבטח את הבית.

ובאמת, כל אחד יכול להתקין אותה. היא מכילה גם מצלמות אבטחה, גם חיישני תנועה, גם אזעקות – הכל במחירים סופר נגישים, כשכל אחד מרכיב לו תמהיל מדויק לפי גודל הבית וצרכיו.

בקניית מנוי חודשי מקבלים את היתרונות הטובים באמת: חיבור לעוזרים קוליים (אלקסה וגוגל אסיסטנט). הכל בשליטה דרך הסמארטפון. אה, כבר אמרנו שעיצוב המכשירים הוא בין הפשוטים והיפים שראינו.

 

מערכת הבית החכם של Vivint

עוד מערכת נגישה למשתמש הפשוט, עם בית חכם מעולה.

המערכת דורשת התקנה מקצועית אבל משתמש הקצה לא צריך להתעסק עם כלום: עם המנוי החודשי והמכשירים האלגנטיים של ויוינט, הכל מתבצע מרחוק, בתגובות מהירות ופקודות קוליות. המחיר גבוה יותר מהקודמת אבל התמורה מקיפה כל צורך אבטחה.

מערכת בית חכם  

 

מערכת ההתראה ADT Pulse

המערכת היקרה שמיועדת לאלו שחולמים רחוק. תמורת מחיר לא קטן לרכישה והתקנה מטעם החברה ניתן לבצע התאמה לכל צורך אפשרי: מנעולים חכמים, מצלמות עם גלאי תנועה, תרמוסטטים וחיבור כל היבטי הבית החכם יחד.

מערכת באיכות מצוינת שמיועדת בעיקר למי שלא יכול להרשות לעצמו לשחק עם מערכות שונות וצריך אבטחה מקיפה באיכות הכי אמינה שיש.

 

אז מה מצפה לנו בעתיד?

אחרי שסקרנו כמה מערכות מגניבות, הגיע הזמן לנחש מה הולך להגיע בעתיד. מבט קצר לתערוכת הטכנולוגיה CES 2020 שהתרחשה לאחרונה, יכולה ללמד אותנו קצת על העתיד של עולם האבטחה: חיבור בין כל מרכיבי הבית, יותר ענן, יותר סייבר.

אם עד כה הסתפקנו באפליקציה שקוראת את המצב במספר מכשירים קבועים, בעתיד המטרה היא לאחד את כל היבטי האבטחה בבית עם פונקציות ביתיות נוספות ולנטר את כל התכונות במקביל.

המצלמות והחיישנים ישמשו גם לאבטחה אבל גם לאיתור דליפות מים, טיהור אוויר מבוקר והאכלה חכמה של חיות המחמד.

בינה מלאכותית תשמש את המכשירים השונים לניתוח מצבי שגרה וחירום כדי ללמוד את ההפרעות השונות בבית ואת זהות הדיירים.

בעזרת פונקציות זיהוי פנים תתבצע הכנסה פשוטה של מכרים ובני משפחה, כמו גם שימוש במנעולים ללא מפתח כדי לאפשר זיהוי אישי על סמך טביעות אצבעות ומאפיינים פרטיים.

אז אבטחנו את הכניסות והחצר, אבל מה עם פריצות מכיוון אחר? עם עליית יכולות הפורצים ברשת, החברות מתמקדות יותר מתמיד בפיתוח אבטחת סייבר למכשירי הבית החכם כדי למנוע השבתה של המערכת ואיסוף מידע.

עוד טוויסט הוא הניסיון להרחיב את אבטחת הבית מעבר לגבולותיו, כששכונות שונות מחפשות אחר פתרונות אבטחה שיאגדו את המערכת הביתית עם השכונתית ויעשו שימוש בכלל המידע לניתוח ומניעת מקרי פריצה.

אין ספק שמדובר במאפיין חדשני ופורץ דרך – אבטחה מקיפה מכל כיוון מתבטאת על הצד הטוב ביותר כאשר פורץ לא יוכל אפילו להגיע לשכונה מסוימת מחשש לניתוח מקיף של זהותו תוך כדי המעשה.

יש לאן לשאוף… המשיכו להתעדכן!

אז מה היה לנו עד עכשיו

דרגו את הכתבה
לקבלת הצעת מחיר למערכות האבטחה המתקדמות ביותר ב-2021 ומבט קצר אל העתיד השאירו פרטים בטופס
לייעוץ חינם ובדיקת זמינות למערכות האבטחה המתקדמות ביותר ב-2021 ומבט קצר אל העתיד השאירו פרטים ונחזור בהקדם

הביטחון שלכם חשוב לנו

השאירו פרטים וקבלו ייעוץ חינם למערכת אבטחה לבית