6 טיפים לבחירת מיקום מצלמות אבטחה ביתיות

לקבלת הצעת מחיר ל6 טיפים לבחירת מיקום מצלמות אבטחה ביתיות

כולם מבינים כיום, את חשיבות מצלמות האבטחה בשמירה ומיגון של הבית, ובעזרה למניעת פריצות הביתה. אך עם זאת, רבים לא מתייחסים לחשיבות של בחירת מיקום מצלמות אבטחה, בצורה כזאת שתכסה את השטח בצורה היעילה ביותר ותיתן את המענה הנדרש בשמירה על הבית. לכן, החלטנו לעשות לכם סדר בעניין ולתת לכם מספר טיפים חשובים בנוגע לבחירת מיקום נכון של מצלמות אבטחה ביתיות.

1. מה המטרה העיקרית של התקנת המצלמות?

הצעד הראשון בדרך למיקום מצלמות אבטחה בצורה היעילה ביותר, הוא לחשוב מה היא המטרה העיקרית שלשמה אתם רוצים להתקין מצלמות אבטחה, בין אם זה לשמור על הרכב בחנייה, להגן על הבית מפני פריצה, להתקין מצלמת אבטחה שתשגיח על פעילותה של מטפלת בבית וכו'. לכל מטרה דרושה דרך פעולה שונה להתקנת המצלמות ובייחוד, מצריכה חשיבה שונה לגבי המיקום הנכון של התקנת המצלמות.

2. האם אתם מעוניינים במצלמה נסתרת או גלויה?

תשובה לשאלה זו נובעת בעיקר מהמטרה שהגדרתם בסעיף ה-1. אם למשל אתם מעוניינים להתקין מצלמות אבטחה שיגנו על חניית הבית שלכם, אנו נמליץ להתקין מצלמות אבטחה גלויות, כך שירתיעו את הפורצים מלגנוב את הרכב או כל דבר אחר.

אם אתם מעוניינים לבדוק האם המטפלת שלכם מטפלת כראוי בילד או באיש מבוגר, נמליץ להתקין מצלמה נסתרת, כדי שתוכלו לתעד את המתרחש. לכן, חשוב שתגדירו את המטרה ולאחר מכן תבחרו האם להתקין מצלמה נסתרת או גלויה.

3. חשבו על נקודות פריצה אפשריות לבית שלכם

הבית שלכם עבר פריצה בעבר? אם התשובה היא כן, אז ככל הנראה שיש לכם כבר נקודת פריצה ראשונה אפשרית, אך גם אם פרצו אליכם בעבר וגם אם לא, אתם צריכים לחשוב על נקודות פריצה אפשריות נוספות לבית שלכם. נסו להיכנס לראש של הפורץ. אם אתם הייתם רוצים לפרוץ לבית שלכם, איך הייתם עושים זאת? (אתם תתפלאו כמה קל להיכנס לראשו של פורץ, ולחשוב שאתם בסרט אקשן לרגע). לאחר שאתם מסמנים מספר נקודות פריצה אפשריות, אתם כבר יותר ממחצית הדרך בתהליך למיקום המצלמות.

4. מיקומים להתקנת מצלמות אבטחה

אז לאחר שהגדרתם את מטרת המצלמות, ונקודות פריצה אפשריות, נותר לכם להחליט על המיקומים. כמובן שמיקום נכון של מצלמת אבטחה משתנה רבות בין בית לבית, לכן ניתן לכם מספר מיקומים שברוב הפעמים יוכלו להתאים גם לכם:

  • התקינו מצלמת אבטחה מעל דלת הכניסה

רוב הפורצים ייכנסו לבית שלכם דרך דלת הכניסה, הם יישברו את המנעול או יפרצו את הצילינדר. לכן, חשוב מאוד להתקין מצלמת אבטחה שקודם כל תתריע וכמובן תתעד את המתרחש.

  • התקינו מצלמת אבטחה בצד האחורי של הבית

אם יש לכם כניסה אחורית לבית, או אפילו מספר חלונות שלא פונים לצד הראשי של הרחוב, תשקלו להתקין שם מצלמות אבטחה. מרבית הפורצים ינסו למצוא פרצה שלא פונה לרחוב הראשי ובכך מקטינה להם את הסיכון שמישהו יגלה אותם בזמן הפריצה לבית.

  • התקינו מצלמה נסתרת במיקום מוחבא בבית

במידה ואתם מעוניינים להתקין מצלמה נסתרת בפנים הבית, חשבו על מקומות שבהם המצלמה תתפוס שטח רחב, ובו זמנית תהיה נסתרת ולא תתגלה.

5. בדקו את החוקים להגנת פרטיות בעת התקנת מצלמות אבטחה בחוץ

כאשר מתקינים מצלמות אבטחה אשר צופות מחוץ לשטח הבית שלנו, אנו צריכים לוודא, כי אנחנו לא מצלמים שטח פרטי של בן אדם אחר. לפי סעיף 1 לחוק להגנת הפרטיות, כאשר אנחנו מצלמים שטח פרטי של בן אדם אחר, אנחנו חייבים את אישורו, או הוכחה כי המצלמה נועדה להגן על רכוש משותף.

6. התייעצו עם מתקין מצלמות אבטחה מקצועי

מתקין מצלמות אבטחה מקצועי, עם ניסיון בתחום, יוכל לתת לכם ייעוץ נוסף לגבי המיקום של התקנת המצלמות, הרי בסופו של דבר הוא בעל המקצוע, וכנראה שיש לו מספיק ניסיון כדי להמליץ לכם היכן למקם את מצלמות האבטחה. שיהיה בהצלחה!

אז מה היה לנו עד עכשיו

דרגו את הכתבה
לקבלת הצעת מחיר ל6 טיפים לבחירת מיקום מצלמות אבטחה ביתיות השאירו פרטים בטופס
לייעוץ חינם ובדיקת זמינות ל6 טיפים לבחירת מיקום מצלמות אבטחה ביתיות השאירו פרטים ונחזור בהקדם

הביטחון שלכם חשוב לנו

השאירו פרטים וקבלו ייעוץ חינם למערכת אבטחה לבית