סקירה – מצלמות אבטחה provision

לקבלת הצעת מחיר לסקירה – מצלמות אבטחה provision

הידעתם? חברת פרוויז'ן היא במקור חברה ישראלית! כן כן, אנחנו מדברים על חברת מצלמות האבטחה, זו שמוצריה מופצים בכל העולם. במה מדובר? חברת Provision עוסקת במצלמות, מסכים, מעגלים סגורים, מערכות אבטחה ומערכות הקלטה במגוון טכנולוגי רחב ומגוון. המטרה: לספר מוצרים איכותיים במחיר נגיש (בזכות ייצור ייעודי במדינות אחרות). ממוניטורים לתינוקות, דרך מצלמות רכב, ועד למסכים במעגל סגור למטוסים – יש לProvision הכל. אנחנו, כמובן, מתעניינים באחת מקטגוריות המוצרים הידועים והאהובים של החברה: מערכות מצלמות אבטחה. למי המוצרים מתאימים? מהו טווח המחירים? מה עוד חשוב לדעת? בואו נבדוק.

מצלמות אבטחה Provision מומלצות

מצלמות אבטחה provision בצורת כיפה

מצלמת אבטחה provision בצורת כיפה 2 מגה פיקסל

הציון שלנו
4.6/5
מצלמת אבטחה provision 8 מגה פיקסל

מצלמת אבטחה provision בצורת כיפה 8 מגה פיקסל

הציון שלנו
4.8/5
מצלמת אבטחה provision אלחוטית

מצלמת אבטחה provision אלחוטית

הציון שלנו
4.1/5

טכנולוגיית מצלמות האבטחה של Provision 

ראשית, וזה חשוב, שימו לב לכך שהחברה דוגלת התאמת המוצרים לממשקים פתוחים – כלומר, תוכלו לבחור את היציאות שמתאימות למכשיר ההקלטה שלכם ובכך להתאים את המערכת באופן אישי.

בנוסף מוצע מגוון רחב של מוצרים משלימים סביב המצלמות עצמן: החל מספקי כוח, דרך כבלים, מתאמים, מכשירי הקלטה, מסכים, צגים וכמובן מצלמות אבטחה לעסק.

לכל המערכות מותאמות אפליקציות שמאפשרות בקרה, שליטה וצפייה במערכת, כשהמוכרת והעדכנית מביניהם היא Provision Cam2. מצלמות ה-IP של פרוויז'ן (אלחוטיות) מחוברות למעגל דרך תוכנת ניהול ייעודית, גם היא פרי פיתוחה של החברה. מצלמות ה-HD (במעגל קווי) מגיעות גם הן במבחר גדול לפי איכויות תמונה שונות. מוצרי החברה יכולים לשמש גם במערכות ביתיות וגם במוסדות – בחיבור קווי או אלחוטי בהתאם לצורך.

מצלמת אבטחה בכניסה לבניין

התקנת מצלמות אבטחה provision

התאמה והתקנת מצלמות אבטחה לבית של פרוויז'ן תיעשה בדרך כלל בעזרת בעל מקצוע מומחה, בעדיפות לאחד משגרירי Provision שמכיר מקרוב את המערך שלה ויידע להמליץ לכם על סוגי מצלמות האבטחה שישרתו אתכם היטב מתוך המגוון הגדול. במהלך הבחירה תצטרכו למיין את הפיצ'רים הדרושים לכם: האם תצטרכו ראיית לילה חדה במיוחד? מהי איכות התמונה לה אתם זקוקים? האם יש צורך בזיהוי פנים מדויק? עד לאיזה טווח תרצו להקליט ולשמור את הצילומים? מהי רמת האודיו שתצטרכו (אם בכלל)? לפי הקריטריונים תוכלו להתקין רכיבים בודדים או מערכת מקיפה, לבחירתכם. זכרו לחבר את המצלמות למכשיר הקלטה (DVR. של Provision או של חברה אחרת) גם בתחילת הדרך כדי לא לאבד את הצילומים.

מחירי מצלמות Provision

כידוע, מחירי מצלמות אבטחה של פרוויז'ן עשויים לנוע ממאות שקלים בודדים ועד לאלפי שקלים, בהתאם לגודל המקום אותו תשרת המערכת, לרמת המצלמות הדרושה ולרמת הסיבוכיות המערכת. ככלל, מצלמת אבטחה פשוטה יחידה מסוג כיפה או צינור תעלה לרוב באזור 200-300 ש"ח ומצלמות מורכבות יותר יעלו לטווח של אלפי שקלים. לבית או לעסק בינוני יידרשו לרוב כ-6 מצלמות אבטחה בתוספת מערכת הקלטה שתעלה כ-1,000 ש"ח ומעלה. מומלץ להתייעץ עם איש מקצוע להתקנה בטוחה של המערכת וכדי לוודא שתשיגו מערכת איכותית שתתאים לתקציב שלכם.

תמיכה Provision

מאחר והחברה עובדת עם לקוחות בקנה מידה נרחב, היא גם מתחזקת מערך שירות לקוחות מעורר התפעלות. נתקעתם? זקוקים לעזרה עם התקנת מוצר? דברו עם מערך התמיכה של פרוויז'ן. לנו זה עבד מצוין 😉

רוצים לקבל הצעת מחיר להתקנת מצלמות provision? השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.

אז מה היה לנו עד עכשיו

דרגו את הכתבה
לקבלת הצעת מחיר לסקירה – מצלמות אבטחה provision השאירו פרטים בטופס
לייעוץ חינם ובדיקת זמינות לסקירה – מצלמות אבטחה provision השאירו פרטים ונחזור בהקדם

הביטחון שלכם חשוב לנו

השאירו פרטים וקבלו ייעוץ חינם למערכת אבטחה לבית