מערכת מצלמות אבטחה במעגל סגור CCTV

לקבלת הצעת מחיר למערכת מצלמות אבטחה במעגל סגור CCTV

מטרת העל שלנו: לשמור על הבית שלכם. מטרה נוספת: למצוא איך לעשות את זה באופן שיתאים לכם בדיוק. הדרך: הגדרת הצרכים שלכם במדויק ושימוש במערכת מצלמות שתספק לכם אפשרויות צפייה מתאימות – ועל הדרך, תתאים לתקציב שלכם. בואו נכיר את סודות מערכת מצלמות האבטחה במעגל סגור.

 

מצלמות אבטחה במעגל סגור – במה מדובר?

בעולם מצלמות האבטחה קיימים שני סוגים עיקריים של מערכות מצלמות אבטחה: מצלמות אנלוגיות במעגל סגור – CCTVומצלמות אבטחה אלחוטיות או בשמם האחר מצלמות IP. בעוד הסוג השני, שפועל על בסיס חיבור לרשת משותפת, הוא הסוג המתקדם כיום בשוק, יש לו מספר חסרונות עיקריים שנובעים מכך שהמערכת מתבססת על חיבור לרשת ולכן אינה יציבה תמיד. במקרים חיוניים, בהם אתם זקוקים למערכת מצלמות אבטחה לעסק או לבית שתהיה יציבה ואיכותית. אי-היציבות של מצלמות רשת מחייבת בחירה במערכת פיזית, קבועה ובטוחה שתפעל בכל מצב ותאפשר לכם לשמור על ההקלטות שלה חסויות ושמורות.

זה הזמן לבחור במערכת מצלמות אבטחה במעגל סגור CCTV, שהייחודיות שלה היא בכך שהיא מותקנת פיזית ויציבה מאוד, ובנוסף – אין אליה גישה משום מקום מלבד דרך מכשיר ההקלטה שלה. הווידאו המוקלט לא יעלה לרשת אלא אם תחליטו להתקין חיבור נוסף לצורך כך, דבר שהופך אותה למערכת אופטימלית עבור עסקים שרוצים שהמידע יישאר חסוי ויהיה נגיש למנהל העסק בלבד.

 

איך מצלמות אבטחה במעגל סגור CCTV פועלות?

מערכת מצלמות אבטחה במעגל סגור CCTV פועלת על בסיס טכנולוגיית טלוויזיה, אך במקום לשדר לכולם את האות היא משדרת אך ורק למספר קבוע מראש של יעדים. שם המערכת מבהיר זאת היטב: Closed circuit television. במערכת מצלמות מדובר במכשיר הפעלה מרכזי, אליו לרוב יחובר מכשיר הקלטה – DVR לדוגמה – ולפעמים מסך שיציג את תוכן המצלמות בזמן אמת. ה"מוח" של המערכת מקבל שידור מהמצלמות בלבד ומשדר אליהן בלבד, וכך נוצר מעגל של מידע שניתן לגשת אליו רק דרך מכשיר ההקלטה המוצמד. אם תשאירו את המכשיר בטוח ונעול, תוכלו להתייחס אליו כאל מידע שמור שרק לכם יש גישה אליו.

שימו לב: למרות שמדובר במצב אופטימלי לבעלי עסקים שרוצים לשמור על תוכן המצלמות חסוי, זהו גם סיכון מסוים: אם מישהו משיג גישה למכשיר ההקלטה ופוגע בו, לא יישאר בידכם גיבוי.

מצלמות אבטחה במעגל סגור

 

שימושים נוספים לטכנולוגית ה-CCTV

טכנולוגית המעגל הסגור משמשת גם במקרים נוספים: 

  • מערכות מסכים במכוניות שמציגות אזורים סביב המכונית פועלות בצורה זו.
  • מצלמות משטרתיות יותקנו במעגל סגור כדי לאפשר גישה חסויה למידע.
  • מצלמות רפואיות שמוחדרות לגוף האדם משתמשות בטכנולוגית מעגל סגור שמשדרת למסך חיצוני.

 

איך מתקינים את מערכת המצלמות במעגל סגור?

במהלך התקנת מצלמות אבטחה מסוג CCTV יותקנו בפריסה הרצויה כדי לכסות כמה שיותר שטחים סביב האזור הביתי או העסקי שלכם. יחד איתן יותקן מכשיר הבקרה שמשדר אליהן, ואליו יוצמד מכשיר ההקלטה.

מחפשים התקנת מערכת מצלמות אבטחה במעגל סגור? נשמח לעזור!

אז מה היה לנו עד עכשיו

דרגו את הכתבה
לקבלת הצעת מחיר למערכת מצלמות אבטחה במעגל סגור CCTV השאירו פרטים בטופס
לייעוץ חינם ובדיקת זמינות למערכת מצלמות אבטחה במעגל סגור CCTV השאירו פרטים ונחזור בהקדם

הביטחון שלכם חשוב לנו

השאירו פרטים וקבלו ייעוץ חינם למערכת אבטחה לבית