חברות אבטחה מומלצות – איך לבחור חברת אבטחה?

לקבלת הצעת מחיר לחברות אבטחה מומלצות – איך לבחור חברת אבטחה?

מספיק ביקור אחד מהיר של מישהו לא רצוי בבית או בעסק שלנו – כדי לגרום לנזקים גדולים ולגרור עלויות כבדות שימשיכו איתנו למשך החודשים הקרובים והשנים הבאות.

בבית ובעסק נמצאים לא מעט חפצי ערך, כספים, תכשיטים וציוד יקר, שהפורצים חומדים, ולנו חשוב לשמור עליהם מכל משמר.

אז מה עושים כדי לישון בשקט בלילה ולדעת שנקבל התראה על כל אדם לא רצוי שהתקרב לבית? מתקינים מערכת אבטחה, כמובן.

השם "מערכת אבטחה" מתייחס למספר מערכות שמרכיבות ביחד שריון הגנה לבית או לעסק שלכם: מערכת מצלמות אבטחה, מערכת אזעקה לבית או למשרד ומערכת אינטרקום.

אם קיימות שלוש המערכות האלו בו זמנית בבית שלכם תוכלו גם לראות, גם לשמוע, גם למנוע כניסה לבית וגם לתקוף בבית משפט כל פורץ שרק ינסה להתקרב אליכם.

אבל גם אם תרצו להתקין רק את אחת מהמערכות האלו, עדיין מדובר בצעד מבורך ומומלץ, שיעזור לכם להרגיש בטוחים יותר ולהשגיח מקרוב על מה שקורה בבית.  

 

החלטתם להתקין מערכת אבטחה?

מצוין. אז איך בוחרים חברת אבטחה בידיה תפקידו את המשימה כבדת המשקל הזו?

חברת אבטחה טובה היא חברת אבטחה בה גם ממליצים לכם על הרכיבים הטכניים האמינים ביותר בשוק, גם נותנים לכם מחיר שתוכלו לעמוד בו להתקנת המערכת, גם מתייחסים אליכם באדיבות וגם מבצעים את עבודת ההתקנה בשיא המקצועיות. בקיצור, אוסף תכונות שלא פשוט למצוא… אז אספנו לכם כמה טיפים שיעזרו בשאלת איך לבחור חברת אבטחה שתעמוד במשימה בכבוד.

מוקד אבטחה

 

חברות אבטחה מומלצות – דברים שחשוב לבדוק לפני שחותמים על חוזה:

מה ייכלל בהצעת המחיר? 

הדבר הראשון, וזה שחשוב במיוחד שתעשו, הוא לבקש הצעות מחיר מיותר מחברת אבטחה אחת. בחייאת, אל תהיו החבר'ה האלה שמקבלים הצעת מחיר, מסתכלים עליה, תוהים אם היא משתלמת להם ואז הולכים עליה בלי לבדוק מתוך עצלנות… אם תבקשו שתי הצעות מחיר או יותר, תוכלו לראות כמה כסף תחסכו אם רק תשקלו פעמיים את הבחירה הראשונית שלכם.

עיינו בהצעת המחיר ובדקו שכלולים בה כל המאפיינים שאתם צריכים: הסלקת כבלים, התקנת חיבור אינטרנט יציב בין כל חלקי המערכת, ביקור בדיקה לאחר תקופה כדי לאמת את תקינות המערכת, סוללות לרכיבי מערכת האבטחה, ועוד. על חברת האבטחה לדאוג לפרטים הכי קטנים של מערכת האבטחה שאתם רוצים להתקין.

 

התאמה למה שאתם צריכים

לא כל בית צריך מערכת אבטחה משוכללת בטירוף שכוללת אינספור רכיבים ופיצ'רים. הגדירו מראש מה המטרה שלכם בהתקנת המערכת – צפייה בפתח הבית? הפעלת אזעקה כשמישהו נכנס? בקרה על דלת הכניסה? – ושימו לב שחברת האבטחה מודעת לרצונות שלכם ולא דוחפת לכם עוד ועוד פיצ'רים כדי לייקר את הפרויקט. לדירה ממוצעת יספיקו שתיים-שלוש מצלמות, ולא כל מערכת אזעקה צריכה להיות מחוברת למוקד אבטחה מקצועי. הגדירו מה בדיוק אתם רוצים לקבל, ועמדו על כך!

 

אחריות על ההתקנה

בדקו שחברת האבטחה מציעה לכם אחריות ארוכת טווח על התקנת המערכת (ועל המוצרים עצמם מטעם החברה), כדי שלא תפסידו מאות שקלים במקרה של בורג רופף או תקלת חיווט באחת המצלמות או בחיישן.

 

מחקר מותגים מוצעים

אחרי שחברת האבטחה תגיש לכם הצעה למפרט מוצרים שיותקנו בבית שלכם, קחו שעה וגלו את שמות החברות האלו באינטרנט, כדי לבדוק שמה שחברת אבטחה אומרת שיהיה טוב עבורכם באמת נראה כך לפי חוות דעת של מאות משתמשים באינטרנט. חבל לקבל הצעת מחיר מפוצצת ולגלות לאחר מעשה שהתקינו לכם מערכת בייצור של חברה סינית נידחת, ללא אחריות, שתפסיק לעבוד אחרי חצי שנה…

 

מחירים

תעיפו מבט על הצעת המחיר, בסעיף קטן ולא משמעותי. איזה מחיר הציעו לכם עליו? יש לא מעט פיצ'רים שאפשר להשיג במחירים זולים בלי להתפשר על האיכות – מצלמות דמה, למשל. אם חברת האבטחה יודעת להציע לכם פתרונות זולים כשצריך, בלי לנסות לסחוט מכם עוד כסף, ניתן לסמוך עליה להמשך הדרך.

 

ניסיון 

בקשו מהחברה פרטי קשר של מישהו שהתקין מערכת אבטחה בתנאים דומים לשלכם: בית עם אותו מספר חדרים באותה קומה ומצב פיזי או בעסק שמתוכנן דומה לעסק שלכם. כך תוכלו לשמוע ממישהו שכבר עבר את כל התהליך עם החברה הזו ויודע בדיוק איך זה היה. בהצלחה בבחירות חברות אבטחה מומלצות!

אז מה היה לנו עד עכשיו

דרגו את הכתבה
לקבלת הצעת מחיר לחברות אבטחה מומלצות – איך לבחור חברת אבטחה? השאירו פרטים בטופס
לייעוץ חינם ובדיקת זמינות לחברות אבטחה מומלצות – איך לבחור חברת אבטחה? השאירו פרטים ונחזור בהקדם

הביטחון שלכם חשוב לנו

השאירו פרטים וקבלו ייעוץ חינם למערכת אבטחה לבית