מתקיני מצלמות אבטחה בירושלים

לקבלת הצעת מחיר למתקיני מצלמות אבטחה בירושלים

מריחים את אוויר ההרים הצלול כיין? כל ירושלמי ידע להגיד לכם שאין על העיר הזאת ברמות אחרות… האנשים בה מיוחדים, האבנים בה מלאים סיפורים, השפות בה מגוונות והתרבויות שבתוכה – מהחלומות.

בסיבוב אחד על הרכבת הקלה תראו מקומות מהפנטים: העיר העתיקה, שוק מחנה יהודה וזאת רק ההתחלה! ועדיין, יש בעיה קטנה ומטרידה.

כולם רוצים לגור כאן, וגובה השכירות – חבל על הזמן… הקסם הירושלמי מושך אליו המון אנשים, ולצערנו לפעמים דברים משתבשים. ככה זה בעיר שקורים בה קסמים ומגיעים אליה חולמים ומשיחים.

מה עושים? מתקינים מצלמות אבטחה, וישנים רגועים ובשלווה. אז מה כדאי לדעת וממה ומי רצוי להיזהר? המומחים של סייפטי ירדו לשטח לבדוק, ועל השורות הבאות לא כדאי לוותר.

 

סוגי מערכות אבטחה – לעסק ולבית

כיום יש בשוק שני סוגים עיקריים של מערכות אבטחה, אחת לעסק ואחת לבית. מערכת אבטחה לעסק תהיה בדרך כלל יקרה משמעותית ממערכת לבית.

הסיבות העיקריות לכך הן הוספה של מרכיבים שונים ומשוכללים, צורך בתיעוד והקלטה צמודים ושלל צרכים נוספים. בעלי עסקים לרוב יעדיפו מערכת אבטחה חזקה ומקיפה, כי העסק שלהם תלוי על ביצועיה ואיכותה.

המומחים של סייפטי יתפרו להם מערכת אבטחה אישית ועוצמתית.

לעומת העסקים, הצרכים של בעלי דירות ובתים פרטיים הם שונים ולא פחות חשובים. עיקר החשש הוא כמובן חלילה מפריצה. חוץ מזה, חלקם יוותרו על התיעוד אבל הם יבקשו שירות צמוד במקרה של בעיה או סיטואציה חריגה.

במערכות אבטחה ביתיות יש חלוקה לשתי תצורות עיקריות. הראשונה היא מערכת בקרה שכשמה כן היא – בודקת את הסביבה ומוודאת שהכל תקין וכשורה.

ככל שהמערכת הזאת יותר משוכללת, ככה היא תדע לכסות יותר שטח ולהתריע מראש על בעיות. התצורה השנייה, הפופולרית והאהובה, היא מערכת האבטחה לבית או לדירה.

המערכת הזאת יכולה כמובן להרתיע גנבים, וגם לפקח על מה שקורה בפנים עם הילדים או בעלי החיים.

בגלל שיש אפשרויות רבות, כדאי לחשוב מראש על הצורך שהכי חשוב לכם ולמצוא בשבילו פתרונות. ברגע שתדעו לאיזה סוג מערכת אתם מכוונים, נוכל לתפור עבורכם משהו מתאים שתוכלו להשוויץ איתו לחברים.

מרכיבים חשובים

אז ממה בנויה מערכת האבטחה ואיך בוחרים את האפשרות הכי טובה? הנה כמה שאלות לדוגמה שהתשובות עליהן יקדמו אתכם בדרך הנכונה:

  • אילו נקודות הכי רגישות בבית וסביבן תרצו להתקין את המצלמות?
  • מה מספר המצלמות שאתם רוצים להתקין בדירה או בבית?
  • האם אתם רוצים שמערכת האבטחה תהיה גלויה או שתוסווה כמו בסרט פעולה?
  • מה סוג השטח שאתם רוצים לצלם – האם הוא רחב כמו חצר או צר כמו דלת כניסה?

מתקין מצלמות אבטחה

אולי אתם בכלל רוצים להתמקד בדבר אחד, קריטריון עיקרי שחשוב לכם, ואז המקצוענים שלנו יציעו לכם משהו מיוחד. חשוב שתרגישו באמת בביטחון ושיהיה לכם שקט מוחלט. זה הרף שאנחנו מציבים – מקצוענים הוגנים ואמינים.

מצלמות אבטחה – את מי בוחרים בשביל ההתקנה?

זאת שאלת מיליון הדולר, כי מערכת אבטחה היא עסק יקר בהווה ובעבר. מחירי התקנת 4 מצלמות אבטחה נעים בין 2500-4000 ₪.

מערכות מתקדמות יותר יעלו בין 3000-6000 ₪. קצת מבולבלים? המקום שלכם על הטווח תלוי בכמה משתנים שונים וחשובים – למשל, בכמות ואיכות המצלמות, אפשרות תיעוד והקלטה, וזאת רק ההתחלה.

גם חיבור אוטומטי למוקד אבטחה ושליטה מרחוק באפליקציה ייקרו את עלות המערכת.

ההתקנה עצמה בדרך כלל לא כלולה ועולה 300-600 ₪. כן, ניחשתם נכון – גם המחיר שלה תלוי בסוג שבחרתם.

טיפים של אלופים!

עוד רגע אתם מסתערים? חכו רגע לפני, הנה כמה טיפים מנצחים:

  • קודם כל ולפני הכל תעשו ביטוח. זה צעד יחסית פשוט והוא חלק שמשלים את הצעדים הבאים. בין אם אתם קונים מצלמות אבטחה לבית או לעסק, ביטוח הרכוש הוא צעד ראשון חיוני ונחוש.
  • בגלל שהשוק הזה די פרוץ מומלץ בחום לקנות מערכות מחברות מוכרות ומקצוענים שקיבלתם עליהם המלצות. שמות של חברות מוכרות וטובות הן דאווה ופרוויז'ן (Provision). כבר שמענו מקרים רבים של מצלמות אבטחה איכותיות שמתבררות כזיופים ועושות צרות. בבקשה מכם – אל תתפשרו על מערכות בינוניות!
  • יש גם הרבה חאפרים שמבטיחים אחלה מחיר בשיחה ראשונה ואז מקפיצים אותו במהלך ההתקנה. בקשו מראש הצעת מחיר מפורטת עד הפרט האחרון.
  • טיפ אחרון – תעשו בדיקה. כשהמתקין שבחרתם בא תבקשו ממנו הדגמה של מערכת האבטחה. ככה תוכלו לדעת שהוא מבטיח ומקיים. מקצוען אמיתי יהיה סובלני ונעים!

מוכנים לשדרג את תחושת הביטחון? השאירו פרטים כאן למטה וקבלו הצעה מאחד המומלצים של סייפטי למתקיני מצלמות אבטחה בירושלים ונמצא לכם פתרונות מושלמים לפנים. יש אנשים שלפעמים נלחצים להכניס אנשים פרטיים למקומות הכי רגישים, וטבעי שאתם דואגים. בדיוק בשביל זה המומחים של סייפטי כאן.

אז מה היה לנו עד עכשיו

דרגו את הכתבה
לקבלת הצעת מחיר למתקיני מצלמות אבטחה בירושלים השאירו פרטים בטופס
לייעוץ חינם ובדיקת זמינות למתקיני מצלמות אבטחה בירושלים השאירו פרטים ונחזור בהקדם

הביטחון שלכם חשוב לנו

השאירו פרטים וקבלו ייעוץ חינם למערכת אבטחה לבית